Te veel aangekomen

Heyy everyone!
Ik ben 14 jaar en 173 centimetertjes lang😜 Ik voel me soms blij maar ook vaak vervelend over mijn lichaam. Ik heb uitgerekend dat ik in 3kwart jaar 8 kilo ben aangekomen en maar 7 ben gegroeid🙁 Ik ben nu 58/57 kilo ( Mn weegschaal doet soms een beetje raar) en ik had vroeger wel een lichte vorm van anorexia maar ik voel me soms toch veel te zwaar! Ik heb zo veel vriendinnen die bijv 60 kilo zijn maar ze zijn ook 10 cm langer dan ik. Ik denk dat ik weer terug wil naar die tijd dat ik soort van anorexia had. ( nog wel op een soort gezonde manier) ik weet dat het slecht is maar ik wil gewoon dunner zijn. Mening?

13 apr 2017, Flower


Reacties

plaats reactie
1

Hey Flower echt niet afvallen want je bent al gezond als jij afvalt heb je ondergewicht je hebt een gezond gewicht alsjeblieft deo het voor een jongen die heel verdritig is en blij gezond let op je voeding ik ben ook gezond maar als jij afvalt ben jij echt dun je bent aan de kant van ondergewicht maar sommigen vallen meer af en sommigen hebbe iets met jhun darmen of je eet te veel liefs je vriendin lauraaxxxxx

14 apr 2017, 18:04, laura xxxxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.