Te grote irritante borsten!!!!!!!!!

Hallo,
Ik heb een probleem: ik (alsjdblieft niet stoppen met lezen nadat ik dit heb gezegd) heb hele mooie borsten. Perfect zijn ze. Cub N bijna C. Rond. Hangen niet. Mijn moeder vind ze mijn mooiste lichaamsdeel... maar....
Ik haat ze. Ik wil ZO graag kleine borsten! Ik wil dat mensen me normaal aankijken bij een gesprek en niet continue afgeleid zijn door mijn pipo's! Ik vind ze ook irritant omdat ik veel sport en ze in de weg zitten. Ik HAAT ze echt. Ze zijn ook te groot voor mij nu. Ik ben 13, 1,72 lang en weeg 56 kilo. Als ik 16 was had ik ze echt helemaal oké gevonden! Maar nu wil ik minstens de helft! Ze zijn zo onhandig!

Heeft iemand tips hoe ik ze kleiner kan krijgen op de een of andere manier?

27 mrt 2018, Waytoomach


Reacties

plaats reactie
1

Hey het is heel normaal bij mijn klas waren meiden van 12 of 11 160 en ongeveer cup B of BB. En ze zijn gegroeid de meeste kunnen ook jaloers zijn op je. En jongens vinden het ook wel mooi :-)

28 mrt 2018, 13:03, De Gangester 😎
2

Hoi,
Je kan ze hoogstens platdrukken met een bh, maar dat is niet echt confortabel.
Je kan wel willen dat je kleine borsten hebt, maar je kan er niks aan doen. (behalve als je zin en geld hebt voor 20 operaties) Je moet gewoon accepteren hoe je bent.

28 mrt 2018, 16:03, Appelflap
3

Je moet gewoon accepteren hoe je bent.
Goed gezecht hoor. <3

28 mrt 2018, 20:03, De Gangester 😎
4

Ik heb ook te grote borsten...

30 mrt 2018, 12:03, Harry
5

Oke dat is fijn voor je, Harry.

2 apr 2018, 12:04, Appelflap
6

Ik ben 12 en 1.62 lang en weeg 57 kilo heb cup maat b voor mij is het heel onhandig maar na de vakantie op de hogere school ben ik hoop ik niet meer de enigste. Tip voor jou, je moet je er niks van aan trekken je moet er gwn blij mee zijn want als ze klein waren geweest dan wist je niet zeker of je op je 16e ook mooie groten had xx mij

2 apr 2018, 22:04, xxmarijexx
7

Hoi. Ik heb misschien een paar tips die werken om ze wat meer te verbergen.
1. Lossere kleding dragen
Vaak kan je met lossere kleding bijv truien je borsten niet zo goed zien.
2. Een sjaal omdoen
Heel veel meiden doen een sjaal om om ze niet zo goed te kunnen zien.
3. Werken deze tips niet
Je kan nog altijd vragen om een borstverkleining ik weet niet of het mag op jou leeftijd maar je kan het altijd nog bespreken.
Groetjes

3 apr 2018, 12:04, MarokkoGirl
8

Harry heb je al een operatie gehad?

7 mei 2018, 14:05, Eva👱🏼‍♀️
9

Heel erg bedankt allemaal!
Met cup N bedoel ik cup B.... dit was een type fout...

9 mei 2018, 22:05, Waytoomuch
10

Dit is miss slecht advies. Maar je kunt 6 kilo afvallen... borsten bestaan voor 90% uit vet. Je borsten zouden kleiner worden!

13 mei 2018, 18:05, Homoisoke

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.