Uhm zelfmoord

Ik denk dat ik zelfmoord wil plegen en ik weet eigenlijk niet waarom ik het niet zou moeten doen maar ik ben gewoon heel bang het Bowie me niet zo erg dat het erg is voor men ouders want door hun wil ik zelfmoord plegen omdat hun gewoon zoooo ARGGG (gescheld) zijn ik wil het liefst GEWOON OVER DE HEEELLLLLEEE EWERELD KNEITER HARD GILLENNN!!!!!!!!! Maar dat kan niet en ja dus ik wil zelfmoordplegen!

28 jan 2019, Helpme


Reacties

plaats reactie
1

Hallo Helpme,

Ik lees dat je het op het moment ontzettend moeilijk hebt! Zo moeilijk dat je denkt aan zelfmoord. Je wordt ontzettend gek van je ouders. Daarnaast ben je ook heel bang! Wat ontzettend naar voor je.
Kom gerust eens met ons chatten! Wij willen altijd naar je verhaal luisteren en met je meedenken! We zijn er elke werkdag tussen 16:00-18:00 en 19:00-21:00 uur.

Veel sterkte!
Team 99gram

28 jan 2019, 21:01, Team 99gram
2

Hey bekijk dit bericht is even.. laatst had ik les van een docent. En die kon super goed vertellen: hij vertelde mij dat het leven een groot mysterieuze drama is. Het heeft UPS en DOWNS. Jij zit nu in een heftige down perioden, zie het maar als een lange donkere tunnel. maar na elke donkere perioden hoe lang het ook duurt komt een eind.. soms zie je na een lange tijd het einde pas een beetje in zicht komen, soms zie je het einde sneller. maar hoe dan ook langzamerhand ga je het einde zelfs kunnen "aanraken" en ga je jezelf beter voelen. Maar kijk uit. het kan zo weer ineens zijn dat het einde weer ver weg lijkt, en kan het dus zijn dat je je weer slechter voelt. Maar dan meid, juist dan moet je sterk zijn en kunnen zeggen dat het wel weer goed komt. Het is het einde van de wereld niet.. bespreek het met de mensen waarvan je houd die jou waard zijn en laat de andere zitten. Jij bent deze wereld waard. Je moet jezelf laten zien! ♥️ Ga sporten, doe leuke dingen. Ook al heb je de energie niet. Alles is beter dan in bed niks liggen te doen.. ik geloof in je meid!

12 feb 2019, 18:02, Heyhoihey

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.