Vallen jongens op planken?

Ik heb een vraag.Vallen jongens op planken.De meeste mensen zeggen van nee,maar wat ik de laatste tijden merk is dat jongens meer naar meisjes kijken met een smalle kont of kleine borsten(Btw ik wil niemand hiermee beledigen,maar ik vroeg het gewoon af)Zelf ben ik een meisje met een kont,borsten,bredere heup en een smalle taille.Ze zeggen dat iedere meisje met zo'n lichaam aangesproken worden door jongens en dunnere meisjes niet.Nou,het lijkt juist de tegengestelde,maar mijn vraag was dus of alle jongens zo doen of het maar een paar zijn.

22 jan 2018, klickkackbadabingbadaboom


Reacties

plaats reactie
1

Vaak kijken ze naar het geheel duus het kan bbest zijn dat je een heel lelijk hooofd heb. En het verschilt per jongen.

22 jan 2018, 20:01, .
2

Verschilt per jongen idd.

In de Randstad zijn de normen over het algemeen veel strenger naar elkaar dan in de rest van het land. Daar is een 'gewoon gezond gewicht', niet goed genoeg. Elk beetje extra vet op je buik of bij je heupen wordt bekritiseerd. Perfectie is de norm.

Persoonlijk vind ik een meisje met wat meer gewicht/licht overgewicht nog best aantrekkelijk, op voorwaarde dat ze zich daar ook naar kleed. Een meisje in een goed camouflerend slimming badpak kan ik bijvoorbeeld net zo aantrekkelijk vinden als een meisje in een bikini met een perfect gewicht.

Wat ik echt een afknapper vind is als een wat dikker meisje zich ondanks haar figuur toch in een bikini propt (= ontwijkgedrag).

23 jan 2018, 02:01, Timo
3

@timo hahahaha dan heb je echt geen respect. Een dik of dun meisje mag zich kleden zoals ze wil. Wil je in een bikini, fijn. Kinderachtig, gelukkig zijn er meer mensen van jou niveau dus het komt wel. Er zijn vast meiden die op respectloze jongens vallen.

Ik vind dat persoonlijk wat minder. Meestal hebben jongens niet door dag het juist een afknapper kan zijn als je het meisje waar het om gaat de hemel in prijst (= wauw je bent zo mooi blablabla), en vervolgens zegt “veel beter dan dikke meisjes die zich in bikini’s proppen” of “beter dan planken”. Puur omdat ik respect toch echt wel zie als een belangrijk punt. Maargoed er zullen wel andere zijn die dat wel ok vinden

Gr

23 jan 2018, 23:01, Lina
4

@Lina

Ik zie dat je mijn woorden verdraait.

Als ik aangeef dat ik een wat dikker meisje net zo aantrekkelijk kan vinden als een fitgirl in bikini, mits zij zich bewust is van haar lichaam en zich hier dus ook naar kleed, ben ik volgens jou iemand - als ik je goed begrijp -die haar in haar gezicht de hemel in prijst, maar achter haar rug om bekritiseerd?!? En dit vind jij respectloos??

"Net zo aantrekkelijk" en "veel beter dan" hebben een compleet verschillende lading. De aanhalingstekens in je bericht suggereren dat ik dit laatste gezegd zou hebben, terwijl ik deze woorden helemaal niet heb gebruikt. Ook het woord 'planken' en/of jouw negatieve koppeling van dit woord, die jij mij in de mond probeert te leggen, heb ik nooit gebruikt.

24 jan 2018, 02:01, Timo
5

@Timo

Je heb helemaal gelijk!!!!

24 jan 2018, 12:01, Hanna
6

Of we zeiken allemaal gewoon niet zo..

24 jan 2018, 16:01, Mai
7

Veel jongens kijken daar in eerste instantie wel naar. Het verschilt natuurlijk per jongen maar het gaat echt niet allemaal om het uiterlijk.

Dus dat.. bye

25 jan 2018, 20:01, Luna
8

mai je word wel snel boos ga eens niet zo snel op jou haat in.

30 jan 2018, 20:01, *

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.