Uit hongeren ?

Hee ik ben een meisje van 15 en heb de laatsten paar weken/maanden met eten.
ik hield enorm van eten en dan het liefst ongezond want ow wat was dat lekker zeg
maar die tijd is weg ik eet me ontbijt niet meer middag eten simpele mandarijn en in de avond o min mogelijk en als ik me bordt leeg moet eten ga ik na het eten naar de wc om alles dr uit te spugen ik weeg nu 48 kilo en vind me zelf nog steeds dik mijn vriendinnen van school zeggen dat ik me zelf uithonger en niet dik ben maar zij zien het anders dan mij want ik kan niet eens gewoon een stukje mars in me mond proppen ik vind dat er nog wel paar kilotjes af kunnen gaan.
ik ben trouwens 1,64
xx Veer

14 mrt 2018, Veer


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Veer, met uithongeren val je niet af! Je lichaam slaat al het vet op! En je kan ernstige gevolgen krijgen, darm problemen, of geen kinderen kunnen krijgen. Straks gaan al jou vrienden en familie kapot. Zoals de meeste zeggen: het is maar eten. En ze kunnen je echt pesten, en zelfs mishandelen. En in arme landen hebben ze niet veel, dus geniet ervan. Be strong 💕
Ps: ik eet veel en ben dun, het ligt aan je bouw. Vergelijken heeft geen zin, misschien liegen ze wel, en jij ziet jezelf zo andere niet.

14 mrt 2018, 19:03, Eva🍪
2

Ga met dit probleem zo snel mogelijk naar de huisarts ,met uitkotsen verpest jezelf alleen maar.

14 mrt 2018, 20:03, juliatje.
3

Hoi,
Eva heeft gelijk. Al je lichaam kan dat vet niet meer verteren. Daarnaast heb je helemaal geen energie, wat ook een negatieve werking heeft op je (school)prestaties en misschien ook je relaties, aangezien veel mensen ook chagerijnig worden van de honger. Dus ga gewoon weer eten.

14 mrt 2018, 21:03, Appelflap
4

En uiteindelijk mis je school, misschien word je dan schoonmaker en haal je geen universiteit. Verder krijg je grijze haren die uitvallen. En je vrienden worden boos, en je staat er alleen voor. Je kan er niks mee, verder gaan je organen stuk en als je over 1,5 week verder gaat je hart ook uitvallen, dan ben je dood. Kijk wat jij straks je omgeving aandoet. En wat voor gevolgen je krijgt, het is niet cool. Je bent meer waard, go fighting dear.

15 mrt 2018, 16:03, Eva🍪
5

Misschien moet je eens op de website van proud2bme kijken.

13 mei 2018, 19:05, Ikweeterallesvan

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.