Van te vaak wegen afkomen

Ik heb een vraagje. hebben jullie ook dat je je heel vaak weegt op een dag en als je dat doet of deed hoe kom je er vanaf?

Ik weeg als ik ben opgestaan voor ik naar de wc ga, nadat ik op de wc ben geweest, dan met kleren aan, dan na het eten met kleren aan, dan weer met kleren uit, als ik in de middag thuis kom met kleren aan en uit en na het avondeten ook weer en als ik naar bed ga ook en soms 's nachts ook. Ook als ik een eetbui heb gehad ook daarna en voor en na braken enzo. Als het een slechte dag is soms wel 50 keer en als het een dag wat beter gaat iets van 15 keer

Maar nou gaat het steeds slechter en dan ga ik meer wegen maar dan zie ik steeds het getal en dat is nooit goed maar stoppen of minder wegen lukt ook niet.

Wie heeft tips?

24 feb 2018, Mp


Reacties

plaats reactie
1

Wat is je bmi ? neem een persoon in vertrouwen hierover die je vertrouwd.Of verstop de weegschaal.

25 feb 2018, 07:02, juliatje.
2

juliatje bmi is heel gevoelig op onze topics misschien breng je mijn wel in triggers

25 feb 2018, 08:02, *
3

Sorry hoor maar ieder heeft een ander lichaam dus iedereen weegt anders en als jij dat als een trigger ziet kan best maar anderen mensen moeten ook geholpen worden en soms gaat dat aan een paar mensen te kosten.Ik zie ook weleens dunne mensen voorbij komen waarbij ik denk wil ik ook wel maar oefen er op om het niet als een trigger te zien want geloof me hoe vaak je het ook gaat zeggen er zijn toch altijd mensen die het gaan doen waaronder ik dus, ik zou hier niet teveel tijd aan besteden omdat het weinig effect heeft.

25 feb 2018, 10:02, juliatje.
4

@juliatje thnx voor je reactie. Zit tussen overgewicht en obesitas in. Weegschaal verstoppen hebben we al geprobeerd. Ik zoek net zolang totdat ik hem vind of durf niks meer te eten.

Ben het met je eens juliatje, als je ziet wat hier voorbij komt kun je alles als trigger zien.

Als ze (*) dat vindt kom hier niet. Ga op proud2beme zitten waar alles wordt weg gecensureerd. Het ligt aan jezelf dat je alles een trigger vindt. Geef liever tips.

25 feb 2018, 11:02, Mp
5

Bedankt MP maar als je overgewicht hebt dan kan je 10 jaar minder lang leven gemiddeld en dat is niet leuk zelf als je het wilt wil ik je helpen gezonder te leven en afval tips geven zodat je afvalt maar alleen als je het wilt want zo leef je ook een gezonder en langer leven.Hier zijn alvast een paar afval tips.
Tip 1 Zorg voor steun in je omgeving.
Tip 2 Eet 3 maaltijden op een dag en niet meer dan 3 tussendoortjes.
Tip 3 Wacht 2-3 uur minstens voordat je weer iets eet.
Tip 4 Maak een planning van wat je gaat eten op een dag.
Tip 5 Kauw bij elke hap goed tot er niks meer te kauwen in je mond is.
Tip 6 Drink alleen water en thee dat is ook het gezonds.
Tip 7 Sport elke dag een uur al is het lopen.
Tip 8 Eet elke uit de schijf van vijf.
Tip 9 Zoek gezonde recepten op internet op om te maken zodat het afvallen leuk blijft.
Tip 10 Ga naar een huisarts voor dieetadvies.
Tip 11 Wees positief over jezelf.
Tip 12 Wees niet te streng voor jezelf als het een keer fout gaat.
Tip 13 Probeer elk uur op te staan en een beetje uit te rekken want lang stil zitten is niet gezond.
Tip 14 Doe niet teveel beleg op je brood.
Tip 15 Doe gezond beleg op je brood bijvoorbeeld fruit en groente.
Zeg maar als je meer tips wilt en succes.

25 feb 2018, 12:02, juliatje.
6

ik zei aleen iets over dat ik me trigger
ook aan die jiami en haar kijkers trigger ik me. ze helpen me de put in.

25 feb 2018, 12:02, *
7

@juliatje thnx voor je tips. Als het zo makkelijk was.......

Randje ondergewicht ken ik ook.

