Tips voor meiden zonder bh

Hey ik heb een tip voor alle meiden die:
• geen bh mogen
• nog helemaal niks hebben
• pijn hebben als ze gaan hardlopen
• last hebben van tepels die je door kleding ziet
De ChicaMala BASIC Racerback
Alle voordelen:
• Als je gaat hardlopen voel je je borsten niet.
• je borsten lijken net een klein beetje groter.
• je ziet je tepels niet meer door kleding.
• het zit heel chil.
Bij heel veer topjes (bijv. Die van de Hema) zie je je tepels door je shirt en topje heen. Maar hier helemaal niet. Ik gebruik ze al een paar jaar en ik vind ze top. Vooral bij Gym heb ik er erg veel aan. Voorheen moest ik namelijk altijd mij borsten vasthouden als ik ging hardlopen, anders deed het zo'n pijn. Nu hoef ik daar helemaal niet meer over na te denken.
Als jullie ook nog tips hebben. Zet ze vooral in de reacties voor anderen. Joejoe

19 aug 2020, tips


Reacties

plaats reactie
1

Reclame?

21 aug 2020, 23:08, .
2

Spam

22 aug 2020, 13:08, Bikinigek
3

Dit is geen reclame of spam😡😡😡 ik probeer mensen gewoon een tip te geven, maar jullie moeten meteen weer lekker kut doen. En bedankt. Ik weet waar ik het over heb en ik word niet betaald om dit te zeggen. Jeetje ik zal nog iemand eens helpn

23 aug 2020, 09:08, Tips
4

Ik vind het wel een goede tip mensen zijn hier om elkaar te helpen en dat doet ze ze probeert meiden te helpen die problemen hebben met hun borsten inc. BH ik ga er zeker naar kijken

Tips bedankt voor de tip

25 aug 2020, 22:08, Tippietip
5

Koop gwn bh ofzo

11 nov 2020, 15:11, PIEMOL likker
6

Hey
Ik ben 11 jaar Bijna 12 en heb al best grote borstjes mijn maat is AA70 ik draag geen bh enkel topjes zonder vulling ik weet niet of ik een bh moet dragen ik durf er ook niet met mijn mama over te praten en op school draagt niemand het en als je het draagt lachen de jongens en meisjes je uit HELP! HELP! HELP!

15 nov 2020, 12:11, HELP!
7

Geen bh dragen blijkt zelf beter te zijn voor je botsten
Omdat de spieren dan sterk blijven en het niet gaat hangen:)

15 nov 2020, 12:11, D💞
8

Maar bij mij kunnen ze nog niet hangen daar zijn ze nog te klein voor maar ik heb daarstraks 1tje van mijn mama gepast het zat wel goed ofzo maja het was wel te groot IK TWIJFEL NOG STEEDS!

15 nov 2020, 12:11, HELP!
9

@HELP
Kind, doe lekker wat goed voelt. Ik heb tot maat 75b Topjes gedragen, maar als jij je beter in een bh voelt doe je dat toch aan. Heb schijt aan de kiddos op school. Iedereen heeft altijd een mening over je, het is aan jou of je er door laat tegen houden.
Je kan ook miss ipv een bh een sport bh proberen?
Liefs mij

15 nov 2020, 22:11, D💞

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.