tips om borsten sneller te laten groeien

hey
ik ben een meisje van 13 bijna 14
en ik heb nog niets van borsten
ik ben ook super groot
iedereen van mn klas heeft er al hebben jullie misschien tips om mn borsten sneller te laten groeien ??

17 sep 2014, margo


Reacties

plaats reactie
1

Ze zeggen dat ze sneller groeien tijdens de menstruatie
Maar ik weet niet of dat klopt maar voor de rest weet ik niks

17 sep 2014, 16:09, Ssstt
2

Je kan ze niet sneller laten groeien, je moet gewoon wachten. Al die tips werken niet.

17 sep 2014, 18:09, Nikky
3

•Als je denkt dat ze groter worden worden ze dat ook
•masseren gewoon rondjes draaien over je borsten
•als je aan het douchen bent de kraan koud zetten en masseren

Dit waren mijn tips maar of ze helpen moet je maar uitproberen

23 sep 2014, 22:09, Lalo
4

Niks helpt, je moet ze gewoon hun gang laten gaan

1 jan 2015, 23:01, hoidoei
5

Bij sommige meiden werkt de koude douche

2 jan 2015, 02:01, ABClove
6

Meer oestrogeen eten. Ze zeggen dat dit werkt en zelf geloof ik er ook in. Want meisjes die naar jongens veranderen krijgen als medicijnen bijvoorbeeld oestrogeenstoppers. Of zo iets.
Oestrogeen vind je vaak in etenswaren met soorten granen en zo.

31 jul 2015, 20:07, Milkaatje
7

-Douche kaud zetten
-masseren
-avocado eten
-melk met papaja sap drinken (gemixt)

8 aug 2015, 00:08, Julia
8

Oestrogeenhoudende middelen compenseren en wachten, je borsten groeien tot je 21ste meid.

8 aug 2015, 06:08, Hero/Villain
9

De douche koud zetten dan rondjes draaien en dan weer warm. Stees afwisselen dus.
Melk drinken helpt echt
Met creme if olie masseren
😊

23 jan 2016, 14:01, Lalalal
10

Zelf zou ik niet gaan masseren. Jr borsten worden wel groter maar dat komt dan door het vet. Je krijgt er hang borsten van. Mijn tip is: laat ze gewoon hun gang gaan

3 mrt 2016, 07:03, nickie
11

ik heb gehoord dat melk drinken helpt en producten eten die oestrogeen bevatten. Ook moet je producten met testosteron (mannenhormoon) vermijden. Masseren helpt wel maar daar krijg je hangborsten van.

11 jun 2016, 21:06, yolololololo
12

ik heb 3tips:
masseren

handpalmen tegen elkaar en duwen (5 seconden) lossen en dan weer zo tien keer

2 of 3 beha's over elkaar aandoen

8 sep 2016, 17:09, nbbvjkgvvj
13

Hoppillen slikken. Ik deed het 2 maand dagelijks 2 en het werkt!

8 okt 2016, 00:10, me
14

Je kan ze beter hun gang laten gaan ze gaan hangen van masseren en de rest is bijgeloof opgeven moment zijn ze je gewilde grote xx

2 mrt 2017, 22:03, 🚗-
15

Er zit een steentje in mijn tepel is dat normaal💗💗

3 mrt 2017, 19:03, Amber💗💗
16

hier zijn mijn tips geloof me ze werken echt ik had eerst de kleinste borsten van mijn oude school ik heb deze test gedaan ik word geen plank meer genoemd want mijn borsten zijn nu groot.
1. insmeren met olie (om hangborsten te voorkomen moet je op yt tips zoeken)
2. koude douch en ze masseren
3. melk drinken

11 mrt 2017, 20:03, secret
17

ik heb een tip als je net als ik onzeker ben over je borsten kan je een paar dingen doen namelijk:
1ste ding: er niet op letten
2de ding: Koude douche aanzetten je borsten masseren dan weer de warme doch aan zetten en zo door.
3de ding: je kan ook in het bad als je eerst je borsten masseert voor je in bad gaat en dan in bad weer en dan er weer uit dat kan helpen!
4de ding: Advocado eten daar worden je borsten echt groter van!!
5de ding: doe oefeningen deze werken heel erg goed: de wall press, de fly lift, push-ups en Hef gewichten als je niet weet hoe ze moeten zoek ze dan op op internet
6de ding: Eet meer voedsel dat oestrogeen bevat als je niet weet waar dat in bevat vraag het dan na in de supermarkt of in de toko
7de ding: Kom een paar kilo aan deze tip geld vooral voor hele dunne mensen zonder borsten
8ste ding: GEDULD HEBBEN
dit waren mijn 8 tips hopelijk hebben jullie er wat aan!!

