VANALLES ETEN MAAR DUN

Hey ik ken een meisje en die is egt perfect vn lichaam.
Kwil dit ook.

1 ding weet ik over haar & dat is dat ze vaak cola & zo drinkt ze drinkt dus veel.

Maar hoe kan je zo mooi dun worden ?
TIPSSSS ajbb

21 jun 2013, vv


Reacties

plaats reactie
1

Het beste kun je dat aan het meisje vragen hoe ze zo dun is
ik ken ook een meisje en die eet superveel maar komt helemaal niks aan dat ligt gewoon aan hoe je gebouwt bent
Als je wilt afvallen moet je niet snoepen, water drinken, 3 maalteiden eten en regelmatig eten, en 2 keer een gezond tussendoortje bijvoorbeeld een appel ik hoop dat je er wat aan hebt

21 jun 2013, 15:06, agirlll
2

Ik kan ook alles eten zonder aan te komen x geen idee hoe maar ut is zo, je kan vgm nie zo dun worden je moet et gwn zijn

15 jul 2015, 16:07, 2207
3

een meisje van mijn klas is dun en vroeg aan haar en zei: ik zit op turnen. dus ik denk als je op een sport zit dat je dan misschien dun woord maar daar moet je wel knokken!

20 mei 2016, 19:05, MoonQueen
4

Het licht er aan hoe snel je stofwisseling is mijne is snel daarom kan in zo veel eten maar word ik nooit dik ik weeg. 40 en ben 14 drink de hele dag cola eet elke dag chips en chocola (ben schocola verslaafde dus eer soms 3 repen per dag) en eet eig altijd ongezond ik sport ook niet somige mensen hebben een trage stofwisseling die moeten er voor werken om zo mooi te blijven je kan er niks anders voor doen alleen gezond eten en sporten maar niet te veel want dan val je namelijk niet af dan bouw je spiermassa op en kom je aan doordat je spieren krijgt is niet erg maar kijk daarom wel in de spiegel en kijk niet alleen naar de getallen op de weegschaal xx lonleygirl

26 mei 2016, 16:05, Lonleygirl
5

Het kan ook zijn dat ze een eetstoornis heeft en dat ze die verbergt. Het lijkt dan dat ze heel veel eet maar nog steeds dun is maar dan eet ze bv thuis bijna niks.

Ik heb dit zelf, maar ik ben ermee bezig

dus ik zou het gewoon vragen maar als dit het geval is dan geeft ze waarschijnlijk een ander antwoord omdat niemand dit mag weten bij de meeste mensen.

26 sep 2016, 21:09, Probleem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.