Totaly Alone

Hoi,
Ik ben 14 en hoor nergens bij,
Ik heb wel 1 vriendin, maar die wil eigenlijk ook meer bij de rest horen dan bij mij. En terwijl zij met de rest staat te praten... sta ik er maar bij.
Ik ben best lelijk, dikke kont, 1,55 m. en ik zit onder de puisten. Vroeger werd ik gepest en ik heb een tijdje heel erge orthorexia gehad....
Wat moet ik nu doen?
Ik wil ook bij de rest horen, maar zodra ik mijn mond opentrek kijkt iedereen me raar aan....

18 mei 2017, 99HULPNODIg


Reacties

plaats reactie
1

Gewoon bij gaan staan

19 mei 2017, 11:05, Wddeedeeeeeldkrktjtjrjr
2

Hier wat tips. tip 1 als ze je pesten geen gesloten houding en doe gewoon je mond open tegen hun.tip 2 als mensen het hebben over een bepaald onderwerp probeer daar gewoon je mening over te zeggen en denk gewoon mijn mening is ook belangrijk en laat hun maar staren het kan mij niks schelen.tip 3 Als je hobby bijvoorbeeld tekenen is kan je kijken of iemand dat ook leuk vind en kan je kijken of je een keer met die gene kan praten of iets anders wat jij leuk vind.tip4 iedereen heeft wel minpunten dus geen zorgen.tip 5 je bent goed zoal je bent.succes en ps sterkte groetjes juliatje.

19 mei 2017, 14:05, juliatje.
3

Lief meisje, als eerste wat naar. Tip 1: help bijvoorbeeld iemand met een opdracht die jij snapt. Tip 2: kom bij hun en praat met een van de meisjes of jongens, die je aardig lijkt. Doe niet meteen mensen die dreigen of ruzie maken. Je bent nog een beetje verlegen denk ik daarom zeg ik dit. Tip 3: vertel eens iets waar je goed in bent. Tip 4: Wees wel zoals een vriendin moet zijn doe niet gemeen. Maar ik heb een vraagje. Wat is orthorexia? dat vraag ik me af. Liefs Eva

19 mei 2017, 17:05, Eva
4

Ik ben goed in.... basketbal en contrabas.

Orthorexia is een soort aandoening waarbij je geobsedeerd bent door gezond eten.

19 mei 2017, 18:05, 99HULPNODIg
5

lieve 99HULPNODig, bedankt voor je korte uitleg. ik heb ook een beetje bekeken. Best heftig voor je. Maar wel goed laat het maar zien.

20 mei 2017, 19:05, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.