te veel schaamhaar?

Hey
Ik heb best veel schaamhaar en moet je dat ook scheren ofz?
Ik scheer de buitenste randen wel want als ik ga zwemmen zie je dat is dat wel normaal?

29 mei 2016, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

ja, ik scheer mijn schaamhaar altijd. anders vindt ik het onverzorgd/vies eruit zien. maar dat is mijn mening

30 mei 2016, 00:05, Kim
2

Ik scheer het ook, ook omdat ik bang ben dat ik het dan niet goed verzorg ofzo, je kan namelijk ook schaamluis krijgen(ik houd zo niet van kleine beestjes!).
Maar iedereen zijn eigen mening!x

30 mei 2016, 11:05, anoniem-
3

hoi anoniem, ik ben 14,en ik weet niet hoe oud jij bent mar
ik heb ook onwijs veeeel schaamhaar...natuurlijk hoef jij je
schaamhaar NIET te scheren,voor niemand!! ik scheer me
bikinilijn nieteens,waarom zou ik??en als iemand dan jouw
schaamharen buiten je slipje ziet komen?boeije!! iedereen
heeft schaamhaar,de meesten doen alle moeite vd wereld
om alles weg te krijgen:natuurlijk hoef jij je bikinilijn niet bij
te werken...al dat schaamhaar hoort daar anoniem!!

25 feb 2017, 21:02, anja14
4

heey anoniem meisje,ik ben sylvia22 en ik heb net als jou
heel veeeel schaamhaar over mijn vagina groeien,t'is zwart
en ik heb overal krullen en lange haren zitten.soms komt er
een pluk schaamhaar onder mijn broekje heen,en dat ziet
dan net iedereen,terwijl jij van niks weet.......
lieve schat,natuurlijk hoef jij helemaal NIET je schaamhaar
te scheren,je kan,als je gepest word wel de randjes van je
bikini broekje weg knippen.dan zien ze niet dat jeveel
schaamhaar hebt.je hebt alleen wel net als ik een grote
bobbel op de plek waar je schaamhaar zit hihihi! xxx s

22 apr 2017, 15:04, sylvia22
5

Hi sylvia goed te horen dat je veel schaamhaar hebt dat zie je tegenwoordig niet veel meer. wat voor kleur heeft je schaamhaar het is ook veel mooier en natuurlijker. Ik ben sinds een aantal maanden weer vrijgezel en merk dat bijna iedereen kaal is zou graag weer eens dat met iemand met schaamhaar

12 okt 2017, 06:10, bert1979
6

Ik heb het ook jarenlang behaard gehad omdat mijn vriendje dat mooier vindt. Maar sinds een tijdje scheer ik weer omdat ik het gewoon zat was. Misschien laat ik het in de toekomst wel weer een keer staan. Maar nu hou ik het kaal.

12 okt 2017, 08:10, Kim96
7

Bikini lijn (zijkant) scheren en de rest kort knippen met een schaar

12 okt 2017, 19:10, Poki
8

@Morrigan511 schaamluis komt niet meer voor in Europa en is soort soa

15 apr 2020, 11:04, Bikinigek
9

Ik meisje 16 jaar. Ik heb ook heel veel schaamhaar pik zwart.heerlijk vind ik dat me vingers verdwijnen er in het lijk net een oerwouw ik hou er van.

6 mei 2020, 21:05, Fabine
10

Bikinigek schaamluis is geen soa haha! Je kan het idd van andere krijgen maar het is geen sekueel overdraagbare aandoening. Het komt ook tegenwoordig zo weinig voor dat je je daar echt geen zorgen om hoeft te maken.

Ik scheer mn schaamhaar niet. Ik knip het elke 2 weken wel een beetje bij omdat ik het niet mega lang wil hebben. Maar weg scheren kost veel te veel werk en gaat jeuken!

6 mei 2020, 23:05, Lau
11

Heey Fabine! Ik ben Gizeh, een meisje van 17. Eindelijk weer eens een meisje die net als mij is! Ik ook hoor Fibine, ik weet niet hoe oud je bent, maar voor een 17 jarig meisje schijn ik echt heel behaard te zijn. Kijk, ik ben echt wel een stoere meid en ik ga me ook echt nooit schamen voor mijn 'pik zwarte' bos schaamhaar. Het maakt me ook echt totaal niks uit dat als ik een bikini draag er eigenlijk altijd wel wat schaamhaar te zien wat er uitspringt. Echt, ik laat het ook gewoon doen, mn bikinilijn is toch al jaren onmogelijk om bij te houden dus laat ik het maar zo als het is. Ja, natuurlijk heb ik wel dat ik commentaar krijg op het strand of zo, ja die jongens kunnen hun mond echt niet houden. Eigenlijk is het altijd positief wat ze zeggen, of grappig. En bij de jongens die mij leuk vinden kijken altijd wel op als ze zien dat ik dus ineens 'zo 'n keurig en mooi' ...meisje MET veel schaamhaar. ben.Ze verwachten nooit dat een meisje zoals ik er bij loop: zwart haar tot mn schouders, keurig in mijn make-up, gelakte nagels, Chanel nr5, mantelpakje en hoge hakken...Ik vind het altijd zo leuk als ze merken dat onder al die keurigheid en cique vrouwelijkheid stiekem een bos schaamhaar zit hi hi! Maar meisje TS, ik vind het ook onwijs heerlijk net als jou dat mn vingers in mn zwarte bos verdwijnen. hi hi! Ja, bij mij lijkt het ook stiekem wel een oerwoud hi hi ! Ik hou er ook echt van.
Gizeh17, weer een meisje met schaamhaar erbij hi hi! XXX

