Uitstekende schaamlippen

Nee, ik heb geen prachtige schaamlippen. De steken heel erg uit, wel zeker 2 cm of meer. Hebben jullie dat? Want ik ben heel onzeker. Zo ja Wat vindt je vriend daarvan, belemmert dan niet je seksdrive? Groetjes wanhopige meid
Ik schaam me er echt voor en het liefst doe ik een operatie

28 nov 2019, Wanhopige meid


Reacties

plaats reactie
1

Is normaal 70% heeft dat. Niks mis mee

29 nov 2019, 14:11, Bikinigek
2

Is heel normaal, de meeste meisjes hebben dat, ik heb het ook en schaamde me er ook voor. Maar bijna alle vrouwen hebben dit. Elke vagina is verschillend, je hoeft je er niet voor te schamen. En als iemand waarmee je sex hebt ze niet mooi vindt betekent dat dat hij/zij je niet accepteert zoals je bent en dus niet echt van je houdt

30 nov 2019, 09:11, Xxx
3

Dankjulliewel! Maar hebben jullie dan ook minimaal 2 cm langere , wat jullie niet erg vinden?

3 dec 2019, 21:12, Wanhopige meid
4

Ik vind het zelfs mooi en lekker

4 dec 2019, 18:12, Bikinigek
5

Ja, die van mij steken ook best wel ver uit en ik ben 15. Ik dacht eerst dat ik een ziekte had ofzo en dat het heel raar was en ik schaamde me er heel erg voor, maar sindsdien weet ik dat het heel normaal is en dat heel veel dat hebben. Het is grappig hoe de tv je kan misleiden van wat "een perfect lichaam is" want iedereen ziet er anders uit daar beneden. Ik heb er eigelijk best wel veel feitjes 9ver als je dat interessant vind, maar ik begrijp als je dat niet wil want ik vind/vond het zelf ook altijd beschamend om over te hebben

7 dec 2019, 15:12, Xxx
6

Xxx, dankjewel voor je bericht! Feitjes altijd welkom en info!

7 dec 2019, 22:12, Wanhopige meid
7

Wat is normaal / niet normaal qua cm?

11 dec 2019, 17:12, Wanhopige meid
8

Het is allemaal normaal. Er zijn meiden zonder uitstekende schaamlippen, waarbij je dus alleen een spleetje ziet, en dat is volkomen normaal. Maar het is ook net zo goed normaal als je schaamlippen hebt die uitsteken, of dat de ene schaamlip meer uitsteekt dan de ander.

Tenzij je er hinder/pijn van ondervindt (bv. bij fietsen of andere sport) is er geen enkele reden om er iets aan te laten doen.

12 dec 2019, 18:12, Kim96
9

Kim96, dankje. Maar met fietsen voel ik wel dat ik ergens op zit. Wat moet ik doen? Durf niet naar mijn moeder te gaan van he ik wil een correctie.

12 dec 2019, 22:12, Wanhopige meid
10

Dat je het voelt is niet zo gek. Een correctie is eigenlijk alleen nodig als je er veel pijn van ondervindt.

14 dec 2019, 13:12, Kim96
11

Mijn vriendin heeft dat ook, ik vind het geil en heerlijk om op te zuigen en zij kronkelt en kreunt dan van genot... Ik zie het probleem niet?

28 jan 2020, 19:01, Beffer

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.