Valt het op om een BH te dragen? En hoe vraag je het beste erom?

Heyy allemaal ik ben halverwege 3e klas en ik heb echt een BH nodig niet groot ofzo maar toch.. alleen valt het niet erg op als ik dit draag in de klas? En ook niet als ik gym heb waarbij ik een strak shirt aanheb? Ik stel het al uit van begin klas 3 maar dat komt omdat ik het nog steeds niet durf te vragen aan mijn moeder en er gewoon geen woorden uitkomen.. 1 keer in de Hema toen vroeg ik het heel stil maar ze zei dat ik het niet nodig heb alleen mijn vriendinnen zeiden allemaal wel en ik zelf vind dat ook en ik durf het niet nog een keer te vragen hebben jullie tips? Xx

4 mrt 2019, Rxanoniem


Reacties

plaats reactie
1

koop het zelf in de Hema, met je vriendinnen samen of alleen. het is niet eng om het te halen. en je moeder ziet het was toch niet dan moet je gewoon met een vest in huis rondlopen als je naar beneden gaat en je moeder is er. en waarom zou het opvallen in de klas iedereen heeft er uiteindelijk een nodig. dat jij wat later bent maakt echt niet uit.

4 mrt 2019, 22:03, save me for later..
2

Als je nog geen BH mag, kan je vragen voor een topje/sportBH. Ik heb ook eerst een sportBH gehad, en dat is best fijn. Na een tijdje heb je waarschijnlijk wat nieuws nodig, omdat ze te groot worden, maar dan kun jegewoon duidelijk tegen je moeder zeggen: 'Mam, het voelt vervelend zonder BH. Kunnen we een keer naar de stad om er een te kopen?'
Ik moet met gym een wit shirt dragen, en dat schijnt wel door. Maar heel veel meisjes hebben het, dus het is niet heel erg:)

5 mrt 2019, 16:03, Anne
3

Oké bedankt!

5 mrt 2019, 17:03, Rxanoniem
4

Als je naar een lingerie zaak gaat meten ze je op zodat je er 1 hebt die goed zit

6 mrt 2019, 08:03, Bikinigek
5

Ik had dit ook😭
Ik droeg wel al topjes en toen ik die (met m'n moeder) een keer ging kopen zei ik bij de bh's of ik die niet miss een keertje kon passen en ze vond het goed, het was wel een beetje akward maar gewoon nog een keer proberen

1 jun 2019, 23:06, Girlll
6

Ik ga het denk k proberen op de manier hoe girlll het ook heeft gedaan alleen komen we nu niet echt in een kleding winkel mijn moeder heeft pas van die non padded dingen meegenomen omdat ik geen kindermaat meer pas maar dat is gewoon het zelfde als een topje

10 mei 2020, 12:05, Iris

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.