Twijfelss....

Ik heb al sinds mijn 12e gedachten over gay zijn. Ik ben nu 15 en ik weet dus niet of ik op meisjes val, of op jongens en meisjes. Het is ook niet dat ik het heel moeilijk vind als ik lesbisch zou zijn. Maar ik heb de hele tijd twijfels. Wat moet ik nu doen? Ik kan er gewoon niet mee ophouden daar aan te denken

14 mei 2018, Liesbeth


Reacties

plaats reactie
1

Als je verliefd bent geweest op hetzelfde geslacht weet je dat je bi ben maar nog niet of voel je je niet echt aangetrokmen ben je hetero

14 mei 2018, 18:05, 77
2

Je moet gaan uittesten.. Ik had ook twijfels, en mijn beste vriendin daarin tegen ook, ik maakte een grapje met dat als we elkaar zouden zoenen het wel zouden weten haha ✌🏼 Misschien moet je met je vriendinnen gaan zoenen en kijken of je iets voelt... ?

15 mei 2018, 22:05, 👄
3

@👄 thankss. Maar ik durf niet aan een van mijn vriendinnen te vragen of ze met me willen zoenen. Ik heb ook wel al ooit beetje met een meisje gezoendd. Maar toch weet ik het niet. En wist jij daarna zeker op wat je viel?

16 mei 2018, 20:05, Liesbeth

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.