Veel aangekomen

Hey, Ik ben in een jaar tijd 15 kilo aangekomen ik woog eerst 62 kilo en nu 77!! heeft iemand wat tips om te afvallen? ik heb ook best wel veel striae op mijn heupen.

2 jul 2020, Alisa


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Alisa, wat vervelend. Hoe lang en oud ben je als ik vragen mag? Aankomen kan aan veel dingen liggen. Heb je zelf enig idee waardoor het bij jou is gekomen? Zijn er bijvoorbeeld dingen verandert in je leefstijl het afgelopen jaar? Er zijn op dit forum talloze topics met allerlei tips. Die kunnen heel nuttig zijn, maar het is eerst wel belangrijk om te proberen na te gaan waar dat aankomen door is gekomen. Met een beetje geluk zit daarin namelijk ook de sleutel naar eventueel afvallen. Ik ben erg benieuwd naar je verdere reactie.

2 jul 2020, 19:07, B
2

ik ben 14 jaar en 1,70

2 jul 2020, 19:07, Alisa
3

Bedankt voor die info. Met je huidige gewicht ben je wel wat te zwaar dan. Maar dat hoeft geen ramp te zijn natuurlijk. Heb je zelf enig idee waardoor het komt dat je bent aangekomen? Is er iets veranderd in wat je eet/drinkt, of is je bewegingspatroon bijvoorbeeld veranderd?

2 jul 2020, 20:07, B

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.