Tips om een paar kilo af te vallen?

Heyy,
Ik wil graag een paar kilo afvallen, ongeveer 3 tot 5. Ik weet alleen niet zo goed waar ik moet beginnen en hoe ik dit moet aanpakken qua sporten en eten etc. Ik weeg nu 60 kilo en ben 171cm lang, 17 jaar.
Hopelijk hebben jullie wat tips!
X Anoniem

6 mei 2017, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Heey,
Een hele goede manier om blijvend af te vallen is om geen suiker te eten (of drinken) Echt helemaal niks, geen honing, dextrose etc. Je moet er wel op letten dat je genoeg calorieën binnenkrijgt anders zul je niet afvallen. Het is niet makkelijk maar het heeft bij mij heel erg geholpen. Je hoeft ook niet elke dag te sporten maar om de dag sporten zal je wel helpen. Het beste is denk ik Interval training maar dat is wel echt zwaar dus andere dingen zijn ook goed.
Succes!

6 mei 2017, 15:05, minitje
2

Helemaal geen suiker eten kan niet. Je moet proberen om enkel natuurlijke suikers te eten.

6 mei 2017, 20:05, rose
3

Ik snap niet zo goed waarom je zou willen afvallen? Ik heb je bmi berekend en kom uit op 20,5 wat gewoon helemaal prima is. Als je gaat afvallen kan dit volgens mij best ongezond zijn omdat dit helemaal niet nodig is.

6 mei 2017, 21:05, anin
4

@anin
Ik voel me onzeker over mijn lichaam en ik ben gewoon niet blij met wat ik in de spiegel zie. Vandaar dat ik wat kilo's ervan af wil.

7 mei 2017, 20:05, Anoniem
5

Hi anoniem
Ik vind juist dat je een prachtig gewicht hebt! En je bent zelfs nog aan de lichte kant want we hebben de zelfde lengte en ik ben 58 kilo en 14 jaar, jij bent veel ouder en je bent gewoon mooi geloof me maar

8 mei 2017, 11:05, Sunshine

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.