Tongzoen struggles

Ik heb dus nog nooit tongezoend en ik vraag me echt af hoe dat moet. Je kan toxh niet en iemand een kus geven en ondertussen twee tongen er doorheen douwen. Dat past toch nooit als je je mond niet wagenweid opendoet. Ik snap er niks van. En mn twee beste vriendinnen hebben ook nog nooit gezoend dus aan hun kan k t niet vragen en de rest van nn vriendinnen vind ik t akward om aan te vragen alle details zegmaar. En pls zeg niet " het gaat vanzelf " want dat lees ik overal al maar ik wil gwn weten hoe t moet. Vertel pls wat jij doet. Ik heb echt hulp nodig!! (Ps ik ben 14)

16 aug 2019, Anoniempiee


Reacties

plaats reactie
1

Hooooiiii

Ik ben niet geweldig ervaren en heb niet met veel verschillende mensen gezoend maar dit zijn mijn tips.

1. Zorg dat je niet uit je bek stinkt (gebruik ook parfum in je nek)
2. Zorg dat je haar niet in de weg zit
3. Zorg dat je lippen zacht zijn
4. Laat je handen ergens; op zijn nek/schouders of op zijn arm. Je kan ook je hand door zijn haar halen maar als jongens gel in hebben vind ik dat goor😂
5. Voordat je je lippen op de zijne druk kun je bv naar zijn lippen kijken en oogcontact maken, beetje opgeilen zegmaar😂
6. Oke je moet dus niet meteen je tong in zijn bek steken je moet t rustig aan doen. Je houd je hoofd dus altijd schuin ipv recht zodat je geen last heb van elkaars neuzen. Wat ik altijd doe is eerst kussen en daarna zachtjes op zijn onderlip "masseren". Je hou sws je lippen niet stijf op elkaar maar een beetje losjes. Daarna speel je met zijn tong en de binnenkant van zijn mond.
7. Ga niet te snel je bent geen wasmachine.

Hoop dat je er wat aan hebt..
Xx 15JarigMeisje

16 aug 2019, 15:08, ;p

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.