Tips puistjes

Hi, ik heb de laatste tijd best wel last van puistjes. Nu heb ik een cremetje (geen idee of ik het goed schrijf ahah) maar die werkt niet echt. Hebben jullie tips tegen puistjes. Ook zou ik wel een routine willen hebben voor mijn huid. Dus wat voor soort cremetjes je kan gebruiken enz. Ik draag geen make up, maar zou het wel fijn vinden om toch eens een puist een beetje te kunnen verbergen. Wat voor soort make up heb ik daarvoor nodig?

25 mei 2020, M 💕


Reacties

plaats reactie
1

Foundation ik raad het niet aan want je vriendinnen krijgen en denk ik ook een het is aantrekkelijk voor jongen xx

22 jun 2020, 20:06, Meisje
2

Ik heb persoonlijk redelijk wat puistjes gehad helaas. Maar in principe kan je bij de apotheek in jouw buurt een creme halen die Benzoylperoxide heet. Je moet dan de 50mg/G variant hebben. Dit is een creme tegen jeugd puistjes en werkt heel goed. Ik raad dan aan om het een keer per dag op te doen. Wel oppassen want als je het voor slapen doet en het komt op je kussen ofs dan komen er lelijke vlekken in die je er niet meer uit krijgt...

27 jun 2020, 18:06, Ties
3

het ligt eraan wat voor huid je hebt. op yt hyram wel engels to is wel een goed persoon om te kijken wat producten je resultaat krijgt en nog heel wat meer tips. of probeer net als ieder persoon op tiktok met the ordinary. ik heb laatst bestelt, maar hij moet nog komen

1 jul 2020, 19:07, grill
4

Gezonde voeding en je gezicht elke ochtend wassen en een gezichtscrème in avond helpt goed tegen puistjes!

3 jul 2020, 12:07, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.