19 mei 2020, 20:05, Gizeh17
12

Heey Anoniem meisje, ik ben een 17 jarig meisje en ik heb net als jij echt een hele grote bos schaamhaar, mijn kut is zeg maar helemaal 'overgroeid' met mijn kuthaar. Natuurlijk hoef jij je bos haar tussen je benen helemaal voor niks en niemand gaan scheren! Elk meisje krijgt ooit, en blijft schaamhaar hebben(behalve als je het per se wil scheren)
Het is heel normaal als er schaamharen en plukjes uit je slipje puilen, alleen als je je kut helemaal kaal scheert weet je zeker dat dat niet meer gebeurt.Dus maak je toch niet zo druk als een klasgenoot weer eens een plukje kuthaar bij je ziet...ze wennen er echt wel aan dat jij een hairy girl bent.
ging bij mij ook zo, op den duur wisten die meisjes het wel dat je veel haar hebt en laten je doen. Ik scheer of doe ook helemaal niks aan mn bikinilijn, tja, overal, van boven, opzij, er onder zit schaamhaar, en ik heb zwart kuthaar dus je ziet het zeker wel.Maar ik ben zo, ik vind het gewoon heerlijk om zo veel schaamhaar te hebben, ik vind het prettig om helemaal behaard en harig 'beneden' te zijn! Succes XXX

19 aug 2020, 06:08, Kristynia17
13

Het is natuurlijk elk zijn mening maar ik vind schaamhaar een vieze boel. Ik ben 15 en ik scheer mijn schaamhaar volledig af. Ik doe dit reeds vanaf mijn 11 jaar Ik versta niet dat er deze tijd nog jonge meisjes zijn die niets doen aan hun schaamhaar

17 okt 2020, 22:10, Noemie
14

@Noemie scheer je ook je hoofdhaar af daar zitten nog veel meer viezigheid in denk eens wat je haar op een dag aanraakt.

18 okt 2020, 00:10, Bikinigek
15

Zo als ik reeds zei dat is elk zijn eigen mening . Neen mijn hoofd haar scheer ik niet daar plas ik niet in he. Het is mijn moeder die het mij geleerd heeft toen ik 11 jaar was Ook zij scheert haar schaamhaar volledig af

18 okt 2020, 01:10, Noemie
16

Nog even een bericht van mij. Als we gaan turnen met de klas moeten we daarna douchen en dan zien we elkaar. De meeste vriendinnen zijn ook geschoren of toch zeer mooi bijgewerkt. De driehoek heel kort geknipt en de schaamlippen geschoren . Er zijn er drie die het weelderig laten groeien . Dus de meesten hebben mijn gedacht . Wat zegt u daarvan Bikinigek ??

18 okt 2020, 22:10, Noemie
17

Hoi Noemie, ik denk dat de meeste meiden van jouw leeftijd inderdaad wel zullen scheren. En daar is ook niks mis mee. Doe wat je zelf prettig vindt. Aan de andere kant is schaamhaar natuurlijk ook niet persé vies. Ik kan me voorstellen dat sommigen het niet mooi vinden, maar het is pas vies als je het niet wast. Ik was mij dagelijks en dan zeker ook mijn schaamstreek. Ik wissel mijn stijl van schaamhaar af, ik vind het zelf het mooiste als het geschoren is en er nog een streep schaamhaar staat, maar mijn vriend houdt van een volle bos schaamhaar dus ik laat ook wel eens alles groeien en dan scheer ik helemaal niet en werk ik ook niets bij. Momenteel heb ik alweer een tijdje een volle bos en alhoewel ik het niet het mooiste vind, is het wel lekker makkelijk om er helemaal niks aan te doen.

19 okt 2020, 02:10, Kim96
18

Ik ben 12 en heb ook al heel veel schaamhaar (vind ik zelf) maar ik vind het best wel een beetje vies. ik scheer het dus wel altijd af maar dan met de richting mee zodat het niet jeukt als het weer teruggroeit, maar er ook niet heel veel zit. ik scheer het ongeveer 1 keer in de 2 dagen af... ook mijn okselhaar scheer ik altijd af, maakt niet uit of het zomer of winter is. beenhaar vind ik wel fijner om af te scheren, maar als ik een lange broek aan heb in de winter vind ik dat niet nodig. Ik doe het dus niet voor anderen, maar voornamelijk voor mezelf, en ik hoop dat jij ook een keuze maakt voor jezelf en niet omdat anderen het "raar" vinden.

19 okt 2020, 19:10, anoniempjevan12
19

Hallo Kim 96 Als ik zeg dat ik schaamhaar vies vind , dan bedoel ik wel het aanzien hoor. Als u het wast is het natuurlijk niet vies dat is natuurlijk zo. Ik vind het gewoon vies om naar te kijken , ik vind het niet mooi Ik doe het niet voor een ander maar wel voor mezelf . Dat ik dit bericht nu kan schrijven komt doordat ik ziek ben en dus niet naar school kan gaan . Ik heb de gewone griep, neen geen corona hoor . Ik heb mij zopas terug geschoren, ik ben terug lekker kaal

20 okt 2020, 12:10, Noemie
20

Hallo Anoniempje van 12 . Dat kan ik geloven dat u reeds heel veel schaamhaar heeft. Bij mij s het goed beginnen groeien rond mijn 10é jaar. Ik heb dan een jaar mijn haar eerst heel kort geknipt met de schaar. Op mijn 11é heeft mijn moeder mij geleerd hoe ik mij mooi kon scheren. De 2 eerste malen heeft ze mij geholpen om mijn schaamlippen te scheren. In het begin was ik bang om mij daar zelf te scheren

20 okt 2020, 13:10, Noemie
21

He meiden, ik ben een meisje van 20 en ik heb al jaren mn schaamhaar gewoon laten groeien, ik weet niet beter dan dat ik een heel harige poes heb, ik vind het ook mooi om zo veel haar 'beneden' te hebben. En mijn vriendjes keken soms wel even raar op als ze mijn kut voor t eerst zagen, ja de meeste jongens weten niet eens dat meisjes ook net als jongens schaamhaar hebben, en sommige meisjes hebben net als ik echt wel een grote bos. Mijn zusje van 15 heeft echt al een hele bos, het zit zeker in de familie om alles te laten groeien. Mn zusje vind het ook prettig om een echt wel behaard meisje te zijn. Al dat haar staat wel stoer bij dr!