10 jul 2017, 20:07, het onzekere meisje
18

Werkt dat echt?

10 jul 2017, 22:07, ...?
19

ik ben niet content met mijn borsten ik zou grotere willen hebben maar ik weet niet wat ik moet doen?
hebben jullie tips voor mij

5 dec 2017, 20:12, het onzekere meisje
20

Ik Zeg alleen advocado 🥑geloof me bij dr meeste meisjes wertk dat heeel erg goed 😉

7 dec 2017, 10:12, De Slaying advocado
21

Ik ben 13 iedereen die ik ken heeft boobs mense van tege wording noeme je plank 💔breekt mij zelf bn ik echt mager ik probeer aan te kome maar het lukt niet 💔ik heb ook geen kont enz ik weet ik nimeer wa k moe doen mss mense die ook tips hebbe bo mij.. soms denk k om mezelf te snijde enz zo hard breekt da mij zelf andere meisjes noeme me plank terwijl ze wete da da ni komt als gy da wil 💔

4 jan 2018, 22:01, Plank🔪😟
22

Lieve Plank, ik word ook dunne plank genoemd🤐. Je moet dan zeggen dat je het echt niet leuk vind. Of je kan hun ook terug pakken, zoals iets terug zeggen wat hun raakt. En sommige kinderen blijven altijd dun, of altijd dik, daar kan je niets aan doen. Draag bv geen kleding die je niet leuk vind. Of draag kleurijke kleding.
1, Beledig hun terug.
2, Laat zien dat je het raar vind.
3, Kom niet bij hun in de buurt, of loop weg.
Meid laat je niet snijden. Dat is heel slecht, en sommige kunnen niet stoppen doe het niet.

5 jan 2018, 09:01, Eva🎆
23

Wees blij!! Ik heb 75F! En geloof me je wilt geen grote borsten!!

5 jan 2018, 14:01, Laura_2003
24

hey ik ben 12 jaar k heb nog geen borsten maar ja vind het niet super erg ouzo, moet gewoon nog groeien. maar mijn zussen en men moeder hebben allemaal grote boobs.. en dat wil ik echt niet. dus ik wil ze nu wel maar niet groot help!

13 feb 2018, 09:02, anoniem
25

Lieve anoniem, je bouw doet het werk. Eet geen eten waar je denkt dat ze groter worden. Masseer ze niet.

13 feb 2018, 10:02, Eva🥥
26

Heyyy, ik ben ook twaalf en ik word ook plank genoemd door mijn vrienden, iedereen heeft al boobies, maar ik niet. Ik probeer allemaal dingen om ze te laten groeien. Ene borst is groter dan de andere.

9 mrt 2018, 22:03, Anooooo
27

het helpt om op te zoeken weeg test en dan kun je je leeftijd, lengte en gewicht invullen. hiermee kun je precies zien hoe licht/zwaar je bent ( als je te zwaar bent kun je afvallen waardoor je dunner word en je borsten groter lijken en als je te licht bent groeien je borsten ook als je aankomt)
dit helpt echt!!!! *

* Dit bericht is aangepast door de moderator

10 mrt 2018, 00:03, annoniempje
28

Hoi ik ben 11 en heb nu 75A. best groot voor mijn leeftijd vind ik. Al de meiden uit mijn klas hebben niets. Eerlijk gezegt ben ik best blij dat ik de eenigste ben .kan ik me een beetje uitsloven. Maar helaas zitten er geen leuke jonges in mijn klas.
Maar echt hoor meiden je hoeft niet perse boobs te hebben. En als je ze hebt niet onzeker over zijn, dit is een teken dat je een vrouw word.

