Te vaak verliefd

Heyy

Ik ben een meisje van 13, bijna 14, en ik ben waarschijnlijk lesbisch...
Maar ik ben dus al verscheidene keren verliefd geweest op een meisje. Ik was 2 jaar geleden voor het eerst op een meisje verliefd die 2 jaar ouder is dan ik, een paar maanden daarna was ik weer verliefd op een meisje die iets van 3 jaar ouder is dan mij. Iets minder dan een jaar daarna was ik verliefd op een meisje die naast mij zat in de klas en 1 jaar ouder is dan ik. Een paar maanden daarna was ik verliefd op een meisje die zeg maar 5 jaar ouder is dan ik...best erg dus...
En ong. 2 maanden daarna was ik verliefd op een ander meisje in mijn klas die ongeveer 1.5 jaar ouder is dan ik, ik noem haar D. Ongeveer een maand daarna was ik verliefd op een meisje die ook ongeveer 1.5 jaar ouder is dan ik, ik noem haar even R.
Een paar dagen nadat ik niet meer verliefd was op R, werd ik verliefd op een meisje, M. Alle genoemde personen hierboven, daar ben ik dan ook écht verliefd op geweest, ik dacht er supervaak aan, ik keek iedere dag supervaak hun instagram foto's enzo. In de tussentijd nadat ik M niet meer leuk vond, heb ik nog een paar andere meisjes leuk gevonden, zoals D, en M ook nog een keer, en nog een paar andere meiden. Maar niet echt verliefd, maar wel gewoon leuk. En ik probeer alsnog wel "op te vallen" voor degenen waar ik verliefd op ben geweest, gewoon een beetje 'stoer' doen. En mijn oppas, een meisje van ongeveer begin 20, daar doe ik ook altijd stoer voor enzo...
Maar nu ben ik dus weer verliefd op R, en niemand weet dat ik op meisjes val dus. Maar R is dus een heeel populair meisje wat dus echt niet valt op meisjes, als je ziet wat voor aandacht ze krijgt van jongens. En ik ben zelf verre van populair, dus hoe moet ik dat nu doen???!

Heeft iemand ook gehad dat je terugvalt in verliefdheid op dezelfde personen? En heeft iemand tips???

Gr. Van mij

24 apr 2017, Me


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Me, wat dapper hoor! Je kan bijvoorbeeld een papier en pen pakken en de meest positieve kanten opschijven en die je het leukst vind neem je. En sluit vriendschap met haar. Het zou leuk zijn als julie krijgen. Je bent er leuk genoeg voor. Liefs Eva

24 apr 2017, 09:04, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.