Tommy hilfiger maten

Hey guyss,

Uhm nou ja ik wil dus een BH kopen bij Tommy, alleen ik snap de maten niet echt. Er staan heel veel met Lettermaten, dus ik wist niet echt welke cup welke maat was.

Oh ja en bij de normale cupmaten zeggen mensen altijd dat het anders valt, hoe valt dat dan?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Xx

1 mei 2020, Sabriennn


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb geen idee hoe dit met tommy zit. Ik heb daar geen ervaring mee, maar je kan toch gewoon passen en de maat uitzoeken die goed zit?

Met anders "vallen" wordt denk ik bedoeld dat niet elke maat en elke vorm bh het zelfde zit. Ik heb borsten die naar buiten vallen en aan de grote kant zijn. Ik zoek dus altijd BH's die schuin omhoog lopen en draag dus nooit een balcony omdat ik met dat model een cup groter moet voordat het past. Het kan dus zijn dat je bij een andere vorm BH een andere maat nodig hebt.
Ook tussen merken zit hierin verschil. Ik draag zelf Prima-Donna maat E, zodra ik echter de hunkemuller iets probeer te halen zit ik al snel in F-G.

8 mei 2020, 13:05, hi
2

Gwn passen welke lekker zit of vraag aan medewerker xx

22 jun 2020, 21:06, Meisj
3

Gwn passen welke lekker zit of vraag aan medewerker trouwens bh’s bij Tommy zijn echt veeeeellllll kleinere cups dus het kan zij dat je daar 80D hebt ofz en in de Hunkemöller 75A

22 jun 2020, 21:06, Meisj

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.