tipsss

hoi
ik ben 14 jaar en wil hier graag mijn verhaal vertellen xx
nou ik heb dus net ontdekt dat ik een eetstoornis heb ik heb namelijk boulimia echt super stom ik heb het mijn familie vertelt maar zij begrijpen mij gewoon niet
ik weet niet wat ik moet doen want ik pieker de hele nacht over het eten want dan denk ik zo van oke :
ik eet morgen cornvlakes als ontbijt en 2 broodjes als middageten en dan savons gewoon maar dan denk ik zo van mmmm is dat niet wat te veel want ik wil niet dik worden ugum nog dikker want ik ben al mega dik! maar dan denk ik als ik nou niks eet, maar ik weet al van mezelf dat als ik niks eet dat ik als ik thuis ben weer een vreetbui heb en daarna moet alles er uit! ugummm..... en dat doet pijn!!
en ik word er niet goed van!!
en zo zit ik dus de hele avond te piekeren over het eten ik word er gek van!!
ik heb pas over 2 weken een kenismakings gesprek met een ervaringsdeskundige maar dat duurt nog zo lang ik wil nu! hulp ik word gek hier!!!
ik heb ook al langer gedacht dat ik zelfmoord wil plegen want ik woon in een pleeggezin en er gebeurt hier echt heel veel!!!
ik weet niet hoe ik die drukte uit mijn hoofd krijg
ik wist het eerst wel namelijk :
ik sneet me met een mes maar nu helpt dat niet meer en aflijding zoeken helpt ook niet ik moet echt tips hebben want ik raak ook al mijn vriendinnen kwijt niemmand wil meer met me praten om dat ik heel vaak zeg dat ik ziek ben en naar huis wil maar wat ze niet weten is dat ik naar huis wil omdat ik dan de hele dag niets heb gegeten en dan suuuuper veel honger heb en moet van mezelf eten
ik moet hulp
help!!!
liefs anouk
xx

2 dec 2013, anouk


Reacties

plaats reactie
1

Hey Anouk,
Vervelend voor je dat je boulimia hebt.

Je moet we eten hoor anders kom je er zo uit te zien:
**dit bericht is aangepast, zie de spelregels van het forum**
En dat is niet echt mooi hè?

Je moet in iedergeval ontbijten.
Daarna een tussendoortje (fruit ofzo)
Daarna lunch
Daarna nog een tussendoortje (mag ook wel pure chocola zijn schijn je gelukkig van te worden en is best gezond!)
Daarna avondeten
Dan houd je je stofwisseling systeem opgang!

En elke keer als je jezelf weegt of voor de spiegel staat zeggen: IK BEN MOOI!!!!!
Werkt echt!
Want hetzelfde gebeurt als je elke keer zegt dat je dik bent (dat moet je dus NIET doen)

wat is je leeftijd lengte en gewicht?

Enne succes!!!

Xjes Sanne

Ps: echt GEEN zelfmoord plegen: je doet de mensen om je heen heel erg veel pijn en het komt allemaal goed!

PPS: ik geloof dat je het kan!!!!

2 dec 2013, 19:12, Sanne
2

Hoi ik kom hier pas net en ik heb ook boulima mensen denken dat ik anorexia heb maar hun zijn dom want hun weten niet wat boulima en anorexia is. En wie heeft er verteld dat je dun bent met anorexia? Dat is bijna nooit zo aleen in het niuews of films. Anouk bedankt eerlijk van je X

14 nov 2017, 19:11, Shaun
3

Heyy Anouk

Ik zelf heb ook een eetstoornis. Geen anorexia of boulimia maar eetstoornis NAO. Ik ken het onbegrip van de familieleden. Hou er rekening mee dat je familieleden niet hetzelfde meemaken als wat jij nu mee maakt. Het is zwaar zowel voor jou als voor je familie. Ik heb voor mijn intake ongeveer een maand moeten wachten. Voor mij was het ook zwaar en natuurlijk is dat heg nog steeds. Ook ik heb veel vriendinnen verloren door mijn eetstoornis. Ik begrijp je dus super goed. Misschien is het handig om het te vertellen over je eetstoornis tegen je vrienden. Wat ook handig is om te doen is om ze te verwijzen naar een site of om er zelf uitleg over te geven. Wat ik persoonlijk een hele fijne site vind is www.proud2Bme.nl Hier kan je alles vinden over eetstoornissen. Over de zelfbeschadiging, ik heb er ook aangedaan. Even hielp het, maar daarna was het alleen maar huilen. Zelfbeschadiging lost uiteindelijk niks op. Geloof me <3 Voor nu tot de tijd dat je intake hebt kan je het beste met je zorgen naar iemand toe gaan. Gewoon vragen of hij of zij wilt luisteren. Bijvoorbeeld naar een docent of zo. Ik weet dat het lastig is. Ik zelf ben ook nog maar veertien. Het blijft elke dag een keuze of je voor je eetstoornis gaat of niet. Het is zwaar en elke dag weer een gevecht. Ik hoop dat je wat aan mijn berichtje hebt en dat het snel beter met je gaat. Xxx Pascalle

15 nov 2017, 12:11, Passie
4

Lieve Pascalle, rot voor je dat je over je stoornis. Sterkte en liefs 💋

15 nov 2017, 13:11, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.