Thuisverwaarlozjng!

Hoi

Ik wil echt uit huis ik wordt verwaarloosd. Waar kan ik heen? Jeugdzorg schijnt slecht te zijn. Waar kan ik binnen korte termijn hulp halen die mij (tijdelijk misschien) uit huis plaatst en op een veilige plek zet waar ik kanopenoeien?

12 sep 2021, X


Reacties

plaats reactie
1

Hoi,
Wat vervelend dat je in deze situatie zit!
Ik heb hier zelf niet echt ervaring mee maar misschien dat ik toch wat handige tips heb die je kan proberen..
Je hebt in volgensmij elke gemeente/stad jongeren werkers die je hiermee zou den kunnen helpen. Hier kan je gewoon even voor googelen en dan een afspraak maken (gratis gewoon!)
Ook zijn er vertrouwingspersonen op scholen waar je mee kunt praten.
En ik weet niet of je al met je ouders gepraat hebt over de situatie? ik weet niet of dat mogelijk is hoor en veilig is, maar misschien gewoon bespreken waar je mee zit en samen een oplossing bedenken..
In ieder geval heel veel sterkte, hou nog even vol.

groetjes Laura

15 sep 2021, 14:09, lau
2

Dankjewel lieve Lau.🥺

18 sep 2021, 19:09, X
3

Hee schat ik zou maar als eerste stap tegen je vrienden / familie of leraren zeggen wat er allemaal thuis gebeurd, ik heb in hetzelfde situatie als jou gezeten en kort geleden ben ik bij me tante gaan wonen omdat ik eerlijk aan de mensen die ik vertrouw heb verteld wat er allemaal thuis speelt. sindsdien ben ik eerst bij een groep geplaatst en toen ben ik bij me tante gaan wonen.
Blijf altijd hoop hebben en geef nooit op want ik wou ook bijna opgeven maar kijk waar ik nu ben en jij kan dat ook!

21 sep 2021, 19:09, Zaniyah.12145

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.