VEEL TE DIK!!!!!! HELP ME!!!!!!

IK BEN VEEL TE DIK!!!!!!!!!!!!
waarom ik dit denk is omdat ik mezelf veel te dik vind

ik ben een meisje van 13 jaar ik ben 1.75m lang en ik weeg 59 kg

soms stop ik mijn vinger in mijn keel om alles eruit te spugen maar dat lukt meestal niet en als ik bijvoorbeeld in de supermarkt ben omdat me vrienden iets willen kopen vragen ze ook altijd aan my wil je ook iets en dan zeg ik nee maar even later zie ik iets heel ;ekkers en dat zien hun ook en dan vragen ze wil je dit mag wel hoor en dan kan ik geen nee zeggen omdat ik het wel wil en omdat ik er egt trek in heb enzo misschien ken je dat gevoel maar ik word er gwn helemaal gek van enzo en soms oet ik een boodschap nvoor mijn moeder doen en dan denk ik telkens weer van ah ik heb trek in chocola en dan denk ik ik heb nog geld en dan ga ik altijd weer chocola kopen en ik ben er gwn helemaal verslaaft aan maar iedereen zegt dat ik gwn goed ben maar ik haat het want ik vindt mezelf egt te dik en sorry dat ik zo zeur enzo en dat ik dit zeg allemaal maar ik moet het gwn kwijt en misschien kunnen jullie my wel helpen dat zou egt fijn zijn en weetje ik weet het ook gwn niet meer hoor ik ben zelfs een keer uitgescholden voor kk anorexia patientje maar ik heb geen anorexia ik ben eerder een overgewichtpatientje vindt ik ikwil graag weten hoe jullie erover denken en willen jullie mijn tips geven xx dankje

14 okt 2012, loveyou x


Reacties

plaats reactie
1

Je bent echt niet dik of zwaar!! Dit isnormaal dat je zoveel weegt! Als je alleen wat strakkere huid ofzo wil hebben doe dan spier oefeningenx

14 okt 2012, 15:10, melissax
2

zie je wel ZOVEEL je vindt me vast wel te dik maar niemand zegt dat natuurlijk maar laat ook maar

14 okt 2012, 16:10, loveyou x
3

ze bedoelt er niet mee dat je te zwaar bent en weetje wat mijn moeder altijd zegt: hakuna matata heb geen zorgen je leeft maar 1 keer dus wees blij dat je er bent en doe niet alsof je veeeeeeeeel te zwaar bent want dat ben ik ik ben 11 jaar 1,74m en wee 69 kilo
en als je echt wil afvallen ga dan 1 keer per week naar de sportzaal, niet kotsen, en minder suiker proberen te eten
dat doe ik ook en vroeger weegde ik 76kilo en kijk hoeveel je afvalt als je 3 dingetjes doet

15 okt 2012, 15:10, lilly
4

Je ben echt absoluut niet dik, ik ben 1 cm langer als jou, maar ik weeg ook 21 kilo meer... :( Dus mij kan je dik noemen, maar jij ben alles behalve dik!!!

15 okt 2012, 18:10, Lin
5

Je bent echt niet dik:)

16 okt 2012, 16:10, Loveyou2222
6

oke als jullie het zeggen geloof ik het maar ik heb egt vet rollen opmijn buik zo lelijk

20 okt 2012, 10:10, loveyou x
7

je bent niet dik. jou perfecte gewicht voor je lengte van 1m75 is 65 kilo. MINIMUM 60.
lelijk zijn of niet, het is je zelfvertrouwen dat eronder lijdt. zoek iets dat jou een zeker gevoel geeft.
ik ben 1m60 en woog drie maanden geleden nog 56, en nu weeg ik afgerond 50 kilo. mijn zelfvertrouwen is omhoog geschoten, alleen door dat nummertje op de weegschaal. en door de kleren die me nu passen. door de maat XS die ik voor mijn truien al nodig heb en doordat ik de aangename ontdekking deed van broeksmaat 38 naar Broeksmaat 36 te gaan.
wat zou zorgen dat JIJ je ZEKER voelt? en zeg niet gewicht, want dan is het een verloren zaak. je hoeft het niet meteen zomaar op te schryven wanneer je dit bericht leest, maar je moet erover gaan nadenken.

sterkte,

L

21 okt 2012, 00:10, T@llyB
8

was ik jou maar jij bent tenminste licht ik ben maar een dik meisje IK HAAT MEZELF

22 okt 2012, 19:10, loveyou x
9

Jij bent echt niet te dik! Je hebt juist een super gewicht! :)

23 okt 2012, 18:10, Mupkee.X
10

ik zal hier wat maaten van mij opschrijven misschien dat jullie er iets aan hebben!

broeksmaat:27
bh cup:75b
shirt maat:s

OMTREK:

taille:61 cm

hoop dat jullie er wat aan hebben en of jullie weten of deze maten goed zijn reageer snel! x dankjee

26 okt 2012, 18:10, loveyou x
11

die maten zijn goed en je bh maat ook gewoon goed ik geef ook wat maten van mij maar ik ben 16 dus mijn maten kunne wat verscheeld als die van jou

bh cup van mij D
mijn broek maat 43
mijn shirt maat L
mijn middel omtrek 78cm tot 80cm
suc6 veder

26 okt 2012, 20:10, girl power
12

ja ze verschillen nogal wat maar dat is logisch als jij 16 ben en ik 13 (bijna)

26 okt 2012, 20:10, loveyou x
13

Hoi, Ik vind jou NIET dik ik ben zelf bijna 13 ik ben 1.68 ofzo en ben 52.5 kilo maar ik zie er dun uit dus niet echt een probleem :P maar vind je je zelf er te dik uit zien?
*****

Dit bericht is aangepast door de moderator. Uitwisselen van e-mail adressen is tegen de spelregels in verband met veiligheid.

