Uitgemaakt voor te dun

Hee iedereen,
Ik heb een klein probleempje. Een paar vriendinnen zitten steeds te zeggen dat ik anorexia heb. Ze denken dat ik extra oversized truien aandoe om het niet op te laten vallen dat ik dun ben. Ik vind dat echt onzin want ik vind mijn gewicht gewoon goed niet te dun en niet te dik. Maar ze blijven dat zeggen en ze letten heel erg op wat ik eet terwijl er helemaal niks aan de hand is. Ik heb ze al gezegd dat het niet zo is, maar ze geloven me niet. Misschien kunnen jullie me helpen?
Ik weeh 54, ik ben 1.70 m lang en ik ben 15 jaar.
Xx anoniem

26 apr 2015, anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Ik weeg net zoveel als jou en ben ook even lang! Hoezo denken ze dat je anorexia hebt? Je bent niet te dun hoor! Juist een heel goed gewicht! Misschien kun je het met ze er over hebben ofzo!

26 apr 2015, 19:04, anoniempjeee<3
2

het is waarschijnlijk omdat ze bezorgd zijn. En ze willen je tegen anorexia beschermen. Ga anders een keertje met zn allen praten en zeg dat je het eigenlijk best vervelend vind dat ze dat de hele tijd zeggen. ze bedoelen het waarschijnlijk helemaal niet verkeerd. succes xx mij

27 apr 2015, 10:04, tessaderuiter
3

Ze zijn wss bezorgd over je .
Als je je bmi berekent kan je zo zien of je ondergewicht hebt.

28 apr 2015, 20:04, Horsegirlxx
4

Ja ik heb er wel al eens met zo over gepraat, via whatsapp, maar toen geloofden ze me niet. Misschien moet ik er eens met ze in real life nog over praten maar wat als ze me dan nog niet geloven ?

30 apr 2015, 22:04, anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.