Trio'tje

Ik heb een vriendje en die vroeg mij, of ik ook een keertje een triootje wil doen. Ik houd heel erg van hem, en i vind sex ook wel lekker dus wel het wel.. maar ik weet niet hoe het moet..:s
Kan iemand het mij uitleggen!!

Xxx

1 nov 2012, xAngel...


Reacties

plaats reactie
1

denk jij iemand gaat dat uitleggen en serieus een triotje hoe kom je erbij

2 nov 2012, 17:11, loveyou x
2

Zoek op Internet, xxxxx.
Daar is vast wel wat over te vinden!

Dit bericht is gedeeltelijk aangepast door de moderator. Gerichte verwijzingen naar sites zijn niet toegestaan.

15 nov 2012, 19:11, JustaGirl
3

nou gewoon je gaat met zn allen sex hebben.. ofzo
denk ik
zoek op internet of kijk die 'vieze filmpjes' ( je snapt wel wat ik bedoel he?)
xx

17 nov 2012, 00:11, M xx
4

zoek op

28 dec 2012, 18:12, nina098
5

kijk iedereen zegt zoek het op, dus niemand weet het echt!
en ik wil het niet opzoeken want dan kom ik allemaal vieze filmpjes tegen.. dan denken jullie zeker: maar als je sex wilt dan kun je er toch ook naar kijken!
natuurlijk kan dat wel maar ik wil het gewoon weten zonder dat ik ernaar moet kijken, ik wil het gewoon lekker doen en voelen!!

29 dec 2012, 13:12, xAngel...
6

Ga toch heen

29 dec 2012, 17:12, LLLL
7

ik ben ervaren.. en heb het ook al eens gedaan. het is meer hoe jij het wilt, je hebt namelijk daarmee ook verschillende standjes, bijvoorbeeld jij gaat met iemand seks hebben en ondertussen pijp je de ander? of wat ook mogelijk is: eentje anaal en eentje gewoon bij je vagina. die vind ik zelf wat zeer doen want anaal vind ik nou niet echt bepaalt fijn.. kijk anders is op standjes.nl ofzo

succes xx

2 jan 2013, 19:01, lover
8

tja...

7 jan 2013, 21:01, puq
9

Wi wil trio ? @Emmen, drenthe

24 jun 2013, 16:06, memyselfandi
10

net als gewoon sexs maar dan alle drie ervan genieten Xx

20 mei 2017, 19:05, Talita

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.