15 mrt 2013, 17:03, Eetgezondd
14

haal hulp!!
je verknoeid je eigen lichaam er mee
en ja ik kan het weeten!
ik heb namelijk anorixia en ben nu herstelende
stop er mee er zijn zoveel dingen die zo kapot gaan aan je lichaam

x

16 mrt 2013, 11:03, proud
15

het gaat niet om het getal dat op de weegschaal staat maar hoe je jezelf voelt, ik weeg zelf 58 kilo maar dat intresseerd me geen fuck! ik ben blij met wie ik ben en heb goede vrienden en zelfs een vriendje. wees blij met wie je bent want je leven gaat er alleen maar van kapot als je alleen maar met afvallen bezig bent. en zoals hierboven al heel vaak is gezegt je bent goed! niet zeuren en wees blij eet wat je lekker vind (wel met mate natuurlijk) en geniet er van! je leeft tenslotte maar 1x en waarom zou je dan niet lekker doen/eten wat je wil? be yourself & happy, that's the best thing u can do! xx

13 mei 2013, 15:05, lovertjee
16

ik ben pas dik ik ben 10 ben 152 lang en weeg 46 kilo veel te veel dus. ik ben veel dikker dan anderen kinderen van mijn lengte help tips a.u.b ik wil afvallen!!!!!

16 mei 2013, 17:05, kat
17

help ik heb vetrollen

16 mei 2013, 17:05, kat
18

Als voor mij, met 165 cm lengte, 60 kilo ideaal is.. dan is voor jou, met 175 cm, 59 kilo echt niet dik.

17 mei 2013, 09:05, Helpie
19

help ik ben 2 kilo aangekomen
ik ben nu 48 kg heeeelp

xxxkat

17 mei 2013, 17:05, kat
20

help ik ben 2 kilo aangekomen
ik ben nu 48 kg heeeelp

xxxkatxxxxx

17 mei 2013, 17:05, kat
21

Aaaah,, kben 12,5 jaar oudd en ben ca. 164 cm lang en weegg 54! Jij bent echt niett zwaaar/dik !!!
xxxx Charlotte

18 mei 2013, 15:05, Charlotte'xxkbentedik
22

Je bent echt niet te dik of te zwaar!! ik ben ook 13 en weeg precies het zelfde als jou, eerst dacht ik ook ik ben te dik ik moet afvallen maar toen besefte ik me dat ik nog in de groei zat en niet mocht afvallen want anders zeggen mensen anorexia patientje tegen me, weetje je moetaltijd maar een ding denken BETER TE ZWAAR DAN TELICHT, BETER TE DIK DAN TE DUN !!!!!

x prisje

18 mei 2013, 17:05, pricillatje123
23

hallo.......ik ben Djamilia ik ben 13jaar ik ben moslim maar ik heb echt een vetttttteeeee probleeeeem ik ben 1.61 mijn gewicht is 85.4 heeeeeeeeeeeelllllllllllllpppppp me alsjeblieft

29 jun 2013, 14:06, hate my body
24

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar en ik ben 1.68 m lang en weeg 81 kg ik weet zelf dat ik veel te dik ben. Ik durf niet te sporten of niet te gymen, want dan word ik uitgelachen. Help me afgevallen.

8 jul 2013, 09:07, Anoniem
25

Hai ik ben een meisje van 14 jaar ik ben 1.71 m lang en weeg 88 kg ik ben echt een dikkerd en ik ben de grootste van de klas en de dikste. Ik ga bijna nooit naar buiten, want ik ben bang dat ik uitgelachen word. Net als op school. Mijn kledingmaat vind bijna nooit omdat ik veel te dik ben. Ik heb ook geen leuke kleren. Ik draag soms strakke dingetjes, maar vaak wijde kleren. Als ik strakke kleren aan heb zie je alleen vetrollen. Ik ben echt een dikzak. Help me met afvallen.

8 jul 2013, 09:07, Anoniem
26

Hallo ik ben een meisje van 19 ik ben 1.77 m lang en weeg 93 kg. Ik ben echt dik. Help me!

8 jul 2013, 09:07, Xxxx
27

Mijn bh cup is: E
Mijn broeksmaat is: 50-52
Mijn t-shirt is: xxxxl

8 jul 2013, 09:07, Love
28

Bh maat: 85 C
T-shirt: xxs
Broeksmaat: xs

8 jul 2013, 09:07, Gaby
29

Hoi ik ben 15 jaar en ik ben 1.73 m lang en weeg 80 kg ik ben al wel wat afgevallen ongeveer 5 kg. Maar ik ben nog steeds een dikzak. Ik heb dikke dijen, dikke billen, dikke benen, dikke armen, overdreven grote borsten en een dikke vette grote blubberbuik met vetrollen. Ik snoep ook veel meer dan vroeger ik ben echt een vreetzak!!! Van chocolade kan ik echt niet vanafblijven. Ik denk supervaak aan eten en ik schrans. Help me aub. Mijn vriendinnen zijn echt mooi slank, maar ze zeggen de laatste tijd vaker dat ik een dikzak ben. Ik schaam me echt rot. Ik ben ook de dikste van de school.

8 jul 2013, 21:07, Help me
30

Je hebt idd overgewicht, maar het is niet zo dat je nu gelijk 'waardeloos' of 'walgelijk' bent =)
Als je wilt afvallen, zou ik aan je ouders/moeder vragen of zij het chocola, en andere dingen met veel kcal willen opbergen zodat je het niet snel meer krijgt, zeg maar. :3
Je kan natuurlijk ook (nog meer) sporten.
Maar je moet niet te snel afvallen!!! (Max. 1 kg per week) Anders bereik je heel snel je oude gewicht weer.
Zet `m op -xxx

24 jul 2013, 09:07, Heart
31

Jij bent helemaal niet dik.
Ik denk dat je gewicht normaal is.
Mss zelf te weinig.

30 jul 2013, 00:07, Emilyken97
32

Hoi ik ben weer inmiddels 15 kg aangekomen. Ik durf niet te sporten ik vreet veel meer.

