(Trigger Warning: selfharm!) Bang voor starten school na herfstvakantie

Hallo,

Ik ben hier al vaker geweest maar ik stel me even voor.
ik ben marinette ( nepnaam) misschien kennen jullie van mijn verhaal over mijn toen vriendje (nu ex) waar ik bang was dat toen ik op hem zat hij het niet fijn vond.

ik zit in mijn examenjaar.

ik heb elk jaar van mijn middelbare gezegd, dit gaat mijn jaar worden.
elk jaar werd dat hem niet. (pestgedrag van andere, slechte gedachtes, memes over mij online tegen gekomen. etc,)
dit schooljaar zei ik dat niet.
het loopt verkeerd.

*ik had een vriendje (sinds april) maar het is uitgegaan in de vakantie, nu zijn we weer vrienden. het liep de week voordat het uitging slecht en hij had geen tijd meer voor mij door vrienden/school/sporten.

*ik heb in de week voor de vakantie mentaal zo slecht gevoeld dat ik me op beide polsen heb gesneden. (had daarvoor al gedachtes maar deed het toen echt, maar die gedachtes zijn nu weg)
ik had die week toen het gebeurde jank buien elke avond en de dag van het snijden had ik mijn eerste cijfer gekregen van het jaar (een 3) en had gedachtes om om af te vallen omdat ik me te lelijk voelde voor mijn vriend.

*ik heb gejankt in front of mijn gymdocent/mentor omdat ik ergens heen moest en niet de route wist en daardoor extreem te laat kwam.

ik ben bang dat wanneer school begint dat ik weer een terugval ga hebben mentaal.
ik wil niet nog een keer zo diep raken zoals voor de vakantie.
ik ben ook bang voor de ouderavond die ik komende dinsdag heb, ik weet niet waar mijn mentor over zal gaan hebben.

Dit is geen cry for help. maar ik wil gewoon dit kwijt en mijn vrienden die weten dit of niet of snappen niet dat ik bang ben voor een terugval.

Hopelijk hebben jullie een fijne dag verder. jullie hoeven hier niet op te reageren, ik wil het gwn kwijt aan iets

24 okt 2021, Marinette

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.