vakantie zonder hem...

hey allemaal,
ik heb nu voor 7 maanden een vriend en in die 7 maanden is t langste dat we zonder elkaar waren ongeveer 1 week en langer niet.
ik bind mij heel snel aan mensen en kan lastig afscheid nemen, nu gaan we allebei op vakantie, ik vandaag 3 weken naar spanje en hij vandaag 4 weken naar griekenland.
gister was het afscheid... ik kon niet stoppen met huilen en zelfs zijn moeder viel ik huilend in de armen..
ik schaamde me zo erg maar ik kon er niks aan doen
nu mis ik hem ontzettend en het klinkt misschien levenloos maar ik weet echt niet hoe ik zo'n maand zonder hem moet overleven..
door dingen die in het verleden zijn gebeurt heb ik eigenlijk helemaal geen vriendinnen en vind ik het lastig om vrienden te maken
bij hem is dat anders hij heeft er heel veel en maakt ze ook makkelijk, omdat hij grieks is woont al zijn familie en vrienden daar.
mijn probleem nu is, ik kan hem niet loslaten en ik kan er niet tegen als ik merk dat hij plezier maakt met andere...
het is misschien jaloezie maar ik weet het niet, het is ook dat ik zijn vrienden niet vertrouw, ze hangen veel met meisjes en ik ben bang dat ze me vriend daar in mee slepen en hij in de vakantie single gaat spelen...
we hebben hier bijna elke dag ruzie over en ik ben zo bang dat deze vakantie ons kapot gaat maken....
ik weet niet wat ik met mezelf en deze situatie aan moet...
heeft iemand tips en kan iemand me helpen van deze jaloezie af te komen ? 😣

19 jul 2017, rbvt


Reacties

plaats reactie
1

Lieve rbvt, het is ook niet leuk. Maar wel goed dat je je verhaal zo durft te vertellen. Echt jammer dat het zo gaat. Afscheid is niet leuk. Maar als jij watsapp hebt en je kan een brief sturen. Of gewoon leuke dingen doen op vakantie iets in een restaurant gaan eten en een spelletje spelen. En praten over hem, zonnen. Waarom zou je niet genieten. Of je gaat even wandelen. Ik hoop dat het kan

19 jul 2017, 16:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.