2 aug 2013, 22:08, Help me
33

Omfg jij bent dus echt niet dik doe normaal :$ x

3 aug 2013, 09:08, --Roos
34

Nou dan wil jij mij niet zien. Je wil niet weten hoeveel ik eet. Mijn buik omtrek is nu 120 cm. En ik ben nu 15 jaar.

4 aug 2013, 00:08, Help me
35

meisje boven me je moest snel naar de dokter gaan.
Ik ben 13 en heb 28 cm!!

4 aug 2013, 13:08, marielle
36

ik ben 1.75 - 13 jaar - 49 kilo..

ik vind mezelf te dik en ik eet ook heel weinig..
ik probeer het soms uit te kotsen maar dat lukt meestal niet..

x

4 aug 2013, 13:08, meisje
37

@meisje ik denk dat je anorexia hebt dus als ik jou was zou ik stoppen en een paar kilootjes aankomen, want je bent te licht voor jouw lengte.

7 aug 2013, 09:08, Angelina
38

ik ben dik en ik weel niet dik zij eidern scheld mij hout met dik en ik eet weeel snoep en ik ben waar slaaf aaan wat moet ik doen ik weel niet meer dik zij

27 aug 2013, 15:08, lovexx
39

Help!!!!
Ik ben superdik
ik ben 13 en ben 1.75 en weeg 80 kilo mijn vader en moeder zeggen dat het goed is maar dat vind ik niet. Ik heb hiervoor wel eens laxeer middel gebruik maar daar kwam mijn vader achter nu wil ik weer afvallen want volgens mij vinden jongens mij veel te dik en ik denk dat. Ze niet met mij willen daarom elke keer als ik naar mij zelf kijk in de spiegel moet ik huilen want ik wil het niet meer ik heb ook wel eens gedacht om er een einde aan te maken JA SORRY OVERDREVEN MAAR IK ZAG HET FF NIET MEER STAAN

11 sep 2013, 19:09, biggrirl
40

Hoi mensen..
Ik ben 11 jaar, 1.65 en weeg 63 kilo.
Ik las op internet hoeveel ik eigenlijk moest wegen.
en dat was maar 59 kilo.
Ik ben veel te dik,
net wou ik even een chocolatje pakken
maar mijn moeder zei dat ik dat niet moest doen, anders dat ik heeel dik zou worden.
IEDEREEN VINDT HET, ik weet het niet meer.

12 sep 2013, 21:09, Eenmeisje.
41

Hallo allemaal ik vind me veelste dik ik voel me dik omdat ik een klein beetje een dikke buik heb en daar wil ik vanaf komen ik wil gwn een normale buik hebben net zo als iedereen ik wil graag wat tips om van me beetje dikke buik af te komen dank julie wel x

2 nov 2013, 14:11, Een meisje.
42

kijk ik heb een dieet luister goed:
1 appel in de morgen
naar school voor de kleine pauze komkomer tomaatjes en een brood kaas of jam
in groote pauze 2 brood met brood en vlees kipvlee en zo
thuis salade met vlees en gestoomde groente en mis sausje
in avond ook een appel gg

7 nov 2013, 15:11, meriem
43

Dat is goed maar als je af wil vallen en je ouders weten het niet komen ze erachter

25 nov 2013, 21:11, loveyou4ever
44

Dat is totaal niet te dik, als je dat denkt kijk maar naar je BMI dan zie je zelfs dat je misschien in het categorie ''ondergewicht"' valt.

26 nov 2013, 13:11, SECKUB
45

Ben ik te dik ik ben 14 jaar en 1.70 m en weeg 63,9 ik sport veel maar ben ik nu te dik ?

28 nov 2013, 16:11, volleybalforalles
46

Ik ben 13 jaar, ik weet niet of ik te dik ben of niet.. Maar sws niet zo slank als andere meiden uit mijn klas...
Lengte: 1.70
Gewicht: 52 kg
Cup: 75A
Is dat normaal ?
Xx

1 dec 2013, 11:12, Meisjeex
47

@Meisjeex:

Je hebt echt een perfect gewicht voor je lengte. Jij (en iedereen die dat ook wil) kan dat ook zelf berekenen door je BMI te berekenen. Doe dit wel op een site die er rekening mee houdt dat kinder-BMI's anders moeten worden gelezen dan volwassenen BMI-cijfers. De meeste site's waar je je BMI kan berekenen houden hier geen rekening mee en zijn dus ongeschikt voor kinderen! Op deze site en bijvoorbeeld ook op de site van het voedingscentrum (voedingscentrum.nl) staat een BMI-meter, die wel de juiste resultaten voor kinderen en jongeren geeft.

1 dec 2013, 18:12, Richard
48

Hey ik ben er lang niet geweest maar ben nu terug ik ben nu ongeceer twee weken 14 en weeg nu rond 61 kg in twee jaar dus maar twee kg aangekomen ik ben blij zoals ik ben ik ben nu 1.82m lang 14 jaar en 61 kg is dat gezond?

7 dec 2013, 21:12, loveyou x
49

hey je bent eggt niet te dik hoor je moet alleen als je u zelf te dik vind een dieeeet volgen

19 dec 2013, 22:12, :)laarkii
50

ik ben 1.80 en 110 kilo.. mijn vriend zegt dat normaal is klopt dat? ik ben ook gek op lekkere dingetjes zoals: leverworst kaas ham pizza friet chocola chips koekjes brie lolly pinocolada boterkoekjes mandarijnen vissticks twix mars skittels cake taart pindakaas vlokken en een frietje met veel saus. is dit teveel??

bedankt doeiii xs

7 jan 2014, 22:01, olijfolie
51

JA

8 jan 2014, 12:01, CFGDYFTYDXUTFX
52

Ik heb iemand al eens deze tip gegeven maar goed. Lees ook eens wat ander mans problemen zijn want daar zou je ook van kunnen leren.
--------------------------------------------------------------------------------
Gewoon eten, en je niet gek laten maken door allerlei mensen met diëten daar stop je toch weer mee en het gevolg is dat de kilo's er weer aan vliegen .Een dieet volgen is een levensteil wat je je zelf toch niet kan aanleren . Wat wel belangrijk is, is veel beweging de beste beweging is zwemmen daarbij gebruik je echt alle spieren in je lichaam waardoor je de overtollige vetten verbrand plus/min 2x in de week zwemmen baantjes trekken.

