tongen met vriendje

heey allemaal

ik heb een vriendje en we willen allebei met elkaar tongzoenen nu ga ik morgen met hem naar het strand maar heb ik geen idee hoe het moet en wat we daarvoor kunnen doen en waar we het kunnen doen wat mn broer en zus gaan ook mee dusja......
alvast bedankt Xx

6 mei 2016, laylatje11


Reacties

plaats reactie
1

He, zeg even dat jullie samen gaan lopen en loop lekker hand in hand en ga dan beetje stil staan en praten en kijk in zijn ogen en buig naar hem toe en dan gaat hij ook wel en gewoon beetje schijn met jullie hoofden en mond open en lekker met die tong langs zijn tong het gaat allemaal van zelff, superr veel suc6 xx ( niet zenuwachtig zijn want het is best wel fijn )

7 mei 2016, 01:05, Vera
2

Hiiii!!
Tongen gaat allemaal vrij vanzelf en dat komt allemaal goed. Misschien is de eerste x niet heel charmant, maar heey hij houd van je en na een beetje lachen en het vaak genoeg doen word het vanzelf steeds beter.
Maar nu even wat anders, het kan ook zijn dat je het bijvoorbeeld helemaal niet lekker vind ( in mijn geval is dat zo) dat is NIET erg. In mijn relatie doen we niet aan tongen en dat maakt de relatie echt niet minder. Ik ben 18 en hij is 20 en hebben niet het gevoel dat we ook maar iets missen in de relatie. Dus wanneer je er achter komt dat je het niet lekker vind is dit dus prima!!
Dat wou ik even kwijt, ik heb het gevoel dat tongen enz veel gedaan word omdat mensen denken dat het moet in een relatie. Maar niets moet en alles mag ;)

9 jan 2017, 20:01, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.