Verkracht door opa

Hoi! ik ben toen ik 2 was verkracht.. Door mijn eigen opa, mijn moeder heeft het verhaal aan mij verteld want ik kan het niet meer herinneren maar ik weet het moment nog wel, toen hij het deed, ik lag bij hem in bed. Want ik kon niet slapen, en toen deed hij dat. Ik had er vaak over gedroomd maar ik wist toen nog niet dat het echt was dus ik wou het niet vertellen aan mijn moeder omdat ik me schaamde, maar toen vertelde ze het aan mij, ik ben nu bang dat ik hem een keer tegenkom, ( hij is wel zeg maar verbannen uit onze familie) en ik zag hem een keer op Facebook bij : mensen die je miss kent. Hebben jullie tips om het te vergeten? Xxx alvast bedankt!

31 mrt 2016, Meisje.. Hehe


Reacties

plaats reactie
1

gun die herinnering gewoon geen aandacht! Waarschijnlijk ben je nu wel wat ouder dan twee en heb je je opa dus lang niet meer gezien. Je hoeft niet bang te zijn dat je hem tegenkomt, hij is toch verbannen uit de familie! en mocht je hem tegenkomen en herkennen, wat denk je dat-ie gaat doen? Jou weer verkrachten terwijl jij inmiddels langer en sterker bent en betere motoriek en botten hebt? Nee, toch!?

Ik denk niet dat je snel kan vergeten, maar het heeft ook een deel uitgemaakt voor wie je nu bent. Niet alle slechte herinneringen moet je vergeten.

ik hoop dat je er gewoon overheen komt, en niet strugglet te vergeten.
groetjes SQUID

31 mrt 2016, 16:03, SQUID
2

Als je 2 bent heb je nog geen herinneringen dus ik vind dit een twijfel verhaal

7 sep 2017, 22:09, Lynn
3

@lynn
inderdaad het is wetenschappelijk bewezen dat je je pas dingen kan herinneren vanaf je 4e dus dat je dat herinnerd kan niet. het kan wel zijn dat je moeder het je heeft verteld en jij daar een soort eigen beeld bij gecreëerd hebt

9 sep 2017, 14:09, me
4

Ehm tja...

9 sep 2017, 18:09, Annelise
5

Als iets heel veel indruk op je heeft gemaakt kun je het wel onthouden.

9 sep 2017, 21:09, Heyhalloooo
6

omg dit is echt heel onverwacht op dit forum maar ook heel erg voor je dat je dat moest meemaken! je moet gewoon aan positievere dingen denken en niet te vaak er mee zitten aan denken!

9 sep 2017, 23:09, yay
7

Idk of ik ik dit moet geloven want de meeste dingen hier zijn echt bullshit en je verhaal is ook niet echt geloofwaardig maar okeej als jij het zegt

12 sep 2017, 20:09, Don't lie
8

@Lynn ik ben 12 en herinner me dingen me details van mijn 2e dus dat kan wel

13 sep 2017, 09:09, Kraaah

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.