23 okt 2020, 11:10, Maryam20
22

Hoi Noemie, nu snap ik wat je bedoelt met dat het er vies uitziet. Dat snap ik wel. Ik vind mijn volle bos niet echt mooi, als ik er zelf naar kijk vind ik het maar een rommeltje en ziet het er onverzorgd uit. Maar mijn vriend is er dol op en ik heb er zelf ook geen last van.

23 okt 2020, 23:10, Kim96
23

Hallo Kim 96 . U zegt dat u uw volle bos niet mooi maar onverzorgd vind. Moest ik u zijn ik zou hem mooi bijwerken met de schaar. Ik zou hem een cm of 2 korter knippen en de uitschietelingen af scheren. Uw vriend zal zeker uw mooi verzorgde bos ook wel mooi vinden en u zelf ook . Doen meid hou uw bos proper Ik heb er zeker geen last van want ik ben lekker kaal . De jongens die mijn kut reeds gezien hebben vinden ze zeer mooi

24 okt 2020, 02:10, Noemie
24

Hallo meiden , ben 21 jaar en had tot over een paar maanden ook een echt oerwoud tussen mijn benen. Ik wist van niets anders en ook mijn vriend vind mij goed zo. Een paar maanden geleden heb ik een operatie gehad en heeft men mijn schaamhaar volledig af geschoren. Toen mijn vriend mijn kale kut zag vond hij ze toch zo mooi en heeft hij mij gevraagd mij steeds te scheren. Sinds dien heb ik nu een kale poes en ik vind ze heerlijk gezegd ook veel mooier zo. Ik ga er ieder weekend eens over met de tondeuse. Die scheert tot op 1/2 mm. Ik heb die speciaal gekocht om mijn kut te scheren

24 okt 2020, 18:10, Nadinne
25

Hallo Noemie, ja, dat zal er zeker een stuk verzorgder uitzien, al denk ik dat ik dan nog wel meer dan 2 cm zou moeten wegknippen, haha! Mijn schaamhaar is nu zo'n 5 cm lang. Maar ik heb er zelf geen last van, dus het heeft voor mij ook niet zoveel zin om het bij te knippen. Het ziet er misschien niet verzorgd uit maar de enige die het te zien krijgt is mijn vriend en die vindt het juist erg opwindend.

En ik hou het niet altijd harig. Ja, inmiddels heb ik alweer een tijdje een volle bos, maar ik heb de afgelopen jaren regelmatig afgewisseld. Helemaal kaal doe ik niet meer, daar vind ik mijzelf met 23 jaar inmiddels wat te oud voor, maar de laatste keer heb ik het goed kort geknipt en flink geschoren en alleen een streep laten staan. En toen heb ik het ook wel een aantal maanden zo gehouden. Als ik mijn volle bos echt zat ben ga ik dat vast wel weer een keer doen.

24 okt 2020, 19:10, Kim96
26

Hallo Kim, Zo heeft iedereen zijn eigen mening he U zegt sar t zich met jou 23 jaar te oud vind voor een kale poes. Dat is niet waar hoor mijn moeder is 45 en mijn tante 54 en beiden hebben nog steeds een heerlijk mooie kale kut hoor *. Ik heb ook nog een nicht van 28 jaar die ook volledig kaal geschoren is . Neeeeeen bij ons komt er nooit schaamhaar op onze kut al worden we 100 jaar. Ik denk zelfs dat ik mij ga laten laseren dan komt er zeker geen haar meer op
* Dit bericht is aangepast door de moderator

25 okt 2020, 01:10, Noemie
27

Daar heb je wel gelijk in Noemie, als het helemaal of grotendeels geschoren is, is het makkelijker om het schoon te houden als je ongesteld bent. Nu draag ik tampons dus ik heb er tijdens mijn menstruatie niet heel veel last van, maar als ik net ongesteld wordt, dan wil het bloed nog wel eens in mijn haar komen. Dat is wel een nadeel. Ook tijdens het plassen kan mijn haar nogal eens nat worden, zeker het haar dat op mijn schaamlippen staat.

25 okt 2020, 18:10, Kim96
28

Daar zegt u het nu zelf Kim, . Het is niet proper als u ongesteld word en zeker ook niet als u moet plassen Ik vraag mij eigenlijk af waarom u het niet bijwerkt. Als uw vriend u echt graag ziet, dan moet hij kunnen verdagen dat u uw kutje mooi trimt of scheert Mocht ik u zijn ik zou voor mijn gemak gaan en mijn haar afdoen hoor , zoveel werk is dat toch niet he

25 okt 2020, 19:10, Noemie
29

Natuurlijk was ik het gelijk als er bloed in mijn haar komt. En verder was ik mijn schaamstreek sowieso dagelijks, meestal twee keer per dag. Of ik nou geschoren ben of niet. Ik hou het zo schoon mogelijk. En dat ik al mijn haar laat staan, dat is maar tijdelijk hoor. Ik doe het soms om mijn vriendje te plezieren, die wordt helemaal wild van zo'n volle bos, juist als het niet geschoren en niet getrimd is. Dat gun ik hem van tijd tot tijd zeker. Maar zoals ik al zei, als ik het zat ben wordt het tijd voor een flinke scheerbeurt. Maar voorlopig ben ik het nog niet zat en ik heb er ook geen last van, dus ik laat het lekker zoals het is. Ik vind het ook heerlijk makkelijk om er helemaal geen omkijken naar te hebben en alles gewoon te laten zoals het is. Scheelt me behoorlijk wat tijd in de douche, en ik gebruik nu veel minder scheermesjes en scheerschuim, dat is wel een voordeel! :)

26 okt 2020, 22:10, Kim96
30

Ik begrijp u wel Kim Maar bij mij duurt het misschien 2 minuutjes; Ik scheer mij met een tondeuse die scheert tot op^0 mm Ik heb die gekocht bij Bol com voor nog geen 30 euro; Ik ga elk weekend eens over mijn kut en ben steeds heerlijk kaal . Dus scheermesjes of scheerschuim heb ik niet nodig ; Mijn moeder gebruikt die ook . Ook zij scheert zich ieder weekend want ze vind haar schaamhaar net als ik vuil en vies. Bij ons moet het er af tot het laatste haartje We gaan dat na bij elkaar als we ons geschoren hebben en als we er een zien scheren we het direct af ; Zij bij mij en ik bij haar

27 okt 2020, 02:10, Noemie.
31

Hoi Noemie, krijg je het wel goed glad met een tondeuse? Als ik het scheer gebruik ik juist een scheermesje om het meest gladde resultaat te krijgen.

