Timo!!

Ik zet dit even bij eten sorry daarvoor.

TIMO je helpt echt veel mensen door jou ben ik meer gaan nadenken, je hebt me geholpen om van mijn eetprobleem (eetstoornis) af te komen.

BEDANKT

XX een van de meisjes die je hebt geholpen.

16 jun 2018, Timoheeftmegeholpen


Reacties

plaats reactie
1

Wauw, wat een compliment. Dank je ;). Echter, dat wat je eet bepaal jezelf: je bent wat je eet. Jij bepaalt welke keuzes je maakt. Jij bepaalt of je goed voor jezelf zorgt en of je de beste versie van jezelf wil worden! Het is te veel eer om dat aan mij toe te schrijven. Je hebt dit volledig zelf gedaan! Al ben ik blij dat ik kennelijk een beetje hulp hierin heb kunnen bieden ;).

Nogmaals, dank voor je bericht. En hou je nieuwe gezonde levensstijl vol hè. Laat dit een kickstart zijn van een nieuw fijn gezond leven!

17 jun 2018, 11:06, Timo
2

Niet zo bescheiden Timo

17 jun 2018, 16:06, timoheeftmegeholpen
3

Dank ;)

De moderator van dit forum denkt hier kennelijk anders over. Eén bericht van mij vandaag wordt zo aangepast dat er helemaal niet meer staat wat ik zei. Een ander bericht wordt gewoon compleet verwijderd, terwijl datgene wat ik in dat bericht zeg, 100% waar is en zelfs door het voedingscentrum (ahum) wordt ondersteund. Als ik daarop reageer, worden ook deze reactieberichten door de moderator verwijderd.

Is zo niet leuk meer. Denk erover maar eens te stoppen op dit forum.

17 jun 2018, 18:06, Timo
4

Wtf waarom zou je gelijk stoppen op het forum... Echt jezus je klinkt nu echt als een aandachtsh**r zo van euhh het is niet naar mijn zin ik ga stoppen 😫

17 jun 2018, 20:06, Appelflap
5

@Appelflap:
Als er berichten van mij, waarvan ik 100% zeker weet dat ze waar zijn en die ter correctie van foutieve informatie van een ander zijn worden verwijderd, demotiveert dit wel enorm. Zeker wanneer je ziet dat de foute info wel blijft staan.

Maar inmiddels is het opgehelderd: ik heb openlijk excuus gekregen en mijn berichten zijn teruggeplaatst in het bewuste topic.

Dus voorlopig zie je mij hier nog wel voorbij komen ;).

19 jun 2018, 02:06, Timo
6

Oh wauw geweldig 🙄 Hoe oud ben je uberhaupt?

19 jun 2018, 18:06, Appelflap

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.