Veel te licht :"(

Ik ben nu net 14, maar ben sinds mijn 9e gewoon echt heel dun, en ik kan eten wat ik wil maar ik kom niet aan.. Eerst vond ik het wel handig maar.. Het komt ook voor in mijn familie, mijn tante was 1.70 lang en woog op waar zwaarste maar 52 kilo en is er aan overleden mijn neef is ook kapot dun en mijn nichtje ook , en ik val steedts meer af en heb nu nog maar een bmi van 14.9 wat moet ik nu doen !!

11 jan 2013, nicky:)


Reacties

plaats reactie
1

heey x

whoow dat is niet echt leuk :(,
ik heb er ook last van en ik weet zelf ook niet wat ik doen moet :(

X succes

11 jan 2013, 14:01, #riellee
2

Is je tante echt overleden door haar gewicht? M'n moeder weegt 51 kilo en is 1.70 lang. Ze blijft maar mt dingen bezig zijn en kan niet stil zitten. Sterkte! Xxx

23 jan 2013, 19:01, Citroen
3

Citroen, ze was 51 kilo op haar zwaart toen ze 9 maanden zwanger was, en door haar lichte gewicht kreeg ze een hersenbloeding xx

1 apr 2013, 01:04, Nicky:)!
4

Citroen, ze was 51 kilo op haar zwaart toen ze 9 maanden zwanger was, en door haar lichte gewicht kreeg ze een hersenbloeding xx

1 apr 2013, 01:04, Nicky:)!
5

oei dat is niet best!!
je moet gewoon goed eten
je bent nog jong en vol in ontwikkeling van je lichaam
het kan dus zo zijn dat je zo wat aan komt
maar ga je nog meer afvallen zou ik toch even met je moeder langs de dokter gaan als ik jou was ;)
xx

1 apr 2013, 10:04, proud
6

Misschien is het handig om vooral veel voeding te eten waar veel koolydraten en vezels inzitten, misschien zou dat al een klein beetje kunnen helpen !

xxx.

1 apr 2013, 14:04, L.
7

Ga naar de huisarts! Die heeft er verstand van. Misschien heb je een te snel werkende schildklier of iets anders. Dan kan je misschien met (tijdelijke) medicatie en een dieet geholpen worden!

17 apr 2013, 13:04, natascha

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.