9 jan 2014, 01:01, Ziezo
53

Ik ben 11 en ik vond mezelf echt veelste dik (toen ik 9 was)
Ik woog 36 kilo toen nu zit ik op voetbal en ben nu elf en 43 of 44 kilo ofzo en ik zit op voetbal! En nu vind ik mezelf weer te dik ik ben nu opzoek naar een crash dieet hebben jullie nog tips ?
Xxxxxxxxxxxuitgeestertjeeeee

12 jan 2014, 18:01, Uitgeestertjeeeeeeeexd
54

Je weegt zelfs te weinig. Als je echt hier mee door wilt gaan kan je beter naar een diëtiste gaan, of een dieetpakket kopen. Maar dit is niet gezond. En ik weet dat het lastig omdat in te zien, maar alsjeblieft probeer het. Zo val je niet af, zo wordt je ziek.

14 jan 2014, 21:01, machteloosmeisje
55

hoi,
ik ben 13 jaar 167cm lang en ong50 kilo ''zwaar''. ik heb een bmi test gedaan die zij dat ik ok was maar mijn boven benen zijn echt veel te dik en mijn buik is ook echt niet klein.
dus hoe kan ik snel afvallen??
p.s. help me alsjeblieft

18 jan 2014, 20:01, ikxxxx
56

@Ikxxxx

Je gewicht is niet alleen 'ok', je hebt zelfs een ideaal gewicht voor je lengte en je leeftijd. Maar wat veel meiden, zeker van jouw leeftijd, kunnen daar alleen maar van dromen!

Heb wat meer vertrouwen in jezelf!

19 jan 2014, 00:01, Richard
57

@richard

srry maar ik ben echt te dik en word steeds dikker dus kun jij of iemand anders mij alsjeblieft een tip geven om snel aftevallen??

19 jan 2014, 16:01, ikxxxx
58

@Ikxxxx:

Ga iig niet diëten: je lichaam heeft de goede voedingstoffen (vitaminen, mineralen, vezels, eiwitten, goede koolhydraten, goede vetten) hartstikke hard nodig de komende tijd. En het belangrijkste: een dieet werkt ook helemaal niet. Het is ONMOGELIJK om langdurig gewicht te verliezen door middel van een dieet, vaak ben je zelfs na een tijd dikker dan je voor dat dieet was. Vraag maar eens aan een willekeurige vrouw die ooit gedieët heeft, of ze er blijvend kilo's mee is afgevallen.... het antwoord zal NEE zijn!!

Centimeters verliezen (dat is iets anders dan afvallen) doe je door spieroefeningen te gaan doen. Google/Youtube maar eens op buik- en beenspieroefeningen en je zal er vele vinden. Dit werkt echt! Een maandje minimaal 2 x per week, gedurende min 20 min achterelkaar, spieroefeningen doen en iedereen zal het verschil merken, inclusief jijzelf ;). Nu starten betekent helemaal bikiniproef voor de zomer ;). Vooral de schuine buikspieren zijn van belang om je buik strak(ker) te krijgen.

Tot slot kan je (meer) DIM gaan eten de komende tijd. DIM zit in koolsoorten, spruitjes en broccoli en kan je ook in capsules kopen bij de vitaminewinkel. DIM zorgt ervoor dat het vet op je bovenbenen en billen gemakkelijker 'loskomt' waardoor je vet op je bovenbenen en billen veel gemakkelijker verbrandt en je daardoor gemakkelijker slankere benen krijgt. Let op: je moet wel bewegen (o.a. spieroefeningen) om het vet daar ook echt weg te krijgen. DIM verwijdert het vet niet, het maakt het alleen 'losser' waardoor je het makkelijker weg kan krijgen.

DIM werkt trouwens ook heel goed tegen acne, maar dat terzijde.

Groet,

Richard

19 jan 2014, 20:01, Richard
59

weet je zeker dat ik er straks weer helemaal normaal uitzie dus niet dik meer, maar gwn super DUN???
p.s. ik wil geen dikkie worden ik wil juist super dun zijn

20 jan 2014, 18:01, ikxxxx
60

ok gwn dun

20 jan 2014, 19:01, ikxxxx
61

hoi mensen ik denk dat ik te dik ben ,mijn 1e vraag is ben ik te dik of normaal de tweede vraag is kunnen jullie me helpen; ik ben bijna 12 ben 1,60 en weeg 50

9 feb 2014, 21:02, HELP ME x
62

niemand kan vanaf hier zien of jij echt dik of dun bent, maar ik vind als je 1.75 bent, en 59 kg weegt dat je veel te licht bent , en je bent ook pas 13 jaar , je hebt geluk dat je lang bent , en als je echt een buikje hebt zoals je zegt , vind ik dat je daar best blij mee mag zijn , iedereen zal wel een andere mening hebben, maar als je het zeker wilt weten kan je via internet makkelijk en snel je bmi uitrekenen, dat betekent dat je je lengte en gewicht intikt en het resultaat zegt dan of je over of ondergewicht hebt.

http://bmi.hartstichting.nl/index.html?init=1

hier kun je dit uitrekenen en anders tik j op google gewoon simpel in: bmi uitrekenen dan vind je van alles,

en je moet je niet druk maken om wat anderen vinden , ik heb wel een paar tip voor je:

- eet gewoon 3 keer per dag , 's ochtends wat meer zodat je geen honger gevoel krijgt tot de middag.

- als je trek hebt mag je best wel eens wat lekkers, maar overdrijf het niet, neem liever fruit of een droge cracker.

