te schaars gekleed naar school?

Hoi, ik ben gister van school gestuurd omdat ik te schaars gekleed zou zijn. Ik had een kort broekje aan met een kort shirtje waardoor mijn navelpiercing was te zien. We hadden eerst Nederlands waar ik mocht blijven zitten, toen hadden we wiskunde, waar ik ook mocht blijven zitten. Na de pauze hadden we beeldende vorming en zat 2 minuten toen ik er uit kon om thuis wat fatsoenlijks aan te trekken. Ik zei tegen die vent dat ik geen half uur naar huis fiets, thuis iets anders aan en dan weer naar een half uur naar school fiets. Toen kon ik me melden bij de directeur. Ik kon naar huis en heb morgenmiddag een strafmiddag.... Zijn er meer scholen met zulke k*tregels? Vandaag vrij, morgen weer school en trek gewoon weer het zelfde aan..... Twee vriendinnen gaan het morgen ook doen. 1 heeft ook een navelpiercing en maar kijken wat ze doen....

25 jun 2017, nia


Reacties

plaats reactie
1

Nee bij ons op school zijn er niet van de regels, het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe kort je broekje is, want een broekje waarbij je je halve (of hele) kont ziet vind ik persoonlijk ook een beetje overdreven maarja dat is persoonlijk.

25 jun 2017, 12:06, ⭐️⭐️⭐️
2

Haha goedzo maar app nog wat mensen on he zeggen dat ze het ook moeten doen

25 jun 2017, 13:06, Iemand
3

Pff wat een onzin je mag toch zelf weten wat je aandoet
nou ja als je een gelovige school hebt mag het misschien niet van het geloof en je hebt daar zelf voor gekozen dus dan heb je daar ook mee ingestemt als je school niet gelovig is zou het wel mogen dus doei

25 jun 2017, 19:06, hahahahahaaaa
4

Ik ging op mijn 15/16de regelmatig naar school in korte jurkjes waar ik verder niets onder droeg.
Daar is nooit iets van gezegd op school.

En om ''rare'' reacties te voorkomen, ik ging niet op de fiets naar school maar met bus en trein.

26 jun 2017, 11:06, Jaja
5

Ik draag ook zo vaak crop-tops naar school.. Nog nooit iets over gezegd. Maar ik houd er wel rekekning mee, ik heb bijv 2 topjes die best wel kort zijn dus die doe ik bijv niet aan.

Tip: How about highwaisted?

5 jul 2017, 20:07, Mai

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.