Verkering maar niet iets willen🤔😂

Hee lieve forumgenootjes,
Ik heb al een paar maanden fix met een jongen, en we zijn allebij verliefd op elkaar. Maar ik wil niet:
- Seks of voorspel.
- Voelen.
En
- Zoenen
Of
- Dat hij me zo intiem knuffelt.
Ik ben wel erg preuts, en ben niet klaar voor verkering die veel anderen meiden van mijn leeftijd hebben. Maar waarschijnlijk wil hij dat wel.
Mijn vragen zijn nu:
•Hoe moet ik dat aanpakken, dat wil niet zulke dingen wil?
•Wat als hij toch wel zoiets doet!
•Vinden jullie mijn preuts?
•Of ben ik überhaupt wel klaar voor verkering?
Ik weet het allemaal niet.😂😰❤️

Alvast bedankt, liefs Eva.⭐️💋

22 mrt 2019, Eva 🦒


Reacties

plaats reactie
1

Hoi!
Ik zou je idd even afvragen of je wel klaar bent voor verkering. En als je dat wel bent kan je gewoon een keer met hem praten en zeggen dat je dat allemaal niet wilt en er nog even mee wilt wachten. Ik weet niet hoe oud je bent maar het is echt niet erg om te wachten. En als hij dat toch probeerd dan is hij niet de juiste jongen, hij moet je respecteren!

23 mrt 2019, 01:03, Lau
2

Dankjewel lieve Lau, btw ik ben 14 jaar.☺️
Maar ja...
Als hij mijn niet wil omdat ik best preuts ben, en hij dan niet van mijn houdt, ben ik nog steeds verliefd. Maar bedankt voor je lieve bericht.😁❤️⭐️

23 mrt 2019, 14:03, Eva🦒
3

Als het aan zijn kant echte liefde is dan zal hij het accepteren. Je moet het gewoon zeggen hoe moeilijk het ook is.

23 mrt 2019, 15:03, ...
4

Oke bedankt meiden. 💙💙💙

24 mrt 2019, 16:03, Eva♡
5

Ik was 15 toen ik voor het eerst zoende. Er geen geen goeie of foute leeftijd voor. Doe waar je je goed bij voelt. Maar als ik je zo hoor zou ik echt nog even wachten.

28 mrt 2019, 02:03, Hii
6

Maar dan wil je dus eigenlijk vrienden zijn. Want verkering zonder dat er iets gebeurd is gewoon een goede vriend in mijn mening...

11 apr 2019, 21:04, Lol
7

En ik bedoel trouwens niet dat je seks moet hebben. Als je 14 bent snap ik dat je daarnog niet klaar voor bent. Maar knuffelen en een kus tja, dat hoort toch gewoon bij een relatie?

11 apr 2019, 21:04, Lol
8

Heyy Lol, ja haha dat snap ik.
Ik wil wel knuffelen, maar geen intense knuffels. Misschien een kusje op de wang ofzo, maar niet verder.
Mijn vrienden geef ik geen kus op wang.
❤️😂

12 apr 2019, 13:04, Eva👑

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.