7 nov 2020, 22:11, Kim96
32

Hallo Kim Als ik mij scheer met mijn tondeuse is het met haargroei mee wel tamelijk glad, tegen de richting in voel ik wel stekeltjes maar ze zijn absoluut niet zichtbaar er is geen haartje meer te zien. Ik heb nog nooit last van rode bobbeltjes jeuk of ingegroeide haren gehad. Als ik mij in het begin schoor met een scheermes had ik dat wel soms Nu niet meer. Ik heb die tondeuse speciaal daar voor gekocht bij Bol Com en ik ben er zeeeeer tevreden mee Ze heeft mij nog geen 30 euro gekost. Mijn moeder is er ook zeeeeer tevreden mee Zij scheert zich ook ieder weekend net als ik Lekkere kale groetjes van mij en van mijn moeder

13 nov 2020, 21:11, Noemie
33

Hoi Noemie, kun je zo'n tondeuse eventueel ook op een langere stand zetten? Dus dat je bijvoorbeeld de haartjes op 1 cm houdt?

14 nov 2020, 10:11, Kim96
34

Hallo Kim,
Er zijn 3 kammen bij die tondeuse , dus 3 verschillende lengten , maar als u er geen kam opsteekt neemt u een gewone kam . Leg die dicht tegen uw vel en scheer al het haar dat boven uw kam komt af , dan is het ongeveer nog 1 cm lang. Ik spreek uit ondervinding. Ik heb dat ook nog gedaan. Maar ik vind mij veeeel mooier volledig kaal. Het is aan u Kim. Als u op de computer schaamhaar tondeuses aanvraagt bij Bol Com tonen ze u meerdere tondeuse waar van u keuse heeft . U koopt dan wat u zelf wil
Vele kale groetjes van Noemie

15 nov 2020, 23:11, Noemie
35

Ik heb inmiddels gekeken en ik heb inderdaad wel een aantal trimmers en tondeuses gevonden die ik zou kunnen gebruiken. Ook al heb ik meestal geen issues met mijn volle bos, het is toch ook wel fijn om het soms wat korter te houden en als ik weer ga scheren is het ook wel handig om eerst het meeste met zo'n ding weg te halen. Ik heb er uiteindelijk eentje besteld met opzetkammen in meerdere lengtes, zodat ik het korter kan houden.

17 nov 2020, 07:11, Kim96
36

Hallo Kim,
Goed zo meisje. Het is natuurlijk uw schaamhaar u doet er mee wat u wil he al vind ik toch dat het veeeeeel mooier zal zijn als u het gaat inkorten. Tot welke lengte zou u het dan snijden als ik vragen mag Kim ?? Ik ga eens proberen om mijn driehoek even te laten groeien maar zeker NIET langer dan 1 cm. Ik zeg wel proberen he , ik weet niet als ik zo lang zal kunnen wachten Mijn schaamlippen blijf ik scheren. Daar komt zeker NOOIT geen haar op Groetjes Noemie

17 nov 2020, 20:11, Noemie
37

Hallo Kim , ik zal het moeilijk hebben denk ik. Ik heb zonet mijn driehoek een heel stuk kleiner geschoren. Ik heb nu nog een klein smal driehoekje boven mijn schaamlippen. Al mijn ander schaamhaar is af. Ik kan er niet af blijven

18 nov 2020, 01:11, Noemie
38

Ik zie nog wel wat ik ga doen. Ik heb wel zin om binnenkort weer eens wat anders te doen. Maar het heeft geen haast voor mij. Misschien dit weekend, misschien volgende week, misschien over een paar weken. Het komt vanzelf wel.

18 nov 2020, 07:11, Kim96
39

Hallo Kim, enkele berichten geleden, heb ik u geschreven dat ik een nicht heb van 28 jaar. die haar ook volledig kaal scheert Enkele welen geleden is ze gevallen met hoor bromfiets, resultaat rechter arm en schouder gebroken dus haar zelf scheren kan ze momenteel niet. IK ben bij haar geweest met mijn tondeuse en heb al haar schaamhaar afgeschoren. ZE had mij dat gevraagd Weet u nog niet als u dat van u gaat bijwerken hoelang u het ongeveer gaat laten ?? IK meen gelezen te hebben dat het nu een goede 5 cm lang is

18 nov 2020, 19:11, Noemie
40

Hallo ik ben Samanta ik ben 17 jaar en volledig zonder schaamhaar. Ik versta niet dat er in deze tijd nog meisjes of vrouwen zijn met schaamhaar . Dat van mij gaat er reeds af van mijn 10@ 11 jaar. Ik had reeds een ferm bosje en mijn moeder heeft het dan eerst enkele maanden met de schaar gesneden, daarna heeft zij mij tot mijn 14 jaar volledig kaal geschoren. Sindsdien doe ik het zelf. Mijn zus van 12 jaar snijd mijn moeder nu ook al haar schaamhaar af. Bij ons komt er nooit geen haar op onze kut

18 nov 2020, 21:11, Samanta
41

Hoi Noemie, het is nu inderdaad zo'n 5 cm lang. En de trimmer die ik heb gekocht heeft een opzetkam met als grootste lengte 1 cm. Er zal hoe dan ook wel heel wat af gaan. Maar ik vind het zo onderhand ook wel weer eens tijd worden om mijn harige poes wat bij te werken, en ik heb geen zin om weer met een schaar te gaan knippen, dat deed ik eerder wel maar dat is teveel gedoe.

