Toxic relatie

Hey,

Mijn vriend en ik zijn een jaar samen ik ben 17 en hij is 24. De laatste maanden merk ik dat er veel is veranderd. Het was in het begin de beste relatie ever maar ik heb er mijn twijfels over

Hierdoor denk ik dat we een toxic relatie hebben

- Ik krijg van alles de schuld
- Ik verleg mijn grenzen voor hem
- Hij mishandeld mij mentaal door mij in de ruzies een b*tch en dat soort dingen
- Hij is jaloers als ik bijvoorbeeld met een van zijn vrienden praat flipt hij hem helemaal en zegt ie dat ik op hem vreemdga enzo
- Hij bepaalt met wie ik omga ik heb vriendschappen laten versloffen door hem omdat hij ze niet leuk vond
- We hebben vaak ruzie maar ik blijf bij hem terug komen en ik neem alle fouten op me
- Tegenwoordig begin ik erg onderdanig te worden in onze relatie ik krijg geen mening meer

Ik begin mezelf te verliezen in de relatie. Heeft iemand advies voor mij. Ik wil onze relatie niet opbreken en ik wil het oplossen

Heeft er iemand advies voor mij en mijn vriend

Xx Chay

9 mrt 2021, Chay


Reacties

plaats reactie
1

Niet lullig bedoeld maar wat denk je dat het beste advies hier is!?
Dumpen die vent! En nee, hoe zielig hij ook doet, gewoon je poot stijf houden. Zo hoor je niet behandeld te worden!!!

9 mrt 2021, 22:03, Hard maar waar
2

Dump hem, hij is ook veelste oud. Mannen van zijn leeftijd gaan met opzet achter tiener meisjes omdat ze makkelijker te manipuleren zijn en natuurlijk nog mentaal niet volgegroeid

10 mrt 2021, 08:03, rtat
3

Hee Chay,

Wat vervelend om te lezen waar je doorheen gaat. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om afstand te nemen van iemand die zo slecht voor je is en tegelijkertijd dicht bij je staat of iemand waar je om geeft.

Eigenlijk is één van de punten die je noemt in je lijstje al reden genoeg om bij hem weg te gaan. Ga bij jezelf na waarom je in deze situatie blijft terwijl je weet dat het niet goed voor je is. Verzamel mensen om je heen die je kunnen helpen bij het loslaten van deze jongen, hoe moeilijk dat ook is.

Uiteindelijk is het een enorme bevrijding, dat weet ik wel!
Heel veel succes, liever nu bij hem weg dan dat het nog verder uit de hand moet lopen. Je verdient iemand die je met respect en liefde behandeld. Praat er asjeblieft over met mensen, dat heeft bij mij de doorslaggevende rol gespeeld!

10 mrt 2021, 21:03, Chloë
4

Maak het uit. Hij verdient je niet, hij is illegaal bezig, hij niet iemand niet psychisch mishandelen.

19 apr 2021, 17:04, Eva🌸

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.