22 mrt 2018, 22:03, De boobs
29

Heyy ik word ook plank genoemd !
Ik ben erg onzeker geworden heeft iemand tips voor mij om grotere boobs te krijgen????

Ps: heb al veel geprobeerd😓

7 apr 2018, 21:04, Iris
30

Ik ben 11 en ze beginnen een beetje maar iedereen in Mn klas heeft ze al ik word er echt heel onzeker van

9 apr 2018, 21:04, Madelief
31

Hoi ik ben 12 en ik wil borsten wat moet ik doen iemand help me

12 apr 2018, 17:04, Kiki
32

Lieve Kiki, eet avocado. Dat is ook nog eens gezond.

12 apr 2018, 19:04, Eva🥜
33

Slaap of loop zonder Bh of topje ben 13 heb cupD😂

15 apr 2018, 16:04, Iemand
34

Ik ben 12 en heb al borsten veel kinderen uit lijn klas hebben dat al maar 1 meisje heeft hele grote tijdens het omkleden van zwemmen voel ik me erg onzeker want ik sta dan altijd naast mijn bf en zij is heel mager en super knap ik ben best wel dik en pls laat je niet doen door de pesters en kijk niet naar anderen nu ben ik heel blij wie ik ben en hoe ik er uit zie als mensen jou een plank ofzo noemen negeer ze dat is gw het beste en wedden dat je over 5jaar super grote borsten hebt dus alles komt goed😚

22 apr 2018, 17:04, ⭐️⭐️⭐️
35

Ja mij borten groeien ook tijdens mij menstruatie je bent niet de enige die dat denk.

27 apr 2018, 09:04, Anita blok
36

Ik ben 11 en ik heb geen borsten ze groeien niet en wat nu

28 apr 2018, 11:04, Onzekere
37

Als je geen bordten hebt kun je ook bh's kopen met een beetje vulling zodat het lijkt alsof je ten minste iets hebt...

28 apr 2018, 21:04, Lala
38

Als je 11 jaar oud bent is het normaal dat je nog niet echt borsten hebt. Ga juist nog geen bh dragen daardoor groeien ze minder snel. Dus wacht nog een tijdje en als je 12 bent beginnen ze zeker wel te groeien!!

5 mei 2018, 00:05, Vhjbvf
39

Heyy, ik ben 16 jaar oud en heb geen borsten
Mij tweeling zus daar in tegen heeft cup E.
Heeft er iemand tips?
En ik ben vorige jaar mei pas voor het eerst ongesteld geworden, en in oktober stopte mij ongesteldheid in een keer ik ben nu al 7 maanden niet meet ongesteld!

7 mei 2018, 11:05, Girlll
40

Ik word soms achter me rug om plat genoemd ik wil dat ze groter worden help me

8 mei 2018, 16:05, Het platte meisje
41

Hey
Ik ben 17 en heb niet echt borsten en ik voel me er door ongemakkelijk want mijn vriend zecht altijd "klein maar fijn " maar ik wil ze groter laten groeien hebben nlie mss een paar tips da je van weet da die echt werken

10 mei 2018, 15:05, Jenn
42

Ik heb vanochtend de koude kraan erop gezet en toen met de warme gemasseerd, ik zag de één letterlijk groeien GEEN GRAP.. Alleen volgens mij is het zo weg, als je er eerst één doet je zie het verschil maar het is niet goed zichtbaar onder je kleding

11 mei 2018, 18:05, X
43

Doe dr een koude steen op

15 mei 2018, 21:05, CoolBoy😘😘😘😘😘😘😻🖖🏿😂🤷‍♀️🤣🤣
44

Geloof me het enige beste tip is gewoon proberen om er niet aan te denken , en voor de mensen die plank genoemd worden ik zou dan maar leuke kleren dragen die je kont dekken zodat je het niet ziet. Voor mensen die heel erg dun zijn doe meer kleurrijke , oversized, horizontale streepjes kleren. Horinzontale strepen laten je breeder zien bijvoorbeeld een blousje. Bij een verticale gestreepte broekje zou je dan langer lijken. Als je vind dat je dunne benen hebt en dat veel broeken wijd zijn doe dan onder je broek een legging aan. Sporten helpt ook goed kijk voor goeie informatie op een sport site voor goeie oefeningen voor je bovenbeenspieren, bilspieren en borstspieren. Verder wees blij met jezelf elke meisje is wel onzeker over iets maar wees gewoon blij met je zelf 😘❤️