18 nov 2020, 23:11, Kim96
42

Hallo Kim, ik had vroeger ook de schaar nodig hoor om mijn lang schaamhaar eerst te knippen voor ik mij schoor dat is toch zoveel gedoe niet. Als u wil mooi zij moet u er iets voor over hebben he. Maar ja het zal allemaal veel beter zijn als u uw tondeuse gaat hebben. Een paar minuutjes en u bent proper

19 nov 2020, 18:11, Noemie
43

Ik scheer mij ook met de tondeuse tot 0 mm. IK vind mij zeeeeeeer gemakkelijk zonder schaamhaar. Ik laat NOOIT nog haar op mijn kut groeien. Ik versta niet dat mensen die zich al geschoren hebben hun schaamhaar terug laten groeien. U kan toch niet gemakkelijker zijn dan zonder dat smerig haar Zeker als u uw maandstonden heeft. U zal dat wel ondervinden Kim

19 nov 2020, 20:11, Samanta
44

Sorry Samanta, maar mijn schaamhaar is niet smerig. Ik snap het als andere mensen het niet mooi vinden, en ik snap je punt over de menstruatie ook wel. Al heb ik daar met tampons niet heel veel last van. Maar ik was mij ook goed! Ik mag dan een volle bos haar op mijn kut hebben, het is altijd wel goed schoon! En dat ik het terug heb laten groeien? Mijn vriendje houdt van schaamhaar, en ik heb het gedaan voor hem. En ik wil het niet altijd zo houden, maar om zo nu en dan een volle bos te hebben vind ik niet erg. En dan is het uiteindelijk toch wel makkelijk om er niet naar te hoeven omkijken en erg helemaal niks aan te doen.

19 nov 2020, 23:11, Kim96
45

Hallo Kim , ik heb zo net uw berichtje gelezen aan Samanta en ik meen er uit op te maken dat u nog niet van plan bent om uw schaamhaar te snijden. Waarom heeft u dan die tondeuse gekocht als ik vragen mag ?? . IK heb van het mijne niet kunnen afblijven , ik heb het terug volledig afgeschoren, ik ben terug lekker kaal . AL ben ik nog maar 15 jaar er hebben toch reeds enkele jongens mijn kale kut al gezien en ze vinden ze allemaal zeeeeeer mooi zo, ik mag er geen haar laten op groeien zeggen ze. Ik ben het ook niet meer van plan

20 nov 2020, 02:11, Noemie
46

Ik ben zeker van plan om er binnenkort iets aan te doen. Ik weet nog niet wanneer, maar dat gaat echt wel gebeuren. Maar nu heb ik nog een volle bos, dat is mijn eigen keuze, ik hou het goed schoon en het is niet smerig.

20 nov 2020, 08:11, Kim96
47

Ja ik begrijp u Kim, dat u het doet voor uw vriend en dat u nu een volle bos heeft. Natuurlijk kan u die goed wassen en bent u ook proper, maar u kan u daar toch nooit zo proper wassen dan als u geschoren bent. Ik , mijn moeder en mijn tante en mijn nicht denken allen het zelfde niets is mooier en hygienischer dan een mooie kale kut , daarom zijn we ook alle 4 volledig kaal geschoren. Is uw tondeuse ondertussen reeds toegekomen ??

20 nov 2020, 16:11, Noemie
48

Sorry Kim, als ik zeg smerig schaamhaar bedoel ik het zelfde als Noemie. Ik bedoel dat het smerig is om naar te kijken. Ik heb een vriend en toen ik hem leerde kennen had die ook een flinke bos. Ik heb hem gezegd als hij verder wou met mij dat zijn schaamhaar ook af moest Na een beetje tegenpruttelen, heeft hij mij zijn schaamhaar laten volledig afscheren. Als we gemeenschap hebben scheren we als voorspel elkanders schaamhaar. We vinden dat beiden echt opwindend en plezant

20 nov 2020, 20:11, Samanta
49

Mijn moeder is net moeten opgenomen worden in het ziekenhuis met een appendice. Terwijl we moesten wachten op de ziekenwagen heeft ze mij haar doen scheren. Ik heb mijn tondeuse genomen en haar kut volledig kaal geschoren. De verpleegsters mogen haar niet meer scheren ze zegt dat ze haar pijn doen en ik niet

20 nov 2020, 23:11, Samanta
50

Hoi Noemie, ik denk dat ik mijn kut schoon genoeg kan houden, ook met al dat haar. Ik heb er zelf in ieder geval geen last van en mijn vriend klaagt ook niet over mijn hygiëne. Ik heb mijn trimmer inmiddels ontvangen, maar nog niet gebruikt. Mijn vriend weet dat ik voornemens ben om mijn schaamhaar weer bij te werken, hij weet ook dat ik een trimmer heb gekocht en hij vindt het okee. Maar hij wil heel graag nog één keer mijn harige kut beffen alvorens ik bezig ga. Ik vind dat goed, ik denk dat we vanavond seks zullen hebben en dan kan hij er nog een keer van genieten. Misschien dat ik morgen of ergens volgende week aan de slag ga met mijn trimmer. Het heeft voor mijn geen haast, maar ik heb wel zin om er wat moois van te maken want het is nu gewoon wel een grote rommelige bos schaamhaar. Ik weet dat ik het wel goed schoon houd, maar het ziet er niet erg verzorgd uit.

21 nov 2020, 13:11, Kim96
51

Goed zo Kim , laat uw vriendje nog maar eens goed genieten van uw volle bos en u zal er ook nog plezier aan hebben he Maak u daarna maar een mooie kut. Hoe kort denkt u dat u het gaat snijden ??. Mijn moeder heeft zich zopas ook terug volledig kaal geschoren. We hebben onze ster ook eens geschoren, we doen dat bij elkaar Ik scheer mijn moeder haar ster en zij scheert die van mij. We doen dat iedere maand . Ik lees dat uw trimmer is toegekomen, mag ik vragen hoeveel die van u gekost heeft ?? Mijn tondeuse heeft mij nog geen 30 euro gekost. Uw trimmer is dat ook een tondeuse Kim ?? kale groetjes van Noemie

21 nov 2020, 19:11, Noemie
52

Voor iedereen die zou denken dat ik iets met mijn moeder heb, kan ik wel zeggen neen we zijn niet lesbisch , we scheren alleen soms elkaars ster en als we eens heel mooi willen zijn scheren we soms even elkaars kut helemaal, misschien 3@4 keer per jaar. Anders doen we helemaal niets, enkel elkanders schaamhaar snijden