25 feb 2018, 13:02, Mp
8

Lieve Mp, misschien kan ik je ook helpen. Sorry als ik wat tips van je steel juliatje.
1, Ga niet niets eten, dat helpt niet. Je lichaam slaat het vet op en gaat spieren verbranden, en uiteindelijk je hart.
2, Ga niet stressen.
3, Wees blij met al het beetje.
4, Als je iets eet geniet ervan.
5, Neem geen lift.
6, Ga 6 tot 9 uur slapen.
7, Neem geen bami bij de snackbar of andere snaks. Bij een week Mc eten van friet kwamen hun ook niet heel erg aan. Neem dan alleen friet of drinken.
8, Als ik ongesteld ben eet ik alleen chocolade, ik heb een gezond gewicht (lage kant). Als jij zoveel trek hebt daarin, neem dan verse thee.
9, Weet ook dat modellen niet echt zo dun zijn. Maar soms zelfs voller zijn.
10, Ga met je kitten of puppy spelen, dat is ook sport. 😀
Hopelijk had je er wat aan, en hopelijk steel ik geen tips.

25 feb 2018, 13:02, Eva🥥
9

MP hopelijk lukt het en eva goeie tips hier nog wat tips :
Tip 1 Gebruik gezonde vetten zoals olijfolie in je eten en geen margarine.
Tip 2 Eet soms wat noten in je maaltijd dat vult goed.
Tip 3 Yoga helpt ook bij gewicht verlies.
Tip 4 Vraag iemand anders die overgewicht heeft om mee gewicht te verliezen dat is gezellig en kunnen jullie elkaar helpen.
Tip 5 Beperk je zoutinname dat helpt bij afvallen dus bijvoorbeeld geen geen sauzen,snacks en bewerkt vlees.
Tip 6 Doe een paar keer per week krachttraining dat helpt bij vet afname.
Tip 7 Pilatus helpt ook bij afvallen omdat het een sport is waarbij het helpt gewicht te verliezen.
Tip 8 boxen helpt ook bij afvallen omdat je er veel mee verbrand en spieren mee kweekt.
Tip 9 Beloon jezelf soms met iets om je gewicht verlies te vieren met bijvoorbeeld een bioscoopbon.
Tip 10 Zorg ook voor goede kleding als je gaat sporten die lekker zit.
Tip 11 Als je wilt afvallen, dan kun je 2 tot 3 keer per week een stukje pure chocolade eten het is ook bewezen.
Tip 12 Mijd ontbijtgranen uit je dieet omdat er veel zout en suiker in zit en meestal weinig vezels.
Tip 13 Eet geen saus meer bij je eten dat bespaart weer onnodige kcal.
Tip 14 Maak je eten pittig dat helpt ook bij afvallen omdat je dan minder snel honger hebt je kan dit ook als vervanging gebruiken in plaats van zout aan je eten toevoegen doen.
Tip 15 Focus je ook op het eten en niet op een beeldscherm dan merk je dat je sneller vol zit.
Succes

25 feb 2018, 14:02, juliatje.
10

Bedankt juliatje. & je hebt wel heel veel goede tips.
1, Ga dansen op muziek het is leuk, en je valt makkelijk af.
2, Neem geen pudding.
3, Ga niet hangen.
4, Ga niet voor de lol een hoop hagelslag op je brood gooien. Neem zoveel als je lekker vind, maar wat minder.
5, Ga een leuke dag beleven, ga bv shoppen of na een pretpark.

25 feb 2018, 17:02, Eva🥥
11

Maar nu hou ik op want je hebt genoeg tips en motivatie😉

25 feb 2018, 17:02, Eva🥥
12

Bedankt eva

25 feb 2018, 17:02, juliatje.
13

Thnx allemaal. wat lief van jullie. het zijn idd heel veel tips omdat gewicht naar beneden te krijgen.

Maar hebben jullie ook echt tips om van dat wegen af te komen?

Misschien heb ik er overheen gelezen hoor.

Als jullie daar nog tips voor hebben lees ik het ook graag

25 feb 2018, 18:02, Mp
14

Spreek een vaste datum af met je zelf wanneer je gaat wegen en probeer die datum ook aan te houden.En probeer dan steeds kleine stapjes te maken om het wegen te verminderen.Zodat je alleen maar op die datum gaat wegen en met die afval tips kan je een hoop dus dan denk ik wel dat het gaat lukken.

25 feb 2018, 19:02, juliatje.
15

Natuurlijk😏, ga onthouden dat je niet veel aankomt, en de weegschaal het slechter doet. Ook jou weegschaal thuis is waarschijnlijk slechter dan een bij de dokter. En je valt ook af als je een film kijkt, want dan beweeg je misschien, omdat je zo in het verhaal zit. Als je deze tips volgt val je wel wat af, het is heel nutteloos om je om de 30 minuten te wegen. ❣️

25 feb 2018, 19:02, Eva🥥

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.