Vakantie ongesteld...

Heehoi,
Ik ben nu op vakantie, maar over een paar dagen word ik ongesteld. Ik heb 2 maten tampons mee (small en normal) omdat als de ene niet past ofz dat ik de andere kan proberen. Maar ik heb een paar vraagjes.
1. Als er maar 1 soort in m'n poes past, wat doe ik dan met het andere doosje tampons?
2. Is het moeilijk, om een tampon erin te krijgen voor de eerste keer als je ook al een paar keer 2 tot 3 vingers in je poes gedaan hebt om te vingeren?
3. Voel je je tampon in je zitten?
4. Voel je dat je ongesteld bent als je een tampon in hebt en of zwemt?
5. Wat doe ik als ik er geen tampon in krijg?!
Groetjes.

10 jul 2020, Anoniempjevan12


Reacties

plaats reactie
1

1. Het andere doosje bewaren voor een andere keer. Of aan je moeder, zus of vriendinnen geven.
2. Als je veel bloed is het niet zo moeilijk omdat je vagina door het bloed glad wordt. Als je niet veel bloed is het wel iets lastiger. Je kan het best een beetje door je knieen met wijde benen staan of 1 been bijvoorbeeld op de wc rand zetten. Dat werkt voor mij makkelijk met inbrengen.
3. Als je hem goed in hebt gedaan voel je hem (bijna) niet zitten. Zodra je het heel goed voelt of zelfs pijn doet dan heb je hem wss te hoog of laag zitten. Op de bijsluiter van de tampons zie je wss ook uitleg daar over staan.
4. Je buikkramp stopt niet opeens als ne een tampon in hebt.
5. Blijven proberen tot het lukt. Je kan ook je moeder vragen om te helpen, dat deed ik de eerste keer. En als het niet lukt is het ook niet erg, dan gebruik je gewoon maandverband. Tijdens t zwemmen stop je vanzelf met bloeden. Je moet dan alleen wel zorgen dat je maandverband in doet als je uit t water komt om te gaan zonnen of spelen bijvoorbeeld.

11 jul 2020, 00:07, Lau
2

Update: vanochtend ongesteld geworden en m'n ouders willen gaan zwemmen! Wat moet ik doen! Wat is de makkelijkst manier om in te brengen?!

12 jul 2020, 11:07, Anoniempjevan12
3

@Anoniempjevan12
ik zou met 1 voet op de rand van de wc proberen, of staand, net wat je makkelijk vind.. ik zit op de wc om me tampon er in te doen. je kan als dat doosje met te groten tampons aan je moeder geven, of aan een vriendin of zo..
sterkte met het inbrengen.

12 jul 2020, 16:07, E
4

Op de wc zitten en richting je rug

12 jul 2020, 19:07, F

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.