- stop met je vinger in je keel steken, het haalt niks uit.

- en ga elke dag lekker een stuk lopen of fietsen, of ga naar de sportschool een uurtje per dag is genoeg.

- en drink alleen water of thee zonder suiker., geen alcohol, siroop , sportdranken (AA,extran,aquarius,ezv),

-en let zeker niet op producten waar op staat : suikervrij. want het is onzin.

- en vermijd witte koolhydraten , neem bruin brood,roggebrood, volkorenpasta en andere volkoren producten.
maar ga niet op dieet want zodra je er mee stopt krijg je een jojo effect ,

je moet wel geduldig zijn, na 2 / 3 weken ga je pas effect zien , ga niet te vaak op e weegschaal want de ene keer val je sneller af dan de andere keer je kan beter je middel opmeten, 1 x per week. , want op de weegschaal zie je niet hoeveel gram je afvalt alleen hoeveel kilo. en elke gram is er 1 . maar als het alleen om buikvet gaat koop dan zo'n meetrolletje. maar als ik jou was zal ik niet te overhaast doen, en laten hoe het is. want anders ben je strax wel echt een annorexiapatient. , ik ben zelf 16, ik ben 1.73, en weeg 69 kilo, ik vind mezelf ook te dik, en ben ook bezig met afvallen. maar ik luister niet naar anderen want er zijn altijd mensen die je onzeker willen maken door met je mee te lullen dat je inderdaad te dik bent, en andere vinden dat je goed bent, willen gewoon niet dat je strax slanker bent dan hun. , ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik hoop dat het een beetje helpt . groetjesss.

10 feb 2014, 11:02, RomyJGJx
63

Je wilt het niet horen .Iedereen die zegt dat het goed is heb
je weer een andere iets waardoor je een bevestiging krijgt dat jij gelijk hebt Niemand kan je helpen als daar nog niet klaar voor bent bij u is het zo dat u er nog niet klaar voor bent om te horen dat je een prima gewicht hebt waar iedereen jaloers op zou kunnen worden.

10 feb 2014, 21:02, d
64

Ach zowat iedereen is te dun hier en vindt zicht te dik. Jullie gaan straks dood aan ondergewicht, ik aan kanker en dan komen we met z'n allen in de hemel! Dus ga zo door en dan zien we elkaar daar!

17 feb 2014, 13:02, Eef
65

Jullie zijn slank. Je mag niet doorgaan. Gewoon eten.
Ik heb een vraag. Zou ik op dieet gaan? Vinden jullie mij dik Wel echt eerlijk zijn!
Ik ben 1.60 en ben 12 jaar. Ik weeg ongeveer 70 kilo.
Zou ik op dieet gaan ben ik dik.
Geef snel een reactie! !

18 feb 2014, 14:02, mini olifantje
66

@Mini olifantje:

Als dit echt is, en dat is helaas soms moeilijk in te schatten hier op dit forum, heb je behoorlijk overgewicht voor je lengte en leeftijd. Een keer serieus kijken naar wat je eet ten opzichte van je hoeveelheid bewegen, is dan zeker aan te raden. Een diëtiste kan je helpen inzicht te geven in de goede, minder goede en slechte dingen die je eet en advies geven hoe de balans hierbinnen te verbeteren.

Maar een ding: GA NIET DIËTEN!! Van diëten word je suf en chgarijnig, je kan je niet goed meer concentreren, het belemmert je groei (je groei is heel belangrijk bij het afvallen!), maar misschien wel het belangrijkste: HET WERKT NIET!! Vraag een willekeurige vrouw die ooit gediët heeft - en vaak rond jouw leeftijd hun eerste diët hebben gevolgd - of ze er blijvend mee zijn afgevallen. Het antwoord zal NEE zijn! Door te gaan diëten zal je NOOIT blijvend gewicht verliezen. En het is dus nog super ongezond ook. Niet gaan doen dus!

Wil je meer info over gezond afvallen? Replay dit bericht dan, evt. met concrete vragen, en ik zal je wat tips geven.

Groet,

Richard

19 feb 2014, 19:02, Richard
67

Heey ik ben oom te zwaar en te dik ii ben11 het gaat niet echt om hoeveel je weegt ook wel maar hoe je er uit ziet vinger in je keel helpt niet echt ik doe nu fitnes oegeningen en ik hou bij wat ik eet ik zou een eetschema opstellen bijv :
Maandag
Onbijt
lunch
avondeten
tussendoorte
tussendoortje

19 feb 2014, 20:02, lena
68

Weet je wel hoe dik ik ben?!
Ik ben ook 13 jaar ben 164cm en 94 kilo!
Juist ja *** ! Ga maar zeggen dat je dik bent, als ik zo'n lichaam als jij had gehad had ik nooit ook maar het woord dik over mijn lippen kunnen persen!!!
***

*** dit bericht is aangepast door de moderator vanwege de spelregels voor het forum

8 apr 2014, 21:04, Lovexx
69

help! mijn ene vriendin zegt dat ik wat dik word
en de andere dat ik dun ben !
leeftijd: 14
lengte: 1,60
gewicht 102.6 kg
taile :97 cm
broekmaat : 44
tshirts : xl / xxl

ik merk wel dat mijn buik behoorlijk is en aardig
flubbert als ik zit hangt ie letterlijk op mn schoot
ik ben laatst ook door mijn bed heen gezakt... :(
mijn vriendin zegt dat het gwn aan de ladder bodem lag

laat pleas even weten wat jullie hiervan vinden!!
ik weet het niet meer :(

8 apr 2014, 22:04, melis
70

Aan loveyou x

Je bent niet te zwaar in ieder geval. Of dat je te dik bent dat weet ik niet. Je zou buikspieroefeningen kunnen doen. Ik ben ook aan het afvallen, *********** Mijn maten zijn:

dit bericht is aangepast door de moderator, anderen kunnen hierdoor ongezonde ideeen van krijgen.

