Te strenge moderators!!

Hallo allemaal,

Ik plaats nooit zelf een bericht, maar nu doe ik dat een keertje wel. Dit heeft alles te maken met de enorm strenge moderatie op dit forum de laatste tijd, veel te streng. Op deze manier modereer je dit forum helemaal dood!!

Concrete aanleiding is het zojuist weggehaalde bericht van een 13-jarig meisje dat vroeg of haar energie-inname en hoeveelheid energieverbranding in verhouding met elkaar was om af te vallen. Lijkt mij toch een prima vraag, die zeker binnen dit forum thuishoort. Juist ook omdat haar energie-inname niet extreem veel te weinig was en haar energieverbranding niet extreem veel te veel. Waarom is dit bericht nou weggehaald?!? Op deze manier durft niemand meer iets te vragen en modereer je dit forum dus helemaal dood!

Dat er berichten worden gewisseld op dit forum, lijkt mij ook in het belang van de moderators. Met een dood forum is immers de vindbaarheid in Google veel minder, waardoor nieuwe jongeren met vragen en/of moeilijkheden rond eten en gewicht, deze site ook duidelijk minder makkelijk zullen vinden. Hierdoor zal Accare (de organisatie achter dit forum) duidelijk minderen jongeren bereiken en dus ook veel minder jongeren kunnen helpen!

Hierbij graag een antwoord gevraagd van de moderators op mijn vraag + reactie op mijn bericht.

25 jan 2021, Timo


Reacties

plaats reactie
1

....meisje van het weggehaalde bericht was overigens 15 jaar, bedenk ik mij net 😉.

25 jan 2021, 20:01, Timo
2

Hahahah dat was ik idd ja ik snap ook niet dat het is weggehaald en ik wou helemaal niet ongezond afvallen maargoed🙁

25 jan 2021, 20:01, Klare
3

Even een update van mijn topic dat is verwijderd (?!), ik ben vanmorgen 0,6 kg afgevallen, dus ontbijt lunch avondeten en een groot tussendoortje werkt dus voor mij want ik had ook de hele dag geen honger. Nu ben ik me er wel van bewust dat die 0,6 voornamelijk vocht is maar dat maakt niet uit toch ga ik ervoor en blijf ik jullie op de hoogte houden !!

26 jan 2021, 08:01, Klare

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.