Veganisme & ouders...

Hi, ik wil heel graag veganist worden maar dit mag noooooooit van mijn ouders. Wat moet ik doen? Ik wil dit ivm dierenwelzijn & omdat ik energieker en fitter wil worden. Wij eten ook heel veel ongezonde dingen en ik wil veganist worden omdat het niet normaal is hoe de veeindustrie te werk gaat. Wat moet ik nu? Ik wil geen levenslange oorlog en ruzie met ze, maar ik kan niet zo doorleven op deze manier.

11 feb 2018, Anoniempje


Reacties

plaats reactie
1

Ik vind het knap dat je het aandurft om veganist te worden maar als je het wilt worden kan je ook sommige soorten kleding niet dragen en moet je goed op etiketten lezen wat er allemaal inzit en moet je wel genoeg producten eten die vlees vervangen (fruit eten helpt ook om die producten beter op te nemen )Als je dat wilt dan zou ik filmpjes laten zien van hoe het er aan toe gaat of bijvoorbeeld een keer veganistisch voor je familie koken.Maar ik zou eerst proberen vegetarisch te eten en dan als dat lukt dan zou je een veganistische levenstyle kunnen proberen.Ps Als je het lukt om veganist te worden dan zijn de vleesvervangers Falafel,groentesticks en groenteburgers echt een aanrader.

11 feb 2018, 11:02, juliatje.
2

Lieve Anoniempje, ik ben vegetarier, en ben al heel trots. Word dan eerst wat ik ben. Maar je kan ook parttime vegetarier worden. Ik zou wachten tot je 16e. Maar je hebt echt gelijk, die mensen moeten gwn normaal doen. Je kan niet zo respectloos omgaan met dieren. Je wilt geen ruzie en je mag het echt niet, maar vegetarier mag toch wel. Trouwens in bijna alles zit een dierlijk iets in. Maar het winkelen duurt lang, je hebt het misschien moeilijk, andere vinden het raar of opschepperig. Begin maar zoals ik. Dat is al heel goed.

11 feb 2018, 12:02, Eva🥥

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.