Verliefd.. Al ANDERHALF JAAR

Hoi iedereen,

Ik ben al anderhalf jaar lang verliefd op een jongen uit mijn klas (zat bij mij in klas 2 en nu dus klas 3) maar het schooljaar is bijna klaar en volgend jaar naar klas 4 met de profielkeuzes e.d. En ik ben bang dat ik heb amper zie, want hij heeft EM en ik heb CM/EM met bio.
Wat moet ik doen? Ik ben tering verlegen en ook al zijn vrienden zeggen altijd: wie op hem verliefd wordt is echt gek in dr hoofd,, en ze zeggen altijd dat ie gay is enzow. En dat vind ik dus stiekem wel wat zielig maarja.. Ik kan moeilijk zeggen: ja luister es hij is hartstikke leuk dus sodemietter op.. Dat ja.... Naja..
Hoe kan ik over hem heen komen? Hoe kan ik hem vergeten als hij nou niet volgend jaar bij me in een paar vakken komt? Gewoon HOE?

Pls help me😁 Alvast bedankt
XX- X

27 jun 2016, X


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb geen idee. Serieus niet. Maar ik was ook een jaar lang verliefd op iemand maar hij was verliefd op een ander meisje. Dus ik deed nog steeds normaal enzo en ik vind hem nog steeds knap, maar nu lach ik erom dat ik hem leuk vond. Nou mijn tip is: niet met hem omgaan en even om je heen kijken of er andere cuties zijn.;

27 jun 2016, 22:06, SQUID

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.