topje of Bh

Ik heb al een tijdje borstgroei en ik draag ook topjes. Ik weet niet of ik al een bh moet nemen. En ikvindt het raar om dit te delen met mijn moeder. Ook voelt het raar om in een winkel zoiets te gaan passen. Wat raden jullie aan?

17 mei 2019, A nuke


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben 11 wil graag een bh maar durf dat echt niet aan me moeder tr vragen ik had hey een keer met me moeder opgemeten iets met 40en 80 nog wat maar ik weet niet of je daar een bh maat in hebt

18 mei 2019, 15:05, Ikwileenbh
2

A Nike ik zou lekker een bh nemen als je een beetje borsten krijgt of een begin zou kk het gewoon doen en als je het lastig vind om het te vertellen (me🥴) dan kan je er ook met je vriendinnen over praten ik heb ook tips als je het wil vragen aan je moeder hier zijn er een paar ‘mam Waneer moet je eigelijk een bh’ dan weet ze al vaak wel dat het over jou gaat of dezen ‘mam het is heel verveeld want me tepels schijnen door me t-shirt heen kunnen we een keer kijken voor grotere topjes bijvoorbeeld bij de HEMA? Of ‘als ik ren gaat het de heletijd heen en weer die topjes zijn niet meer strak genoeg’ je moeder zou je echt niet uitlachen zij heeft dit ook gehad ze zou je hees wel begrijpen en zo niet koop er dan een met je vriendinnen! Srry voor het langen verhaal

19 mei 2019, 10:05, Helpert
3

Heyy, ja dat had ik ook! Ik droeg eerst sportbh’s omdat ik dat wel durfde te vragen toen ik met mijn moeder in de decatlon liep. Ik noemde het sporttopje omdat ik het woord bh niet durfde te zeggen. Sportbh werken prima als je niet heel veel hebt. Maar als je meer hebt zal ik gewoon gaan vragen. Je moeder zal het niet raar vinden ze heeft het tenslotte zelf ook. Misschien eerst ongemakkelijk maar echt ik haat het als iedereen mijn tepels ziet. Groetjes en suc6

19 mei 2019, 15:05, Anoniem123
4

ik ben 11 en draag zelf ook de kleinste maat BH en ik heb het samen met mijn vriendinnen gekocht toen ik ging shoppen want ik vind een bh fijner maar dat moet je zelf weten
Groetjes Esmee

16 apr 2020, 11:04, Esmee
5

Ten aller aller eerste, er is niets geks aan het kopen van een BHtje. Je zal zien dat zodra je in een winkel bent je gewoon wordt geholpen en niet gek wordt aangekeken.
Ik begrijp wel dat het onderwerp voor het eerste naar voren brengen spannend kan zijn, vooral omdat het nieuw is :) Maar ik gok dat jij maar 4 woorden hoeft te zeggen en dat je moeder al helemaal snapt wat de vraag is. Want ook jouw moeder heeft dit proces doorgaan.
Je kan natuurlijk altijd met vriendinnen gaan, maar uit ervaringen kom je er dan niet altijd uit met wat je nodig hebt.
Je hebt verschillende filmpjes en sites die je kunnen helpen met het bereken van je cupmaat. Hierdoor kan je wat bewuster je zoektocht ingaan ;)

16 apr 2020, 13:04, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.