topless? Waarom wel of juist niet?

In de zomer ga ik graag topless. Inmiddels alweer een paar jaar. Ik vind het gewoon prettiger dan met een hele bikini aan. Maar zeker hier in Nederland ben ik een van de weinige meiden die dat doet. Ook met mijn vriendinnen zit ik als enige met blote borsten. Wat vinden andere meiden van topless? Waarom wel of juist niet?

8 okt 2020, mandy


Reacties

plaats reactie
1

Omdat mensen je gaan filmen of foto maken stiekem.. daarom vind ik naaktstrand fijner minder kans hierop

8 okt 2020, 11:10, Bikinigek
2

ik ben idd bang dat ik straks topless op internet sta. dat vind ik geen chill idee

8 okt 2020, 17:10, lau
3

wat is topless?

13 okt 2020, 20:10, Hermoine Lestrange
4

@Hermoine zonnen of zwemmen zonder bikini topje. Dus wel met broekje maar met blote borsten

14 okt 2020, 10:10, Bikinigek
5

Eeuuhhmm nou volgens mij is het niet erg ofzo hoor maar je moet gewoon uitkijken voor rare jongens enzo.

19 okt 2020, 20:10, Annaaaa
6

Ik zon het liefst helemaal naakt. Heb een ''geheim plekje'' in de duinen waar ik naakt zon.

20 okt 2020, 10:10, .
7

Ben alleen toples als ik samen met m'n vriend ben. We vinden dat beiden erg fijn. Hij zit er dan vaak aan m'n borsten. We liggen dan wel altijd achteraf en niet in het zicht.

18 mrt 2022, 02:03, Pia
8

hoi we liggen achter, een windscherm, een beetje achter af.
soms gaan we ook , wel eens naakt liggen zonnen. om dat we dat lekker vinden, allen als ik ongesteld ben, hou ik me broekje aan..

18 mrt 2022, 03:03, kim
9

als het mooi weer is. ga ik met een paar meiden, naar een meertje. vlakbij, en dan gaan we weleens top les, en we smeren ons dan in, me vriendin doet dan me rug.. en ik bij haar..

20 mrt 2022, 02:03, noortje
10

als ik niet de enige ben in een groep ga ik wel topless. naaktstrand is ook fijn

21 mrt 2022, 12:03, rox
11

@ hoi rox
topless liggen is ook erg fijn.. even niks wat klemt rond je borsten..
ik ga ook wel eens naar de sauna.. even een dagje helemaal niks.. zomers ga ik ook naar het naaktstrand toe.. best fijn

21 mrt 2022, 14:03, kim
12

Ik vind dat topless gewoon moet kunnen.
En ja je loopt de kans om met een foto op het internet te komen.
Maar als je toch al topless op een openbaar strand durft te liggen en rond lopen dan is het ook niet zo erg als je foto op het internet staat.

Ik ging in 2020 vaak naar het naaktstrand daar was het minder druk.
Eén keer liep ik naakt langs de waterkant komen er 4 buurvrouwen aan wandelen 😳
Ik kon geen kant meer op en ze begonnen een praatje te maken met me.
Ik zag ze gewoon ook naar mijn piemel kijken.
Dat was wel ff akward

21 mrt 2022, 20:03, Paul

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.