24 mei 2018, 00:05, Melike
45

Ik ben 11 en heb 85 B en I now groot ik heb een vriendin enndie heet liset zij heeft ook noch niets maar zij kan er echt niets aan doen want alles jeeft ze al heprobeerrd . maar ja zie je maar dat het niet altijd helpt

27 mei 2018, 22:05, De boobs
46

ik ben net 15 geworden. En mijn borsten zijn echt heel erg klein nog geen eens cup AA. heeft er iemand tips?

28 mei 2018, 20:05, anoniem
47

Ik ben 15 vindt mijn borsten echt lelijk ik doe sport fitness enz maar ik zie echt geen verschil mijn eene borst is groter dan de andere en ik wordt ook door veel mense raar aan gekeken en ze beginnen van links en recht allemaal achter men rug te praten , das echt Smaatelijk 😞. Zelf door mijn ex wordt ik “kijk geen broste meisje genoemd” 😭 iemand die tips heeft?

5 jun 2018, 20:06, Help me
48

Hoi, ik ben 14 en ik heb ook niet echt borsten. Ik voel me hierdoor echt super klein en iedereen uit mijn klas heeft het al super erg... Hoe kan ik ze groter maken, wie kan me helpen?

7 jun 2018, 06:06, the thin girl
49

Hey, ik ben nu 16 jaar oud en heb een vriend waar ik binnenkort wel sex mee wil gaan hebben. Alleen ik ben super onzeker omdat ik totaal geen borsten heb (letterlijk zo plat als wat) en weet echt niet wat ik moet doen om ze groter te krijgen, heeft iemand tips???

14 jun 2018, 16:06, Anoniempje
50

same tho, ik ben ook 13 en zegmaar iedereen heeft borsten en ik wordt ook plank genoemd en ik ga nu zgmr niet meer naar openbare zwembaden want dan voel ik me echt heel erg onzeker, maar het komt hopelijk wel goed denk ik en als van die kut jongens plank gaan roepen moet je gwn zeggen dat hun lul wss nog kleiner is dan mn pink hihi
groetjess

16 jun 2018, 23:06, appelsap is vies
51

Ik wordt in augustus 16 en ik heb cupmaat A... Maar eigenlijk ben ik best blij hiermee. Veel meiden met dikkere borsten zeggen dat dit hun irriteert als ze springen of lopen ofzo. Dus wij hebben hier lekker geen last van😁
Pas. Ze kunnen nog groeien hoor! Maak je maar geen zorgen je bent nog jong!

17 jun 2018, 14:06, Justmexoxo
52

hoi ik ben 11 en ben zo plat al een plank ik heb echt een heel klein bobbeltje maar ik wil meer ik weet niet wanneer ik topjes moet dragen kan iemand me helpen en ik wil ze groter hoe moet ik dat doen plzzzz help me :(

23 jun 2018, 20:06, anoniepje11
53

Jo guys zelf ben K 14 en ben ook heel plat Haha, ik vind t echt helemaal kut maar heb t wel geaccepteerd, bij min groeit t ook echt 0. Ben ook nog niet ongesteld waar ik wel blij mee ben maar ik ben wel heel onzeker. Ik zit namelijk in een best populaire vrienden groep zeg maar en alle meisjes zn super mooi en hebben allemaal
Grote borsten. Ik word ook vaak plank genoemd en K word daar heel onzeker van.

23 jun 2018, 22:06, Noboobs123
54

hey girls ik ben 16 en heb net cup 75b ik heb een vriendje en ik schaam me zo erg voor me lichaam want het is gewoon nog niet wat ik hoopte.. klopt het dat je met avocados eten grotere borsten krijgt en met masseren hang borsten krijgt? laat me weten xx

25 jun 2018, 00:06, avocadoo
55

ik ben 18 bn ineen van cup c naar cup a gegaan hoe ik weet het niet k hb een soiraal laten plaatsen vn wege onregelmatig ongesteld zijn maar wat nu in schaam me dood

28 jun 2018, 14:06, zou je wille wete he
56

Ik ben 11 bijna 12 en ik ga over een paar weekjes naar de middelbaar maar me moeder heeft nog geen topjes ofzo gekocht en ik vind echt dat ik het moet hebben iedereen heeft het en ik scha am me dood heeft iemand tips waardoor me moeder het gaat halen?ik ben bang om het te zegen😪🤯

28 jun 2018, 22:06, Help me
57

Hee ik ben 11 jaar is het dan normaal om nog niet veel te hebben?