Leeftijd: 12
Gewicht: 56.4
Lengte: 1.79 meter
Bh maat: 75A
T-hirts: xs/s
Broekmaat: 29
Taille: weet ik niet sorry :)

Dus jij bent echt niet dik haha.

Aan melis,

Je vriendin die zegt dat je dik bent en je vriendin die je dun vind die moet je vertrouwen. De een is eerlijk de ander wil je niet kwetsen meis. Het zou handig voor jou zijn om af te gaan vallen want dit is niet echt heel erg gezond. Veel succes xxx

9 apr 2014, 18:04, _verwijderd_
71

oww okee dankje wel @mags
maar ben ik dan echt veel te dik en te zwaar?

9 apr 2014, 22:04, melis
72

Jij hebt echt wel een goed gewicht 1.75 met 69 kilo?
MODEL ZEG IK

18 apr 2014, 14:04, Ana
73

Niks aan de hand ik ben 1.80 lang en ik weeg 80kilo dit is pas net te zwaar te dun vinden jongens ook niet mooi

19 mei 2014, 22:05, Gerrit
74

Ik vind dat jullie je allemaal veeeelllsss te druk maken over wat andere wat je vinden, je moet blij zijn met jezelf en als je jezelf echt te dik vind ga oefeningen doen en ga geen hulp zoeken op internet . Je moet er wat aan doen en niet er over blijven zeuren

28 mei 2014, 02:05, Jan
75

Ga dan afvallen

3 jul 2014, 13:07, Jan
76

Ik ben 13 jaar ben 1.73 lang en weeg 63 kilo. Ik denk dat dat wel oke is. Maar ik sport ook veel (karate 3,5 uur in de week, wielrennen 1,5 uur per week en elke dag naar school fietsen ongeveer 1,5 uur per dag) . En heb dus best veel spieren, en spieren wegen MEER dan vet. Ik ben dus ook wat zwaarder dan mn vriendinnen maar ik weet waarom. Dus als je veel sport ben je meestal ook zwaarder. En jouw gewicht is suppergoed ik weeg zwaarder maar ben kleiner.

1 aug 2014, 14:08, LOLALEX
77

Hoihoi, ik geef je een paar tips

- blijf eten maar dan gewoon geen koekjes snoepjes chocola cake etc.

- snack worteltjes appels groente en fruit

- drink veel water en groene thee i.p.v frisdranken

en houd dit vol. je kunt natuurlijk ook lekker gezond eten!
je hebt genoeg recepten op internet zoals bananenbrood, smoothies etc.
Ik zelf ben net 14 geworden en weeg 49 kilo, volgens mij wel ''gewoon'' toch? x veel succes!

16 aug 2014, 16:08, Anoniem
78

hoi ik ben 1m63 en week 67 kben veel te dik
maaar voor mij gaat het niet om de weegschaal maar om de broekmaten
ik heb broekmaat 38 en wil broekmaat 36 hebben (eigenlijk 32 ma kweet da dat mij nooit ga lukken dus...)
maar voor een meisje van 1m75 is broekmaat 38 perfect dus ja zo is het nu eenmaal

ma kwil zo grag 1 broekmaat kleiner worden iemand tips???

PS: volgens mijn bmi moet ik 57kg wegen!! :( :( :'(
PSS: als jullie willen afvallen voor de jongens dik zijn heeft er niets mee te maken mijn vrouwelijke klasgenoten vinden mij vol (maar niet dik) en de jongens staren me altijd aan er zijn er 2 verliefd op mij en veel mensen vinden mij mooi dus jha...... en voor jongen ist al goed als der verzorgduitziet
PSS: ik ben 12!!!!

6 sep 2014, 14:09, lolz
79

Ik ben meisje
13 jaar
1.70m lang
Weeg 90kg
En ik moet minstens langs 7 winkels voor ik iets vind wat niet scheurt als ik me erin probeer te wurmen, ik heb nof ooit kleren gezien die bij mij goed passen of een beetje los zitten, je ziet overal vetrollen van 20cm dik en het vet puilt dan uit mijn kleren, ik vind mezelf echt veel te zwaar.

Toen ik 3 maand geleden van de brug wou springen lukte dat niet omdat ik met mijn vette lijf niet over de reling heen kon klimmen.

ZELFS VOOR ZELFMOORD BEN IK TE ZWAAR/DIK

HELP MIJ!!!!!!!!!!

7 okt 2014, 22:10, anoniem
80

meisje hierboven^
je moet echt geen zelfmoord plegen!!! voor alles is een oplossing!!!! zelfmoord is nooit een goed idee dus niet doen! er is een heel mooi leven voor je en dat probeerde je weg te gooien. In deze tijd word je eerder gepest als je heel dun bent dan heel dik, mensen vinden dikke mensen vaak juist sexy ookal klinkt dat raar het is wel waar! heb jij liever een dunne grasspriet, of een wat dikkere en stevige dame?

20 nov 2014, 19:11, jesss
81

Kan iemand asje asje asjeblieft reageren op mij?!?!? ik ben een meisje van 11 en een half (ben bijna jarig)
in de ochtend weeg ik: 37 (soms 38)
en in de avond: 38 (soms 39)
en ik ben 1.45 lang (of ik ben gegroeit en dan 1.46)
is dit een goed gewicht voor mij??? antwoord asje asje asjeblieft! xx jessica

20 nov 2014, 19:11, jess
82

Hoi ik ben jeroen ******
Ik ben zelf ook zwaarlijvig, ik weeg namelijk 132 kilo. Maar dat maakt me niet uit, want ik voel me lekker in mijn 'ruime' velletje. Ik heb zelfs een vriendin, Jessica. Zij is ook zwaarlijvig namelijk 141 kilo. Maar dat maakt niks uit voor ons seksleven, we gaan zeker nog regelmatig van jetje. Ja die Jeroen die gaat er nog vaak op hoor ondanks zijn overgewicht. Mijn tip aan jullie is dan ook zoek een dikke chick en ga lekker regelmatig van jetje.
Dit was weer de tip van Jeroen *****, tot volgende week!