21 nov 2020, 20:11, Noemie
53

Noemie ik ben madelon. Sorry maar ik wordt echt een beetje moe van jou net je gepush als kim zich niet scheert is het toch ook goed. Ik ben 23 en ik raak al sinds mijn 15de geen scheermesjes of tondeuse of iets dergelijks aan. Dus dan kun je er wel van uit gaan dat t bij mij een hele volle bos is. Mijn vriend vind het te gek net als bij Kim en hij wil ook dat ik m'n okselhaar laat staan. Dat gaat me in de zomer dan net te ver maar in de winter heb ik ook een volle bos okselhaar. Laat mensen doen wat ze willen. Ik wil dit nu en mijn vriend ook. Hij mag zich trouwens ook nergens scheren van mij. Wat is er nou lekkerder dan een echte harige vent. Voor mij niks. Dus dat jij niks anders wil dan een kale barbie is oke maar laat iedereen doen wat hij wil kusjes madelon

22 nov 2020, 09:11, madelonxoxo
54

Dank je Madelon! Ik heb geen probleem met mijn volle bos maar ik vind het zelf fijn om er zo nu en dan wel wat aan te doen. Ik heb nu dan wel een trimmer, maar ik heb geen haast om hem maar zo snel mogelijk te gebruiken.

En als ik hem gebruik, helemaal kaal zal het echt niet worden hoor. Dat wil ik zelf niet.

22 nov 2020, 09:11, Kim96
55

Hallo Madelon . Als antwoord op uw schrijven. Ik ben Noemie en verplicht nergens Kim om haar te scheren. Ze zegt zelf dat ze het eens gaat modelleren. Ik vraag haar gewoon hoe ze het gaat maken. Dat u een volle bos heeft wat kan mij dat schelen, het is gij die er moet op kijken he , en niet ik ik praat wel met Kim en niet met u , dus waar moeit u zich mee

22 nov 2020, 12:11, Noémie
56

Geen ruzie maken meiden! De een houdt van kaal, de ander heeft een volle bos, en sommigen zitten er tussen in.

Hoe dan ook, ik heb geen volle bos meer! Ik heb vanmiddag de trimmer gebruikt, dat werkte perfect. Alles is nu netjes getrimd tot 1 cm lang, en dat is een enorm verschil met hoe het eerst was. Ik heb nog wel een harige poes maar het ziet er nu in ieder geval een heel stuk netter uit! Misschien dat ik nog wel meer weg ga halen maar ik ben hier nu wel blij mee, en mijn vriend reageerde positief!

22 nov 2020, 18:11, Kim96
57

Bravo , goed zo Kim en wat fijn dat uw vriend ook positief reageert. Nu heeft u tenminste een mooi kutje en haartjes van 1 cm zijn niet zolang meer he. U zegt dat u er misschien nog meer gaat weg halen , goed zo meisje, hoe meer u er van haalt hoe mooier uw kutje zal zijn. Heeft uw vriend u wel al eens volledig kaal gezien ??Misschien wint het hem zo danig op en wil hij een ganse tijd niets anders meer. Zou dat eens niet het proberen waard zijn Kim?? De paar jongens die mijn kut reeds gezien hebben, vinden ze bijzonder mooi. Ik mag er nooit geen haar laten op groeien zeggen ze en ik vind het heerlijk beffen met mijn kale kut. Bij mij komt er NOOIT geen haar meer op dat weet ik zeker , al word ik 100 jaar . Uw trimmer is dat ook een tondeuse , of is het iets anders Kim ?? Kale groetjes Noémie

22 nov 2020, 19:11, Noémie
58

Ja, die trimmer is een soort tondeuse. Het kan nog wel korter met die trimmer, 1 cm is de langste stand. Maar ik wilde nu niet korter gaan. Van 5 cm lang schaamhaar naar 1 cm is al een enorm verschil! Er kwam echt veel haar af, mijn poes was toch wel erg harig. Nu toch een stuk minder. En ja, mijn vriend heeft mij wel kaal gezien. Ik was kaal toen we met elkaar kregen, en ook later heb ik het nog wel eens kaal gehad. Ik vind het leuk om af te wisselen, maar ik hoef het zelf niet meer zo nodig helemaal kaal te hebben.

22 nov 2020, 20:11, Kim96
59

Hallo Kim , dat kan ik wel geloven meisje dat er een ferme pak haar van uw poes gekomen is . Wat zegt uw vriend er nu van dat uw poes nu zo kort gesneden is ?? In uw bericht van 18.11 zegt u dat u er misschien nog meer gaat afhalen , dan zal ze toch bijna kaal zijn. Uw schaamlippen scheert u die ook niet kaal Kim ? ? . U zegt voor mij hoeft het niet meer helemaal kaal te zijn. Zeg nu eens heerlijk Kim is er nu iets mooier en gemakkelijker dan een mooie kale poes?? Nu met uw tondeuse bent u in een paar minuutjes lekker kaal.. Ik was zeeeeer gelukkig toen ik van mijn moeder op mijn 11é toestemming kreeg om al mijn schaamhaar af te scheren, ik had er toch al zitten aan knippen. Gelukkig is mijn moeder ook volledig tegen schaamhaar. Vorig jaar moest ik naar de school dokter en was ik heerlijk kaal geschoren. Mijn moeder heeft mij een briefje mee gegeven dat we bij ons allemaal kaal geschoren zijn. Toen de dokter mijn onderbroek naar beneden trok kreeg ik direct een opmerking dat ik geschoren was. Ik heb hem dan dat briefje gegeven en hij heeft er niet meer over gezegd

22 nov 2020, 23:11, Noémie
60

Hoi Noémie, mijn vriend vind het nu best mooi. Maar nu ziet het er ook nog steeds behaard uit. Ik heb niks geschoren, ik heb alles wat er staat alleen een stuk korter gemaakt. Mijn lippen zijn dus ook nog niet geschoren, ook daar zijn de haren nu 1 cm. In ieder geval wel een heel stuk korter dan eerst!

