veranderingen????

heeee, ik ben nu 14 en ik heb al een beetje borsten en ben een paar maanden al ongesteld. Ik wil het alle maal niet maal het gebeurt jammer genoeg, ik heb wel 2 vriendjes gehad maar het was niet echt een sirius relatie, ben nog niet ontgroend en ook niet ontmaagd. Dat ontmaagden hoeft ook hele maal niet maar dat ontgroenen maakt me niet uit want ik heb nog nooit in mn relatie iemand een kusje gegeven maar wel heel vaak flesje gedraaid. maar ik hoop dat mijn tijd nog komt... maar ik heb soms een beetje kriebels bij mn vagina mijn clitorus ofzo op dit moment ook!! en ik zat vandaag bij bio naast mn ex en we gingen het ook een beetje hebben over sex ens en ik heb zins dien de tijd kriebels daar en jeuk maar ik vind hem niet meer leuk en we zijn gewoon hele goeden vrienden en ik heb ook nog hele maal geen zin in sex of zo en ik ben ook nog niet echt verliefd dus heeft iemand een idee ???? alvast bedankt ! xxxxxxxx

7 dec 2016, regenboog


Reacties

plaats reactie
1

Geil zijn ofs denk ik?..

9 dec 2016, 20:12, Whyme?
2

je lichaam veranderd in de pubertijd. daar kan je niets aan doen..

18 dec 2016, 20:12, kabouter

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.