UGH LANGE BENEN

Hey nou ik ben dus kapot lelijk doordat : mijn benen FUCKING lang zijn en dat is echt ZOOOOOOO lelijk waarom kan iedereen mooi zijn en ik niet😩 Heeft iemand miss tips om minder lange benen te krijgen of gwn niet meer zo raar te lijken👉👈😭
Als ik dit niet kan veranderen ga ik denk zm plegen jullie vinden dit waarschijnlijk heel overdreven maar ik wil gwn kappen met Mn leven en ik heb er gwn geen zin meer in alles is stom... en dan ook nog dit maakt me super onzeker 😭😓

4 jul 2020, Weeskind


Reacties

plaats reactie
1

Hoi,
Lange benen zijn heel mooi, je moet alleen je zelf beeld even veranderen om te zien dat ook jij mooi bent!
Als je je lange benen liever wilt verbergen (wat echt niet nodig is!) dan zou je altijd lange jurken/rokken kunnen proberen. Die zijn ook nog eens in de mode op dit moment. Ook kan je een keer naar een winkel gaan en een medewerker om advies vragen wat goed bij jou lochaamstype valt.
Verder is het gewoon belangrijk dat je gaat beseffen dat veel mensen jaloers op je lange bennen zullen zijn omdat ze het juist heel mooi vinden. En je moet zelf ook gewoon inzien dat iedereen anders is, een ander lichaam heeft en dat jij toevallig wat langere benen hebt. Zelf ben ik 1,60m en 21 jaar en hier was ik ook altijd onzeker over maar nu zie ik alle voordelen ervan en ben ik gewoon heel tevreden!

4 jul 2020, 21:07, Laura
2

Dankje❤️

5 jul 2020, 13:07, Weeskind
3

hee ik heb zelf ook best lange benen, je moet dan gewoon je broek omslaan een beetje ik doe dat juist niet omdat ik het juist mooi vind maar als je t nii mooi vindt zou ik het wel omslaan het helpt echt

ps lange benen zijn gewoon mooi hoor !

5 jul 2020, 21:07, snnwkwjd an
4

Thxx💞💞

6 jul 2020, 21:07, Weeskind
5

Eyy ik ben 12 en ik ben 173 ofzo ik heb ook echt van die lelijke benen ik denk niet echt dat er tips zijn

17 feb 2021, 22:02, Anoniem
6

Lief Weeskind,

Wat zit er bij jou nog meer dwars dat je zelfmoordgedachtes hebt? Want echt waar, je benen zijn prachtig, en dat je dit zelf nu niet ziet is niet erg, maar geloof er alsjeblieft in dat je prachtig bent zoals je bent! Je zelfbeeld kan ook nog heel erg veranderen, misschien vind je jezelf over 5 jaar mooier dan nu en dat is heel normaal, iedere tiener (en jongvolwassen en eigenlijk alle leeftijden) is weleens onzeker, de een wat vaker dan de ander en dat is prima, dat mag, maar als je echt kampt met zelfmoordgedachten raad ik je aan om hier professionele hulp voor te zoeken. Geloof mij, je bent een prachtig individu en het wordt beter <3
Veel liefs,

17 feb 2021, 23:02, Lousia
7

Ja nou ik ben dus een weeskind, zoals je denk ik wel weet maar mij ex zit de hele tijd me te bedreigen om geld te betalen (elke week 500 euro) en anders gaat ie m’n adres lekken, of naaktfoto’s van mij doorsturen of hij doet m’n zusje wat of wat dan ook en ik word er helemaal gek van en m’n pleegouders willen niks voor me betalen en nu ik het zelf niet kan omdat ik al m’n geld kwijt ben door hem zit iedereen op school me te treiteren door te zeggen dat ik in de zelfde kleding loop als vorig jaar en dat ik geen geld heb enz en al m’n vrienden ben ik kwijt omdat ze niet met een “arm” persoon om willen gaan en ik ben er helemaal klaar mee gwn kan ik niet opnieuw beginnen ofzo😒

28 feb 2021, 19:02, Weeskind
8

hoi weeskind, stap naar de politie! Dit is heel ernstig, iemand bedreigen afpersen en stalken. Je kan er ook met je pleegouders of iemand anders die je vertrouwd over peaten. Je pleegouders zullen het vast wel begrijpen en je helpen. Je kan ook bij de kindertelefoon anoniem dit vertellen. Veel succes en die lange benen zijn alleen maar een voordeel. Ik heb ze ook en de jongens vinden ze heel mooi.

29 dec 2021, 08:12, jebentkanpppp

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.