Uhm wat is dit en wat nu??

Hey, ik heb 1 of 2 dagen geleden pis dat stinkt naar sardientjes en sinds vandaag doen het bij het einde van het plasse ook ergens bij mn vulva of miss baarmoeder pijn! Is dit normaal??! En wat nu? Plss help me want ik heb er echt last van 😔

1 aug 2020, 🤡


Reacties

plaats reactie
1

Hey , het stinkt niet meer naar sardientjes maar dat heb ik wel eens vaker plas dat verkleurt enz. Maar het doet nog steeds pijn nou ja Uhm: gister had ik een bikini gehaald en ging daar naar de wc en toen kwam er bloed uit Mn vulva nou ik ben dus ongesteld (denk ik) maar hoe moet ik er mee omgaan iemand tips???!😭😭
PS: ik ben 11......
oh ja en jongens: GIRLS ONLY !!!!

4 aug 2020, 11:08, 🤡
2

heeey, het maakt NIKS uit dat je 11 bent en ongesteld bent!
zelf was ik ook 11, en me moeder was zelfs 9...!
dat je plas verkleurd, geen idee waardoor, maar ik zou langs de huisarts gaan me je ouder(s)!
Dat het pijn doet heeft denk ik dezelfde reden als dat je plas verkleurd! ik denk namelijk dat het met elkaar te maken heeft...!
en ja waarschijnlijk had je niks aan dit bericht, maar wel 1 tip, ga naar de huisarts! die weet meer dan ons denk ik :)
success!

4 aug 2020, 23:08, :)
3

Mogelijk heb je een vaginale schimmel. Of een blaasontsteking. Voor de schimmel kan je een testje kopen en indien nodig een vaginale pil. Voor de blaasontsteking moet je langs je huisarts en krijg je indien nodig een kuurtje. Als het plassen ook pijnlijk is, grote kans dat het blaasontsteking is.
Maar als ik je verhaal zo lees denk ik eerder dat je eerste ongesteldheid je lichaam ontstemd heeft vanwege de hormoonschommelingen. Gewoon ff in de gaten houden. Houden de klachten aan, dan toch naar de huisarts.

5 aug 2020, 00:08, Judith
4

Ik heb het nagekeken en ik heb geen vaginale schimmel of blaasontsteking toen ik er mee klaar was (bloed plassen ens) werd mijn moeder ongesteld daar kwam wel wat meer uit ens dus ik ben denk ik niet ongesteld geweest maar ik denk dat dit dan gwn een teken was dat ik het word. Hoe moet ik me erop voorbereiden en wanneer zou het miss gebeuren? Xx me
Info:
cup: A
Lengte: 160

14 aug 2020, 12:08, 🤡

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.