18 jul 2018, 02:07, Anoniem😊
58

Ik ben 11 en heb ondertussen evenveel als mijn zus van 19 en schaam me er voor... Ga straks naar middelbaar en ben bang

22 jul 2018, 18:07, help me plss
59

Hy allemaal ik ben 13 en kheb ook niet veel mensen zeggen wel dat ik kont heb maar valt mee maar kheb cup a en als ik op sommihe meiden hun snaps bekijk zie ik dat ze sportbeha dragen en hun borsten showen kword daar snel jaloers van want kwil het ook maar als ik onder de douche sta zie ik dat ze groter worden omdat ik deze stappen volg

1.) douche met koud water en wissel het daarna om met warm water en masseer het
2.)masseer je borsten met olie
3.)eet veel Avocado,nootjes,melk,pindakaas,pasta
En vermijd snoep en chips en gebakkjes enz het zorgt voor mannelijkhormone
4.) slaap zonder een beha het zorgt ervoor dat ze plat drukken

Deze tips helpen echt drm beginnen die van mij te groeien en trouwens zoek je perfecte cupmaat als je een te grote beha koopt zorgt ervoor dat het eruit ziet als hangborsten en te klein lijkt het op kipfilet borsten en als je geen borsten hebt moet je nog geen beha dragen

LEES DEZE TIPS

28 jul 2018, 21:07, Idsxmne
60

Ik heb helemaal niks en ik ben 12. mijn vriendinnen praten er wel eens over ik mag dan niet mee praten ): ook kinderen uit mijn klas noemen mij plank. Maar nu heb ik wat dingen gedaan en voor mijn gevoel zijn ze al groter hebben jullie nog meer tips voor mij?

29 jul 2018, 15:07, anoniepje
61

Helpen die tips echt want ik ben 14 en heb bijna niks

8 aug 2018, 09:08, Anoniempje
62

Dames wat maakt het uit hoe groot je borsten zijn, als je een vriendje krijgt zal die je accepteren zoals je bent, als je echt goede vrienden hebt zouden die je okk accepteren zoals je bent.. niet alles hoeft groot zoals Nicky minaj! Je bent mooi op je eigen manier, maar dat ga je over een aantal jaar wel inzien, als je jezelf volledig kan accepteren zoals je bent!

9 aug 2018, 09:08, X
63

Goed gezegd!

16 aug 2018, 00:08, Sara
64

Ik ben zelf 14 jaar en ben al anderhalf jaar ongesteld ik heb zelf ook bijna niks ik heb denk cup aa/a. Voor mijn gevoel zijn mijn borsten helemaal niet gegroeid sinds ik ongesteld ben en groeien ze al een jaar niet meer, weet iemand wat dit is en wat ik kan doen??

23 aug 2018, 23:08, Annoniempjee
65

lieve meisjes, jullie hoeven je echt geen zorgen te maken. ik ben een meisje van 19 en mijn boobs groeien nogsteeds. ik ken ook meiden die pas boobs op hun 16e kregen en geloof me zij hebben alsnog even veel aandacht van jongens. bovendien is er helemaal geen trend meer van boobs tegenwoordig, kleine zijn mooi en grote ook. dus als iemand je een plank noemt is diegene zelf gewoon een sukkel, want de kans is groot dat je boobs later groter worden dan die van hun xxx

7 sep 2018, 17:09, anoniem
66

Laat ze zelf gewoon op hun eigen tempo laten groeien, dan worden ze het mooiste! Als je gaat masseren ofzo dan worden Het hangborsten en ik denk dat je daar ook niet vrolijk van word. Ik ben 14 en heb ook nog maar Cup 70A of 65B dus ja.

23 sep 2018, 13:09, Anoniem

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.