Te snel klaarkomen😫

Ik ben een meisje van 16 jaar, en ik heb nog nooit sex gehad, maar als ik mezelf aan het vingeren ben kom ik echt gewoon binnen 1 minuut al klaar:( . ik heb weleens alleen over de clitoris gedaan en er echt in bij de g-spot, maar bij beide kom ik net zo snel klaar. dit is echt zo niet leuk en als ik het opzoek op internet staat er dat het alleen maar bij mannen is. weet iemand wat ik hier tegen kan doen? ik wil daarom ook nog geen seks, want dalijk ben ik al klaar gekomen na 1 minuut en de jongen nog lang niet, want als ik klaar ben gekomen krijg ik schocken en dan hoef ik echt niet meer verder!! please iemand help!? xx

5 mei 2019, niemp


Reacties

plaats reactie
1

iemand please help

7 mei 2019, 12:05, niemp
2

Probeer eens in plaats van op je clitoris of g spot er een beetje omheen te strelen. Bijvoorbeeld als je een orgasme voelt aankomen dat je dan je schaamlippen gaat strelen .

7 mei 2019, 17:05, nina
3

Ik heb echt precies t zelfde... wist niet dat dat raar was lol

7 mei 2019, 23:05, Blueberry muffins
4

Als je seks hebt is het anders als de jongen doorgaat als je klaarkomt dan als je het zelf doet. En penetratie(dus penis in vagina) gaat bij de meeste meiden ook wel minder snel dan als je het zelf doet! Daarnaast zijn er ook standjes die het kunnen uitstellen dus no worries😘

10 mei 2019, 17:05, Xx
5

En je kunt vaker klaar komen

21 mei 2019, 11:05, Bikinigek
6

hoi niemp

het voordeel is als je te snel klaarkomt. je houd wel tijd over, voor andere dingen, te doen....

21 mei 2019, 13:05, xx
7

Ik zou je hier alles behalve zorgen over maken! Vele vrouwen zouden jaloers op je zijn!! Je kan proberen het wat meer voor jezelf op te bouwen. Begin niet meteen met harde snelle aanraking maar bouw het een beetje op. Veel vrouwen kunnen ook vaker achter elkaar klaarkomen maar zoals je zelf ook aangeeft kan dit pijnlijk zijn.

Ik kan me zelf trouwens herinneren dat ik dat vroeger ook had. Seks was nog super spannend en bij het mastruberen kwam ik snel klaar. Na een tijdje werd ik minder gevoelig en nu kom ik vrij lastig klaar.

Wanneer je het zelf doet weet je trouwens precies waar je moet zijn om tot je hoogtepunt te komen. Je eerste bedpartner zou dat nog moeten uitvinden waardoor de kans groot is dat het allemaal sowieso wat langer duurt.

27 mei 2019, 15:05, Cece

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.