Teveel zorgen!

Ik weet echt even niet meer wat ik moet doen. Het ging de laatste tijd zo goed, maar nu is het al 3 dagen achter elkaar een week of 3 helemaal mis gegaan. Ik braak weer en dat komt echt door te veel stress van een subjectieve eetbui. Ik probeer echt naar mijn lichaam te luisteren, maar als ik het doe zegt de eetstoornis direct dat ik 10 kg aan kom van wat ik op heb en dan vind ik het al direct voor mij verpest. Wat moet doen?

28 jan 2019, recoveryyjournall


Reacties

plaats reactie
1

Zoek hulp via een huisarts of maatschappelijk werkster, want je maakt jezelf kapot.Zeg als je anti eetbui tips wilt of anti braaktips.

28 jan 2019, 21:01, juliatje.
2

Hey recoveryjournal,

Wat vervelend dat je een aantal dagen achter elkaar subjectieve eetbuien hebt en daarna braakt.

Zoals je zelf al aangeeft, is het heel moeilijk om deze cirkel te doorbreken als je maar blijft compenseren. De enige manier om dit te stoppen is door te stoppen met compenseren (braken).

Knap van je dat je naar je lichaam probeert te luisteren. Dat is de sleutel tot herstel. Je kunt op je lijf vertrouwen. Je lijf zoekt het gewicht op dat bij je past als jij het eten geeft waar het om vraagt. Laat je niet gek maken door de stem van de es. En laat de controle rondom je gewicht los. Je lijf regelt dit voor je, gratis en voor niets ;)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs, Amy

30 jan 2019, 18:01, Amyxx
3

Hey bekijk dit bericht is even.. laatst had ik les van een docent. En die kon super goed vertellen: hij vertelde mij dat het leven een groot mysterieuze drama is. Het heeft UPS en DOWNS. Jij zit nu in een heftige down perioden, zie het maar als een lange donkere tunnel. maar na elke donkere perioden hoe lang het ook duurt komt een eind.. soms zie je na een lange tijd het einde pas een beetje in zicht komen, soms zie je het einde sneller. maar hoe dan ook langzamerhand ga je het einde zelfs kunnen "aanraken" en ga je jezelf beter voelen. Maar kijk uit. het kan zo weer ineens zijn dat het einde weer ver weg lijkt, en kan het dus zijn dat je je weer slechter voelt. Maar dan meid, juist dan moet je sterk zijn en kunnen zeggen dat het wel weer goed komt. Het is het einde van de wereld niet.. bespreek het met de mensen waarvan je houd die jou waard zijn en laat de andere zitten. Jij bent deze wereld waard. Je moet jezelf laten zien! ♥️ Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar het kan eventueel helpen!

12 feb 2019, 18:02, Heyhoihey

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.