Maar ik ben wel van plan volgende week te scheren, en dat zal ik dan met een gewoon scheermes onder de douche doen, zodat het goed glad wordt. Mijn schaamlippen gaan hoe dan ook kaal, en ik zit er aan te denken om ook flink wat van het overgebleven haar weg te scheren zodat ik nog een nette streep laat staan.

22 nov 2020, 23:11, Kim96
61

Woooooouw Goed zo Kim maak uw poes maar steeds mooier en mooier, hoe meer haar er af gaat hoe mooier ze zal zijn. Scheren met een scheermes is zeer goed , enkel op letten dat u zich niet kwetst en van de jeuk en de rode bobbeltjes. Daarom scheer ik mij met mijn tondeuse tot op 0 mm. Als ik er geen kam op steek scheert ze tot tegen mijn vel en is er niets meer te zien. Kan u dat niet met uw tondeuse Kim ??. Die streep, hoe breed ga je die laten ?? Ik vind een streep van hoogstens 3cm breed ook wel o k maar zeker niet breder. En zeker niet lange dan 4 mm

23 nov 2020, 03:11, Noémie
62

Ik heb vroeger altijd met een scheermes geschoren en ik heb daar geen problemen mee. Ik zit er aan te denken om het zo te doen zoals ik het al vaker heb gedaan: 2 tot 3 centimeter breed. Ik denk wel dat ik de haartjes niet korter ga maken, dus die hou ik gewoon op 1 cm lang, zoals ik nu ook al heb.

23 nov 2020, 08:11, Kim96
63

Als u dat mooi vind, moet u het zo doen he Kim , al vind ik dat wel een grote streep hoor. Ik zie liever een streep van 1@ 2 cm en een lengte van van 1/2 cm. Dat vind ik een mooi streepje, dat heb ik ook nog gehad

23 nov 2020, 11:11, Noémie
64

Nou, ik heb het gisteravond gedaan! Ik stond onder de douche en ik ben ermee bezig gegaan, ik had al een idee van wat ik wilde doen. Als eerste heb ik mijn schaamlippen helemaal glad gemaakt, en toen ben ik aan de zijkanten begonnen. Daar heb ik flink wat afgehaald tot er een streep van ongeveer 2 cm breed overbleef. Het is een enorm verschil met mijn volle bos die ik eergisteren nog had. Het voelt voor mij echt heel anders, maar wel erg fijn, en als ik in de spiegel kijk vind ik het er mooi en stijlvol uitzien. Ik ben er erg blij mee! 😊

24 nov 2020, 08:11, Kim96
65

Hallo Kim , dit is mijn 3é bericht de andere zijn gewist. fijn dar u zichzelf nu mooi vind met uw streep . Ik ga mij ook een laten groeien 1 cm breed en een 1/2 cm lang . Dat vind ik mooi

24 nov 2020, 19:11, Noémie
66

Ik dacht dat jij het persé kaal wilde hebben en nooit meer haar zou laten groeien?

25 nov 2020, 07:11, Kim96
67

dat heb ik inderdaad gezegd ,Kim maar ik wil het toch nog eens proberen voor een verandering , ik weet daarom niet als het mij gaat lukken hoor. Ik ben inderdaad erge voorstander van volledig kaal

25 nov 2020, 10:11, Noémie
68

Aan Kim 96 ,war ik gevreesd had is gebeurd. Ik begon nochtans mijn streepje al goed te zien, maar de rest begon te jeuken. Ik heb mij terug volkomen kaal geschoren. Hoe is het met uw streepje Kim ?? Heeft u geen jeuk?? Ik hoop voor u dat u het wel lukt en dat u nu een mooi streepje heeft. Ik heb geen wilskracht genoeg , dat haar moet af bij mij

3 dec 2020, 00:12, Noémie
69

Hoi Noémie. Ik heb nog steeds mijn streep en ik heb geen jeuk. Ik scheer alles om de 2-3 dagen netjes, en ik ben vandaag weer met de trimmer over mijn streep gegaan om de haartjes weer wat in te korten. Ik ben er erg blij mee!

5 dec 2020, 22:12, Kim96
70

hallo Kim. Ik lees dat u uw haar om de 2@3 dagen bijwerkt goed zo meisje , dan bent u zeker steeds proper . Ik lees dat u met uw trimmer het haar van uw streep weer heeft ingekort. Mag ik weten hoelang het nu is ?? Ik ,mijn moeder en mijn tante zijn terug volledig kaal. Mijn nicht is haar driehoek een heel stuk smaller geschoren en heel kort geknipt , haar schaamlippen zijn ook geschoren Zo zijn we allen terug blij en u ook met uw streep Groetjes van ons allen

11 dec 2020, 23:12, Noémie
71

Hallo ,Noémie hier nog eens Samanta .een week of 3 geleden schreef ik dat mijn moeder opgenomen werd in het zieken huis met een appendice en dat ik haar kut volledig moeten kaal scheren heb. Ik schreef ook dat ze mijn zusje van 12 ook al haar schaamhaar afscheert. Ik heb ze zopas terug allebei kaal geschoren en mijn kut is ook terug kaal . Ja Noémie u ziet we zijn van het zelfde gedacht als u; Weg met dat schaamhaar

13 dec 2020, 15:12, Samanta
72

Aan allen die ons veroordelen, NEEEEEEEEN we zijn niet lesbisch . Ik scheer enkel ons schaamhaar anders gebeurd er niets en we zijn een open familie we zijn niet verlegen in elkaar. Ik was ons moeder aan het scheren en plots stond mijn kleine zus bij ons en vroeg om haar ook te scheren. Had ze niet moeten binnenkomen als ik met ons moeder bezig was en mij niet zelf gevraagd, ik zou het haar niet zelf voorgesteld hebben om haar te scheren . Ik scheer beiden enkel als ze het mij vragen, Mij zelf scheer ik om de 2 dagen

13 dec 2020, 19:12, Samanta
73

Hallo Samanta , ik ben Darline , Ik ben 24 jaar en ook kaal geschoren Neen ik zeg niet dat u lesbisch bent en ik veroordeel u niet ook .U doet het voor hen te helpen . Ik vindt wel dat er andere mogelijkheden zijn Geef uw moeder een spiegel dan ziet ze het terug goed en kan ze het terug zelf doen. Uw zusje kan u een paar keer helpen bij het scheren zo leert ze het zelf en moet u het niet meer doen.

