TIETEN o_o

Heeft er iemand tips om ervoor te zorgen dat je tieten kleiner worden?
Want ik haat ze echt heel erg en irriteer me er dood aan. En kan iemand mij ook uitleggen hoe het met die maten zit, want daar snap ik ook niks van (zelf heb ik 75A)
Gr Stresskop

18 jul 2017, Stresskop


Reacties

plaats reactie
1

hey je moet genoeg fruit eten enzo maar geen avocado maar wat maakt het uit de meeste willen juist borsten en jij hebt een bouw. maar met gezond eten kom je al verder en ja je moet gewoon geen cornflace eten

18 jul 2017, 17:07, .
2

75A is echt niet groot hoor, als dat is waar je je zorgen over maakt. Weg kunnen ze niet maar je kan bv wel onder je shirts strakke topjes dragen om het wat te verbergen x

18 jul 2017, 22:07, Cutiepieee
3

als je op internet zoekt kun je allemaal workouts doen die zorgen dat het vetweefsel weg gaat fz ik weet nii of het waar is maar je kunt het proberen

16 apr 2020, 13:04, Esmeetje
4

Borsten bestaan uit verschillende "onderdelen" je melkklieren, vetweefsel en bindweefsel. Om je borsten kleiner te maken kan je dus wat vetjes verbranden, maar de basis zal niet kleiner worden. Aangezien je maar cupmaat A hebt, ga ik er niet vanuit dat je veel vet hebt oom te verbranden. Je zal dus gewoon met je borsten door het leven moeten :) Cupmaatje A valt nog hartstikke mee.
Een cupmaat bestaat uit 2 delen. Het getal en een letter. Het getal is je omtrek (de lengte van je bandje) en de letter staat voor de grootte van de cup (het deel dat om je borsten zit). Hoe later de letter in het alfabet zit hoe groter de cup. (B is dus groter dan A)

16 apr 2020, 14:04, Auriane
5

Je kunt een binder dragen, dat is een extra strakke top die je borsten verbergt. Je koopt ze al voor een paar euro op AliExpress. Ik draag die zelf ook vaak, ik vind het soms leuk om helemaal plat te zijn.

17 apr 2020, 00:04, Ghis
6

Minimizer dragen

19 apr 2020, 16:04, Bikinigek
7

Lieve schat je bent perfect ik ben elf en heb aa60 nou een vriendin van mij is 12 en heeft f dus wees er maar blij mee

21 apr 2020, 22:04, Tiettttt
8

75a is best groot hoor sommige mensen zeggen dat is klein bij iedereen is het anders ligt eraan of de borsten de bh wel vullen als het wordt gevuld dan ziet het er ook
Veel groter uit dan dat als het niet gevuld is!.

28 jun 2020, 22:06, Hausbzuss
9

75A is helemaal niet groot je moet er niks om geven vriendinnen van mij zouden heel graag iets willen hebben.
zelf ben ik 16 en heb ik 75E

29 jun 2020, 14:06, Redhead
10

Ik heb het tegenovergestelde probleem, ik wil ze juist groter. Helaas denk ik dat het moeilijk is om ze te laten stoppen met groeien. En wat maten betreft, staan er genoeg tabellen op internet. Je kan met een meetlind de omtrek net onder je borsten en de omtrek over je borsten meten, dan kun je in een grafiek aflezen wat je hebt

7 jul 2020, 00:07, Arieslucia

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.