tipps om dat aff te vallen?!

Hallo allemaal
Ik ben een meisje van 12 jaar,
157 cm
50 kg
Ik weet het: ik ben niet te dik maar wel bijna.
Oké, ik ben absoluut NIET iemand die zijn eten gaat uitbraken ofzo maar ik wil wel iets afvallen.
5 kg ofzo.
Maar het lukt me niet om chips en snoep af te staan
Hebben jullie tips?
Kom aub NIET met een reactie van hoezwaar je zelf bent, maak dan gewoon een eigen topic aan.
Groetjes,

27 jun 2016, mensje


Reacties

plaats reactie
1

Eet volgens een schema met 2 gezonde tussendoortjes per dag, zo voorkom je dat je gaat snoepen enzo
Jolalodielaldielola

27 jun 2016, 23:06, Jolalola
2

Eet niet weinig of niet kotsen maar hier zijn super goeie tips of af tevallen :

1- heel gezond eten en elkedag fruit eten

2-voor dat je eten gaat eten heel veel sporten

3-de eten heel lang kauwen (ik zweer dat dit help)

4-na eten eten sporten

5- gwn nooit ongezonden dingen eten

6- probeer elke ochtend een Ei te eten( okal vind je het niet lekker)

7- probeer elkedag minimaal 1 liter water tedrinken (of fruitsap zoals appelsap, sinaasappelsap enzo)

28 jun 2016, 19:06, gezonde meid
3

hey je kan vragen aan je ouders of ze de snoep en chips enzo verstoppen ok hoopelijk ben je er iets mee

28 jun 2016, 21:06, girl
4

@gezonde meid:
Fruitsap/appelsap/sinaasappelsap is niet gezond!! Dit is meestal geconcentreerd sap met heel veel fruitsuiker en heel weinig vezels. Verder is dit meestal gevriesdroogd geweest waardoor alle voedingswaarde (vitaminen, mineralen, etc.) eruit is verdwenen.

Geen fruitsap drinken als je wil afvallen dus!
Het best is water of zelfgezette (koude) thee zonder suiker of honing, in het bijzonder groen thee of gember thee.

29 jun 2016, 00:06, Timo
5

Hey meisje,

Ik zou hier erg mee uitkijken. Toen ik joun leeftijd had wou ik ook graag afvallen en was er veel mee bezig. Ik had nooit gedacht dat ik eten zou uitkotsen of zwaar zou lijnen, maar nu 2 jaar later heb ik een eetstoornis. Kijk hier dus erg mee uit. Je kan bijvoorbeeld wel snoep laten staan. Veel water drinken helpt ook, je hebt dan minder honger en water zuivert je lichaam. Ik zou stoppen met frisdrank en andere zoete drankjes drinken. Sappen uit pak hebben vaak ook veel calorieën.

Groetjes

29 jun 2016, 08:06, Nelleke
6

@Nelleke
Ben ik ook niet van plan. Zeker niet. Alles wat ik er over hoor is behoorlijk negatief dus dat ga ik mooi niet doen. Maar bedankt voor de zorgen..

29 jun 2016, 12:06, mensje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.