Trans, genderneutraal huh?

Hoii
Ik ben een beetje in de war door de komende feiten(ben een meisje btw:)):

Ik vind binders dragen fijn (plat zijn inprincipe)
Ik hou niet van een vrouwelijk "kruis" en mannelijk ook niet bij mezelf (voor te stellen)
Ik vind mannelijke boxers fijn om te dragen
Ik heb zover ik weet nooit echt de wens gehad om 100% een jongen te zijn
Ik draag altiid oversized
Ik ben dat ik mij kan herinderen altijd onzeker geweest
Ik wil heel maar dan ook echt heel graag kort haar (heb het nu tot net mijn schouders en wil het echt kort)
Ik hou niet van mijn geslachtsdelen maar wil mezelf ook niet voostellen met een lul
Draag nouwelijks makeup
Draag vrijwel altjd mannekleding (oversized en lang, niet perse door het manneding)
Ik heb een vriend
Hou er niet van als ie aan mijn borsten of kruis bijvoorbeeld zit
(Ik las ooit iets van welk geslacht zie je innde spiegel) ik vroeg dat mezelf ook en kom er eigenliji niet uit
Ook als ik slaap draag ik een bh/binder (vind ii fijn ofzo)
Ik ben geen meisje meisje, bijv ik vind survivaltochten erg leuk zolang je maar vies word, maar ik hou wel weer van truth or dare of makeup (niet om te dragennmaar om te doen

(Ik heb de diagnoses:mcdd met een prepsygose (autisme), een depressie en een ticstoornis, zit op het moment in een behandeling in een kliniek van 9 maandne)
(Het heeft er niks mee te maken maar ik weet wel dat meer mensen met autisme zich niet in de "hokjes" thuisvoelen(uit onderzoek)

Ja dat was alles wat ik tot nu toe kan bedenken
Haha een hele warboel maar wilt iemand mee (proberen) te denken?
Dankjwel😊

9 jan 2020, Mij


Reacties

plaats reactie
1

Uhhh ik zou het niet weten sorry

10 jan 2020, 00:01, Flappp
2

Heet dat niet nonbinair ofz? Geen man en geen vrouw? Of naja dat dacht ik weet niet of het zo is, maar ik weet niet ik zou gwn mezelf blijven, en ik wens je nog heel veel sterkte!

11 jan 2020, 18:01, :)
3

ooit gehoord van geslachtloze mensen

12 jan 2020, 14:01, ddd

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.