* dit bericht is aangepast door de moderator ivm persoonlijke gegevens.

27 nov 2014, 21:11, Geile_Beer
83

drink soep!!

28 nov 2014, 14:11, souplover69
84

ik hou van soep! maar daar kom je van aan ***. ga een ander hobby zoeken jij souplover69

ga naar een dietiste!!!

* Dit bericht is aangepast door de moderator

28 nov 2014, 14:11, swaggerdagger666
85

hey mensen

ik heb misschien nog een tip ga naar : ******* en daar kan je je eigen bmi uitrekenen. zo kun je zien of je te veel of juist te weinig weegt. Als sommige mensen een ander niet geloven

* Dit bericht is anagepast door de moderator

28 nov 2014, 17:11, helpendehand
86

Kijk. Ik snap dat je je er kut over voelt.. Dat heb ik ook een tijdje gedaan. Ik ben 1.65 en weeg 58 kg. Ik heb behoorlijk wat vetrolletjes. Maar mensen moeten me maar accepteren zoals ik ben. Wat maken die vetrolletjes nou uit? Er zit gewoon een shirt overheen dus t is niet dat je er continu naar moet kijken.
Dus mijn advies: laat allemensen denken wat ze willen. Sta zelf sterk in je schoenen en laat ze praten. Jij bent jij en dar moeten ze het mee doen.
Wil je nou toch je vetrolletjes kwijt. Drink 2 glazen water na he opstaan. Drink minsten 2L per dag en doe squats of planking oefeningen of iets waar je hartslag van omhoog gaat. Hierdoor verbrand je sneller caloriën. Andere oefeningen trainen je spieren en pompen ze als het ware op. Maar onder een vetlaagje zie je dat niet en lijkt je buik alleen maar dikker
Ik hoop dat je er wat mee kunt x

25 feb 2015, 22:02, Emmetjex
87

Ik weet hoe je je voelt... Ik ben 13 jaar en 173 cm en weeg ongeveer 60 kilo, ik hoor vaak dat ik niet dik ben, maar ik voel me dik! En ik wil graag afvallen maar mijn vaste eet patroon is gewoon heel veel.. Ik sport best wel veel, maar alles komt er weer aan door die chocolade repen die ik naar binnen schrans. Ik probeer best wel vaak work outs, want in de zomer zou ik graag dunne benen willen hebben en een strakke buik. Als je bijvoorbeeld een soort dieet voor jezelf maakt en een plan om te gaan hardlopen of andere oefeningen te doen dat helpt dat al best veel denk ik. Ik heb het best vaak geprobeerd, maar mij lukt het echt niet ;/ Al mijn vriendinnen hebben zo'n mooi lichaam :(

2 mrt 2015, 19:03, Lieke
88

Hallo,
Ik ben 14 jaar, 1.72 m en 50 kilo.
Ik voel me superdik, de afgelopen paar weken ben ik 8 kilo afgevallen.
Mijn vrienden vragen de hele tijd of het wel goed met me gaat, heel irritant.
Ik ben een keer flauwgevallen op een dansfeest, ze hebben toen mijn ouders gebeld.
Het kwam alleen omdat ik te weinig had gedronken.
Het gaat wel gewoon goed met me, ik weet niet hoe ik mijn vrienden moet overtuigen.
Als we gaan chillen blijven ze maar eten aanbieden, de vorige keer hadden ze twee chocoladerepen voor me gekocht.
Maar ik wilde het niet.
Als ik ongesteld ben kan ik niet van eten afblijven.
Als die week weer voorbij is gaat het makkelijker, soms steek ik mijn vinger in m'n keel.
ik weet niet hoe ik mijn vrienden en mijn vriendje moet overtuigen dat het gewoon goed met me gaat.
Ik voel me alleen nogsteeds heel onzeker over mijn gewicht.
Help me xx

30 apr 2015, 14:04, anoniemxx
89

He daar issie weer, jullie trekvogel JEROEN BURGGRAAF
Ja ik ben nu dus weg van school omdat ik te veel druk had op mijn schouders en daarmee bedoel ik dus dat er te veel vetjes aan vast kleefden. Ik vind het natuurlijk wel jammer dat ik weg ben van school maar ja weet je ik heb nu wel alle tijd voor mijn dikke levensstijl, nu kan ik 's ochtends, 's middags en 's avonds gewoon zakken chips eten en Jessica die snoept lekker mee. Helaas kan ik door mijn zware (snap je m? OMDAT IK DUS DIK BEN) lichaam niet meer gemakkelijk in mijn broek komen. En ja, ook in mijn onderbroeken zitten veel scheuren. Daarom hebben wij sinds kort een takelauto gehuurd, die mij en jessica 's ochtends een avontuur laten beleven dat we nooit meer vergeten. Ook is het me opgevallen dat het huisje waar ik en mijn nijlpaardje wonen klein begint te worden. Maar dat komt ook omdat django en peter bij ons zijn ingetrokken en ja al wil je hun clips kijken dan moet je toch echt eerst een breedbeeld tv aanschaffen anders gaat het gewoon niet passen. Dit was weer de tip van Jeroen Burggraaf, tot de volgende week!

p.s. ik heb laatst nieuwe chips ontdekt in de supermarkt, dat wordt weer lekker knabbelen.
Ook is mijn skylander collectie weer bijgevuld en de mensen die mij verzorgen zijn nogsteeds erg gelukkig
JOOOY

27 jun 2015, 19:06, dikkie
90

Mensen ze wilt gwn aandacht als je steeds gaat zeggen ik ben dik dik dik dan geloof je er zelf in.
En meisje denk is goed na aan al deze berichten heeft een gezegd ja je bent echt dik

16 okt 2016, 22:10, master
91

je bent echt niet te dik ik ben 2 cm langer dan jou en even oud en ik weeg 75 kilo en ik heb overgewicht jij bent super gezond ik wou dat ik jou gewicht had

17 okt 2016, 17:10, omg
92

Anoniemxx, je bent echt niet te dik hoor.
Ik zou eerder te dik zijn.
Je maakt je gewoon te veel zorgen, net als ik.
Ik heb zelf steunzolen en kan dus niet: hardlopen, voetballen, hockeyen. En alle andere sporten waarbij je moet rennen.

