tips om op iemand af te stappen?

Hey!

Ik vind iemand al een tijdje leuk.
Maar ik durf niet om op die gene af te stappen...
Heeft er iemand misschien tips zodat ik me zelfverzekerder kan voelen, of hoe je de beste indruk maakt?

Alvast ontzettend bedankt !
: )

4 okt 2017, AnoniemX


Reacties

plaats reactie
1

App hem. Is een keer en begin gewoon een gesprek en app over school en dan familie en dan iedere hoe was je dag ofso als hij heel kortaf reageert moet je wel stoppen betekent dat ie geïrriteerd raakt

4 okt 2017, 21:10, Jknn
2

Hee lieve AnoniemX, ik heb tips, en ik denk dat ze helpen.
- Wees niet verlegen.
- Begin klein, zoals hoe gaat het.
- Blijf jezelf.
Liefs Eva.

5 okt 2017, 08:10, Eva
3

Bedankt voor de tips!
X

5 okt 2017, 21:10, AnoniemX
4

Frisse adem en wees jezelf

7 okt 2017, 20:10, 13k
5

Ik heb precies hetzelfde probleem, veel succes nog!

7 okt 2017, 21:10, justmexoxo
6

Dankjewel😊Ik wil binnenkort op hem afstappen..ben best wel zenuwachtig😅Want ik ken hem nog niet eens persoonlijk! Hij zit bij mij op school, en hij lijkt me erg aardig! Hij zit in de 1e, en ik in de 2e. Dat is toch geen probleem? 😬 Echt super bedankt voor alle berichtjes! X💗😘

8 okt 2017, 21:10, AnoniemX
7

Hee lieve nummer 6, haha leuk. Wel dapper van je. Maar het is maar 1 of 2 jaar verschil, niet zo erg toch? En het enige is zeg maar dan er niet veel kan gebeuren. Ik vind de liefde een leuke angst. Haha, snap je hem? ❄️

9 okt 2017, 16:10, Eva
8

Haha ja idd😂Ik denk dat de leeftijd ook niet zoveel uitmaakt, het schilt maximaal 2 jaar😉
X

9 okt 2017, 19:10, AnoniemX
9

Bedankt 😹

10 okt 2017, 18:10, Eva🍂

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.