23 dec 2020, 12:12, Darline
74

Hoi Noémie, ik heb nog steeds mijn streep. Nog altijd hetzelfde, zo'n 2 cm breed en de haartjes trim ik elke week bij tot 1 cm lengte, zodat het niet langer wordt. Mijn kut scheer ik elke 2 a 3 dagen om de stoppels weg te scheren en alles glad te houden (buiten de streep dan).

Ik heb nu weer meer dan een maand een streep en het bevalt me prima. Ik weet dat mijn vriendje liever een volle bos ziet, maar ik heb daar zelf momenteel absoluut geen behoefte aan, en ik heb hem ook verteld dat hij dat voorlopig ook niet hoeft te verwachten.

30 dec 2020, 09:12, Kim96
75

Goed zo Kim , u beslist over uw schaamhaar he. Als uw vriend u graag ziet moet hij dat begrijpen en u nemen zoals u het wil . Ik zou uw streep ook wel mooi vinden zo een cm of 2 breed en 1 cm lang . Ik zelf ben nog steeds lekker kaal en ik scheer mij zeker om de 2 dagen met mijn tondeuse tot op 0 mm . Mijn stoppels groeien wel snel terug . Ik zou mij dol graag willen laten laseren maar het lukt niet ,mijn haar is te blond en mij laten waxen durf ik niet . Ik ben bang dat het teveel pijn zou doen op die gevoelige plek . Kale groetjes van Noémie

1 jan 2021, 01:01, Noémie
76

Even een vraag hier ik ben 13 jaar en moet binnen kort naar de school dokter . IK ben bang want ik heb mijn schaamhaar volledig afgeschoren. Gaat hij mij niet berispen omdat ik geschoren ben ?? Ik lees dat hij aangaande het schaamhaar nagaat of je goed vooruit gaat voor uw ouderdom , maar ik heb geen schaamhaar Daar ik pik zwart schaamhaar heb is de zwarte schijn steeds zichtbaar ook al ben ik geschoren , dus hij gaat zeker zien dat ik mij scheer . Gaat hij mij niet abnormaal vinden daardoor ??

9 jan 2021, 22:01, Marion
77

Wat jij met je schaamhaar doet is helemaal aan jou, daar heeft de schooldokter niks over te zeggen. En het is echt niet raar dat je op 13-jarige leeftijd al scheert. Een heleboel meiden van jouw leeftijd scheren al.

10 jan 2021, 16:01, Kim96
78

Hallo Kim 96 ,
Bedankt voor uw snelle reactie , Ik ben nu toch zo bang niet meer om naar die dokter te gaan .Ik vroeg dat omdat mijn nicht van 15 jaar die zich ook kaal scheert een opmerking heeft gekregen van de school arts. Dat ze moet oppassen voor ziektes zoals soa,s hoe denkt u daarover Kim ??? Ik ben van plan van daags voor ik er bij moet gaan mij speciaal eerst kaal te scheren zodat hij zeker geen stoppels ziet. Heeft u daar nooit geen opmerking over gekregen omdat u geschoren bent Kim ??

10 jan 2021, 22:01, Marion
79

Ik kan me niet herinneren dat ik op de middelbare school nog naar de schoolarts moest, in ieder geval niet dat ik ook kleren moest uittrekken.

Ik wissel mijn schaamhaar zelf af, soms een volle bos, maar momenteel heb ik een streepje. Vroeger heb ik het ook wel kaal gehad maar dat heb ik al een hele tijd niet meer gedaan en ik wil dat zelf ook niet meer. Ik voel me er fijner bij om iets te laten staan. Maar ik heb er nooit opmerkingen over gekregen. Scheren is echt de normaalste zaak van de wereld, zeker bij meiden van jou leeftijd zullen de meesten het wel doen.

Wat de dokter ook zegt over je schaamhaar, ik zou me er niet te veel van aantrekken.

11 jan 2021, 08:01, Kim96
80

Aan Kim 96,
Neen Kim mijn schaamhaar gaat er af gelijk hoe , ik wil een kale kut. U vind een streep mooi dat is uw volste recht maar bij mij moet alles af . Ik vind een kut zonder haar het mooiste wat er is . Mijn nicht heeft die opmerking gekregen omdat haar kut geirieteert was rode bubbeltjes en zo Het is voor mij ook de laatste keer dat ik bij de schoolarts moet gaan Vanaf welke leeftijd gaat uw schaamhaar er bij u af Kim. Graag uw antwoord a u b Wat denkt u over die eventuele soa ,s ??

11 jan 2021, 14:01, Marion
81

Hallo Kim wat is uw gedacht over het krijgen van soa s door ons te scheren . Is het waar wat die dokter zegt , lopen we meer kans door ons te scheren ?? Graag uw antwoord a u b Groetjes Marion

16 jan 2021, 00:01, Marion
82

Ik heb niet het idee dat vrouwen tegenwoordig sneller soa's krijgen omdat we ons massaal scheren.

Ik heb mij op mijn 13e of 14e voor het eerst geschoren. Ik heb het lange tijd kaal gehad, daarna heb ik het weer laten groeien omdat mijn vriendje dat graag wilde. Op een gegeven moment was ik dat zat en ben ik weer gaan scheren, en toen heb ik ook een keer een streep geprobeerd. Dat beviel me wel. Toch heb ik het daarna weer harig laten worden, voor mijn vriendje. En zoals je hierboven kan zien was ik het in november weer zat en vond ik het wel weer tijd om mijn kut een grondige scheerbeurt te geven waarbij ik alleen een streep heb laten staan. Maar ik vond het maar een gedoe om die streep elke keer nauwkeurig recht bij te scheren, en gisteren heb ik tijdens het scheren ook maar gelijk die streep weggeschoren dus ik heb nu weer een gladde kale kut. Lekker makkelijk en fris.

17 jan 2021, 06:01, Kim96

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.