Je moet gewoon relaxen

20 okt 2016, 15:10, @noniempje
93

Meisje je bent echt niet dik ik ben ook 13 en wees 90 kilo.

12 apr 2017, 11:04, Lene
94

Ik vraag me daadwerkelijk af of jullie door hebben dat de helft van dit soort posts om aandacht gaan. Sorry dat ik het zeg maar sommige van jullie zijn wel echt te dik. Het is een serieus probleem als je te dik bent. Ik zou als ik één van jullie was naar een voeding specialist gaan om te vragen of je echt te zwaar bent maar als je, en ik quote: "Ik ben ook 13 en wees 90 kilo." Dan ben je toch echt veel te dik.

15 apr 2017, 15:04, ScrewTheSystem
95

hayyy mensen jullie zijn niet dik alleen soms voel je je gwn niet zo pretig in andere kleding is hellemaal niet erg ik heb het zelfde tip: ga leuke dingen doen 1 keer iets lekkers mag gwn je leeft maar 1 keer en dat moet je vieren xxx ik ben
1,60 lang
weeg 64
en best wel aan de dikke kant maar ik geniet van het leven xxxxxx anoniempje

17 jun 2017, 22:06, lol hebben in het leven
96

Oké.
1. Je bent echt helemaal niet te zwaar; iemand die ik ken was 1.60 en woog 75 kilo. Je bént helemaal niet te zwaar/dik.
2. Je kan dus echt niet proberen dingen uit te spugen das super slecht. Ik weet hoe je je voelt heb het vroeger ook wel eens geprobeerd

18 jun 2017, 19:06, Iemand
97

Hallo allemaal!
Ik ben 17 jaar. En ik ben 1.68 m lang en weeg 80 kg als het niet meer is. Vind ik het een probleem? Zeker niet! Ik ben er enorm trots op dat ik zo ben. Sterker nog, ik voel me te dun. Ik vind dat ik nog zeker wel 90 kilo mag aankomen. Weet je hoe fijn het is om zo te zijn. Lekker in die vetrollen te zitten. En een mega dikke kont te hebben ook nog dat je moddervette benen hebt. Dit heb ik altijd al gehad. Ik vreet de hele dag door. Ik geniet tenminste van mijn leven. Als ik thuis ben eet ik de hele kast leeg. En het voordeel van dik zijn is dat je in de les een zak chips op je schoot kunt zetten ervan kunt snoepen want niemand ziet het door al die vethoop. Toen ik klein was was ik al moddervet. Op mijn 6e woog ik al 40 kg. En droeg ik al 146/152. 4 jaar geleden droeg ik nog 34/36 en nu draag ik 38/40. Ik was vandaag in de stad om broeken te kopen maar al die broeken gingen moeilijk aan vanaf mijn kuiten. Toen paste ik een wijde broek en ging die knoop kapot. Maar maakt niks uit want zoals elke dag eet ik in de avond een hele taart.

19 jun 2017, 23:06, Anoniem
98

Je hebt het nu vast al honderd keer gehoord, maar je bent echt niet te dik! Je gewicht past prima bij je lengte en als je dat niet geloofd kijk op voedingscentrum.nl daar kun je bmi berekenen. Succes👍

21 jun 2017, 14:06, STERK
99

Ik ben 1. 64 en 40 kilo maar ik heb zowat anorexia. Maar even goed, je bent echt niet te dik, misschien zelfs wel te licht voor je lengte!

21 jun 2017, 14:06, Poema
100

je heb niet gelijk anorexia omdat je mager bent. Denk jij er de hele dag over? En ben jij niet blij met wat je kan, en voel jij je schuldig waneer je eet. En ben je vaak verdrietig?

21 jun 2017, 15:06, Eva
101

De meeste genezen voor in het ziekenhuis te belanden. Door vrienden die ze helpen of boze ouders. Je geeft het waarschijnlijk toch op. Omdat je geen haaruitval en bloedpoep wil. En je zou ook geen kinderen kunnen krijgen. Een bmi van 14 is wel gevaarlijk echt heel dun. Maar wie zegt dat je dun bent anorexia hebt misschien heb je gewoon een sneller beter lichaam misschien lus je niet zoveel. De meeste doen het omdat ze gepest zijn of verdriet willen uiten. Op deze site zag ik ook zo en meisje die zei dat wij het willen. Maar dat is even erg hoor! Wie er anorexia wilt wilt ook in het TE saaie ziekehuis. Het is al erg genoeg om zo lelijk dan te zijn en dan juist gepest te worden en ruzie maken en je verdrietig en bang voelen. Boulimia is eigenlijk de zus van haar, zij kan niet goed zonder lekker eten dus eet ze dan veel en dan weinig naar zo een vreetbui voelen ze zich schuldig en kotsen ze

21 jun 2017, 16:06, Eva
102

Hallo reageert iemand nog op mijn bericht Gr anoniem

22 jun 2017, 10:06, Anoniem
103

Anoniem je kan ook eerder doodgaan door hart en vaatziektes door dat je overgewicht kan hebben dus pas op wat je eet.

22 jun 2017, 16:06, juliatje.
104

Lieve Anoniem, veel mensen willen dik zijn. Maar de meeste hebben een gezond gewicht of willen dat. Maar veel kinderen en mensen willen dik zijn. Je geniet alleen maar als je het niet moet. Wat jij wil moet je doen. Maar zorg wel voor een klein overgewicht of gezond gewicht. Let op

22 jun 2017, 17:06, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.