Verhalen van te dikke meiden die het leuk vinden om dik te zijn

Ik heb overgewicht en vind het heerlijk om naar mensen te kijken die te dik zijn en een grote buik hebben zelf zit ik er over te twijfelen om ook dik te worden wie is bewust dik en wil zijn verhaal vertellen voor en na delen?

24 mei 2015, Dikkkkkk


Reacties

plaats reactie
1

Ja kunnen mensen vertellen! Ik wil dik zijn maar eerst goede verhalen,

24 mei 2015, 23:05, Plzz verhalen
2

word niet te dik! dit is zeer ongezond en je krijgt er zoiezo spijt van!!!

25 mei 2015, 14:05, lolzzz
3

Zijn er nog andere verhalen?

27 mei 2015, 22:05, ??
4

Hallo allemaal,

Wat goed dat jullie elkaar hier vragen over stellen en elkaar steunen!

Net als bij ondergewicht, zijn er ook gezondheidsrisico’s bij overgewicht waardoor je het beter niet na kunt streven. Daarnaast kan je veel ongemakken ervaren bij overgewicht, waardoor je dingen moet laten die je leuk vindt of die noodzakelijk zijn.

Op deze pagina kan je informatie lezen over te dik zijn: www.99gram.nl/te-dik.
En je kunt op onze site bekijken of jouw gewicht te hoog is voor je lengte en leeftijd. Dat kan op www.99gram.nl/bmi-meter.
Bij de informatie over te dik zijn, staan ook tips om op een gezond gewicht te komen, en wie jou daarbij kunnen helpen.

Mocht je er vragen over hebben, kun je ons een mail sturen of met ons komen praten op de chat.

Groet!
Moderator van het team 99gram

2 jun 2015, 17:06, moderator 99gram
5

Ik vind het zelf heerlijk om dik te zijn sommige mensen vinden dat niet maar je moet gwn je gevoel volgen ik ben in iedergeval nog lang niet van plan om dikker te worden

27 jan 2017, 09:01, Dikkiedik
6

Ja wacht maar totdat je ermee gepest word net als ik

18 jun 2017, 20:06, Angel

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.